Long Shot | Akt II | Magrunner Dark Pulse
Aktualizacja:
Long Shot

To jeden z najłatwiejszych poziomów w grze, chodź wymaga na początku odrobiny zręczności.

Najpierw podejdź do panelu i platformy, znajdujących się naprzeciw wejścia. Odpal panel, co aktywuje również krótki przerywnik. Jak widzisz, drzwi po drugiej stronie mają czasowy wyłącznik. Musisz się śpieszyć.

Naładuj znajdującą się przed Tobą platformę czerwonym ładunkiem. Aktywuj panel, następnie szybko wskakuj na platformę.

Przemieszczasz się ładując moduły na ścianie po lewej. Naładuj pierwszy moduł czerwonym ładunkiem i, gdy tylko się z nim zrównasz, zmień jego ładunek na zielony.

To samo zrób z drugim oraza trzecim modułem. Gdy tylko przejedziesz poprzedni, zmień ładunek następnego na czerwony, a gdy się z nim zrównasz - na zielony. Gdy tylko dobijesz na drugą stronę, wskakuj za drzwi.

Po chwili znajdziesz się w następnym pomieszczeniu. Podejdź do dwóch modułów z kostkami, znajdującymi się po lewej.

Podnieś stojące tu kostki, a następnie podejdź do zawalonej podłogi.

Postaw kostki, jedna na drugiej, na oznaczeniu znajdującym się przed zawaloną podłogą. Naładuj dolną kostkę czerwonym ładunkiem, a górną - zielonym.

Teraz będziesz musiał wykonać kolejny skok. Niestety potrzebne do tego kostki, zostały na dole. Szczęśliwie mamy naszego Newton'a. Rozstawiaj czerwonego Newton'a tak, by przyciągać czerwoną kostkę. Najpierw po podłodze, a potem po lewej ścianie (obrazek powyżej).

To samo zrób z naładowaną na zielono kostką. Jedyna różnica jest taka, że mogła wylądować trochę dalej niż czerwona. Przyciągaj ją zielonym Newton'em, aż obie kostki będą w Twoim posiadaniu.

Pozostaje Ci tylko ponownie ustawić dwie kostki, jedna na drugiej, naładować dolną czerwonym ładunkiem, wskoczyć na górną i odpalić zielony ładunek. Po dotarciu na sam szczyt, przejdź przez drzwi do następnej lokacji.
0
- Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
- Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
- Akt II
- Intermediate Jumper | Akt II | Magrunner Dark Pulse
- Signal Interrupt | Akt II | Magrunner Dark Pulse
- Disconnect | Akt II | Magrunner Dark Pulse
- Hidden Lab | Akt II | Magrunner Dark Pulse
- Captive | Akt II | Magrunner Dark Pulse
- The Deep | Akt II | Magrunner Dark Pulse
- Pattern Recognition | Akt II | Magrunner Dark Pulse
- Reflection | Akt II | Magrunner Dark Pulse
- Burning Rust | Akt II | Magrunner Dark Pulse
- Backstage | Akt II | Magrunner Dark Pulse
- Upgrade | Akt II | Magrunner Dark Pulse
- Long Shot | Akt II | Magrunner Dark Pulse
- Friendly Fire | Akt II | Magrunner Dark Pulse
- Overdrive | Akt II | Magrunner Dark Pulse
- Ruptured | Akt II | Magrunner Dark Pulse
- Intersection | Akt II | Magrunner Dark Pulse
- Proving Grounds | Akt II | Magrunner Dark Pulse
- Crossroads | Akt II | Magrunner Dark Pulse
- Darkness | Akt II | Magrunner Dark Pulse
- Reboot | Akt II | Magrunner Dark Pulse
- Akt II
- Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
