Overdrive | Akt II | Magrunner Dark Pulse
Aktualizacja:
Overdrive

Ten poziom może być dosyć kłopotliwy, przynajmniej jeśli chodzi o jego pierwszy etap.

Zacznij od pozyskania kostki, znajdującej się za niedziałającą windą (obrazek powyżej).

Postaw kostkę na module znajdującym się obok windy. Naładuj moduł czerwonym ładunkiem, a następnie spójrz w górę.

Zobaczysz trzy pionowe platformy. Twoim zadaniem, jest ściągnięcie ich wszystkich na ziemie. Żeby do tego doszło, muszą wpaść w pole magnetyczne silnika, znajdującego się na ziemi. Na początek, naładuj wszystkie trzy platformy zielonym ładunkiem.

Proces jest ten sam dla każdej platformy. Postaw kostkę na module i zmień jej ładunek na zielony. To spowoduje jej wystrzelenie i przyczepienie do jednej z platform. Gdy to się stanie, platforma z kostką zacznie opadać. W momencie, gdy znajdzie się przed czerwonym polem magnetycznym modułu, zmień ładunek platformy na czerwony. Dzięki temu, zostanie przyciągnięta przez silnik wraz kostką.

Gdy pierwszy moduł znajdzie się na ziemi, wyjmij kostkę znajdującą się pod nim i umieść na pionowej platformie (obrazek powyżej). Ponownie zmień ładunek kostki na zielony, poczekaj, aż ściągnie kolejną platformę i, gdy platforma znajdzie się przed czerwonym polem magnetycznym , zmień jej ładunek na czerwony.

Po ściągnięciu kolejnej platformy, podnieś żółtą kostkę, a następnie postaw ją na drugiej platformie. Zmień ładunek kostki na zielony.

Kostka doleci do ostatniej platformy i zacznie ściągać ją na dół. Tak jak wcześniej, gdy platforma zbliży się do pola magnetycznego, zmień jej ładunek na czerwony.

Gdy już ściągniesz wszystkie trzy platformy, postaw na nich kostkę i wskocz na nią. Obróć się w stronę ściany w której znajdują się drzwi wejściowe, a następnie odpal zielony ładunek. Odbij się i wyląduj na zniszczonej, metalowej kładce.

Po wylądowaniu, znajdziesz się w kolejnym pomieszczeniu. Obróć się w lewo.

Podnieś znajdującą się tu kostkę, po czym umieść ją na oznaczeniu, znajdującym się na środku pomieszczenia.

Naładuj wszystkie cztery moduły wyrzutni czerwonym ładunkiem, jak na obrazku powyżej. Wskocz na kostkę i zmień jej ładunek na zielony.

Gdy wylecisz do góry, przeskocz na metalową platformę, a następnie przejdź przez znajdujące się tu drzwi.
0
- Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
- Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
- Akt II
- Intermediate Jumper | Akt II | Magrunner Dark Pulse
- Signal Interrupt | Akt II | Magrunner Dark Pulse
- Disconnect | Akt II | Magrunner Dark Pulse
- Hidden Lab | Akt II | Magrunner Dark Pulse
- Captive | Akt II | Magrunner Dark Pulse
- The Deep | Akt II | Magrunner Dark Pulse
- Pattern Recognition | Akt II | Magrunner Dark Pulse
- Reflection | Akt II | Magrunner Dark Pulse
- Burning Rust | Akt II | Magrunner Dark Pulse
- Backstage | Akt II | Magrunner Dark Pulse
- Upgrade | Akt II | Magrunner Dark Pulse
- Long Shot | Akt II | Magrunner Dark Pulse
- Friendly Fire | Akt II | Magrunner Dark Pulse
- Overdrive | Akt II | Magrunner Dark Pulse
- Ruptured | Akt II | Magrunner Dark Pulse
- Intersection | Akt II | Magrunner Dark Pulse
- Proving Grounds | Akt II | Magrunner Dark Pulse
- Crossroads | Akt II | Magrunner Dark Pulse
- Darkness | Akt II | Magrunner Dark Pulse
- Reboot | Akt II | Magrunner Dark Pulse
- Akt II
- Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
