Intersection | Akt II | Magrunner Dark Pulse
Aktualizacja:
Intersection

Po wczytaniu kolejnego poziomu, idź przez niewielki korytarz, aż dojdziesz do małych drzwi. Przejdź przez nie i skręć w prawo.

Natrafisz tu na pionową platformę. Wskocz na nią, zmień jej ładunek na czerwony i zacznij się podciągać, używając czerwonego Newton'a na ścianie obok.

Zatrzymaj platformę tak, by znajdowała się kilka metrów nad drugą, prostopadłą do Twojej platformą. Zmień ładunek jej silnika magnetycznego na czerwony, a platformy na zielony. Przeskocz na nią, gdy znajdzie się dokładnie pod Tobą (obrazek powyżej).

Gdy platforma się zatrzyma, przeskocz na metalową kładkę z wyrzutnią. Podnieś leżącą nieopodal wybuchową kostkę i postaw na wspomnianym module. Zmień ładunek wyrzutni na czerwony, wskocz na kostkę, a następnie odpal zielony ładunek. Postać sama powinna spaść, nim kostka eksploduje, ale na wszelki wypadek zeskocz sam, gdy znajdziesz się po drugiej stronie.

Po wylądowaniu, przejdź w stronę zbrojonego szkła ze znajdującą się za nią wieżyczką. Spójrz w górę, a zobaczysz lustro. Wceluj w odbicie platformy i zmień jej ładunek na czerwony, po czym to samo zrób z odbiciem kostki (obrazek powyżej). Platforma powinna ją przyciągnąć. Jeśli jednak tak się nie stanie, rozstaw czerwonego Newton'a, by przeciągnąć kostkę w stronę platformy.

Popchnij platformę rozstawiając zielonego Newton'a, aż wyjedzie zza szyby. Rozładuj ją używając czerwonego ładunku, po czym przyciągnij do siebie naładowaną kostkę, używając czerwonego Newton'a.

Zabierz kostkę do pionowej platformy, znajdującej się za Tobą. Wskocz na nią wraz z kostką i zmień ładunek platformy na czerwony. Rozstaw zielonego Newton'a na ziemi pod platformą, by wprawić ją w ruch.

Gdy platforma znajdzie się na odpowiedniej wysokości, zacznij się podciągać, rozstawiając czerwonego Newton'a na ścianie obok (obrazek powyżej).

Po wdrapaniu się na górę, zabierz kostkę i podejdź do krawędzi po prawej. Zobaczysz tu poziomą platformę. Wskocz na nią i zacznij ją przyciągać, rozstawiając czerwonego Newton'a na bocznej ścianie. Gdy dojedziesz do jej końca, odepchnij się używając zielonego Newton'a, po czym ponownie przyciągnij, rozstawiając czerwonego Newton'a na ścianie po drugiej stronie.

Gdy platforma zatrzyma się na ścianie, wejdź na kostkę i zmień jej ładunek na zielony. Po wskoczeniu na górę, przejdź przez drzwi na następny poziom.
0
- Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
- Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
	
- Akt II
		
- Intermediate Jumper | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Signal Interrupt | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Disconnect | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Hidden Lab | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Captive | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - The Deep | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Pattern Recognition | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Reflection | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Burning Rust | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Backstage | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Upgrade | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Long Shot | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Friendly Fire | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Overdrive | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Ruptured | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Intersection | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Proving Grounds | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Crossroads | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Darkness | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Reboot | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 
 
 - Akt II
		
 
 - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
