Darkness | Akt II | Magrunner Dark Pulse
Aktualizacja:
Darkness

Ta lokacja nie posiada prawie żadnych zagadek logicznych, a wymaga jedynie odrobiny ostrożności. Od samego początku, idź cały czas przed siebie.

Zaraz za pierwszym zakrętem, ścieżka stanie się trochę mniej stabilna. Rozświetlaj sobie drogę, stawiając na ziemi Newton'a. Idź wąską ścieżką, cały czas patrząc pod nogi.

W pewnym momencie ścieżka się urwie. Rozstaw na jej końcu Newton'a, dzięki czemu zobaczysz kawałek innej podłogi oraz dzielącą was niewielką przepaść. Przeskocz na drugą stronę i idź przed siebie.

Po chwili trafisz na osamotnioną platformę. Wskocz na nią, zmień jej ładunek na czerwony, a następnie zacznij ją przyciągać, rozstawiając z przodu czerwonego Newton'a. Alternatywnie, możesz strzelić czerwonym ładunkiem w silnik magnetyczny, znajdujący się na drugim końcu promienia.

Po zatrzymaniu platformy, spójrz w lewo. Zobaczysz sporą przepaść i co chwile spadające do niej czerwone kostki. Podejdź do krawędzi.

Rozstaw czerwonego Newton'a na jednej ze skał po drugiej stronie. Kostka musi przelecieć przez pole magnetyczne psiaka. Twój towarzysz najprawdopodobniej nie ściągnie kostki za pierwszym razem. Dlatego, gdy tylko zobaczysz, że kostka zmienia tor lotu, rozstaw kolejnego czerwonego Newton'a odrobinę pod nią (obrazek powyżej). Gdy kostka zostanie przyciągnięta, stawiaj czerwone Newtony po prawej, aż znajdzie się w polu magnetycznym platformy.

Platforma przyciągnie do siebie kostkę. Podnieś ją, a następnie wskocz na platformę i strzel czerwonym ładunkiem w drugi moduł, znajdujący się po prawej stronie.

Zeskocz z platformy i idź przed siebie, aż dotrzesz do odrobinę lepiej oświetlonego pomieszczenia. Postaw kostkę i spójrz w lewo. Na metalowej kładce powyżej, zobaczysz wybuchową kostkę. Zmień jej ładunek na czerwony, po czym ostrożnie ściągnij ją na dół, przy użyciu czerwonego Newton'a.

Postaw kostkę na oznaczeniu na podłodze, a następnie przenieś swój wzrok na ścianę nad wejściem. Ujrzysz rozładowany moduł napędzający. Zmień jego ładunek na czerwony, a wybuchowej kostki na zielony (obrazek powyżej).

Po zniszczeniu wieżyczki strażniczej, podnieś żółtą kostkę i postaw na tym samym oznaczeniu. Wskocz na nią i odpal zielony ładunek. Po znalezieniu się na metalowej platformie, przejdź przez drzwi wyjściowe.
0
- Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
- Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
	
- Akt II
		
- Intermediate Jumper | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Signal Interrupt | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Disconnect | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Hidden Lab | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Captive | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - The Deep | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Pattern Recognition | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Reflection | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Burning Rust | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Backstage | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Upgrade | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Long Shot | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Friendly Fire | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Overdrive | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Ruptured | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Intersection | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Proving Grounds | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Crossroads | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Darkness | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Reboot | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 
 
 - Akt II
		
 
 - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
