Backstage | Akt II | Magrunner Dark Pulse
Aktualizacja:
Backstage

Po wyjściu z windy i przejściu do głównego pomieszczenia, skieruj się w stronę umiejscowionego w rogu modułu hipersześcianu.

Na ścianie naprzeciw hipersześcianu, zobaczysz silnik magnetyczny. Zmień jego ładunek na zielony.

Spójrz ponownie na hipersześcian. Zmień ładunek ściany naprzeciw silnika na zielony. Dzięki temu, będziesz mógł się dostać do środka modułu.

Zmień ładunek dolnej ściany na czerwony, a górnej na zielony. Zeskocz na dół.

Trafisz do pomieszczenia widocznego na powyższym obrazku. Przejdź na jego drugi koniec, dokładnie tam, gdzie świeci się niebieskawe światło.

Natrafisz tu na kostkę stojącą na module. Zmień ładunek silnika na czerwony, a kostki na zielony. Zabierz wystrzeloną kostkę, a następnie wróć się do hipersześcianu.

Postaw kostkę i, nie wchodząc na dolną ścianę, naładuj ją zielonym ładunkiem. Odkryje to przed Tobą moduł napędzający, widoczny na powyższym obrazku. Zmień jego ładunek na czerwony.

Ponownie zmień ładunek dolnej ściany na czerwony i poczekaj, aż zjedzie na dół. Wejdź z kostką na ścianę, po czym zmień ładunek dolnej ściany na zielony, a ściany górnej na czerwony. Zaczekaj, aż dolna ściana się zatrzyma. Umieść kostkę na jej środku, wskocz na nią i zmień jej ładunek na zielony.

Musisz wylądować z kostką na metalowej kładce, znajdującej się nad hipersześcianem. Możliwe, że będziesz potrzebował w tym wypadku kilku prób.

Gdy już znajdziesz się z kostką na górze, postaw ją, a następnie strzel w górną ścianę hipersześcianu zielonym ładunkiem. Poczekaj, aż zjedzie na dół, po czym postaw żółtą kostkę dokładnie na jej środku. Zmień ładunek ściany ponownie na czerwony i wejdź po kładce na górę.

Gdy dojdziesz na sam szczyt, wyceluj w kostkę znajdującą się na górnej ścianie hipersześcianu, a następnie zmień jej ładunek na zielony. To doprowadzi do zniszczenia generatora i tym samym - do otwarcia drzwi wyjściowych.

Obróć się, a zobaczysz drugi moduł hipersześcianu. Zejdź odrobinę niżej i ustaw się tak, jak na powyższym obrazku. Strzel w dolną ścianę zielonym ładunkiem i wróć się na górę.

Wskocz na górną ścianę modułu, a następnie zmień jej ładunek na czerwony.

Po chwili wjedziesz na ostatnie piętro pomieszczenia. Przeskocz na kładkę i idź przed siebie.

Po krótkiej chwili dotrzesz do korytarza z rurami po prawej. Drzwi na jego końcu, doprowadzą Cię do następnej lokacji.
0
- Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
- Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
	
- Akt II
		
- Intermediate Jumper | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Signal Interrupt | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Disconnect | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Hidden Lab | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Captive | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - The Deep | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Pattern Recognition | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Reflection | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Burning Rust | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Backstage | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Upgrade | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Long Shot | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Friendly Fire | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Overdrive | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Ruptured | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Intersection | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Proving Grounds | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Crossroads | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Darkness | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 - Reboot | Akt II | Magrunner Dark Pulse
 
 
 - Akt II
		
 
 - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
