Heroes 4: Kampania 6 Misja 4 - Zatoka Syren
Aktualizacja:
MAPA
INFORMACJE
Trudność mapy | Wielkość mapy | Charakterystyka |
![]() | Duża [L] | Mimo iż zadanie wydaje się proste do wykonania w istocie takie nie jest. Aby dostać się Pete'a musisz przebyć bardzo długą drogę. I to jest największy problem. W trakcie podróży wiele razy natkniesz się na wrogie oddziały, co może znacznie przedłużyć twą wędrówkę. Aby zaliczyć misje nie jest wymagane pokonanie przeciwnika toteż, jeśli zależy ci na szybkim przejściu mapy nie możesz wdawać się w niepotrzebne potyczki. |
Warunki zwycięstwa
| Pokonanie Pete'a Girly'ego
| |
Okoliczności porażki
| Śmierć Tawni Balfour lub Cyrcy
|
ZADANIA GŁÓWNE
Miejsce przyznania | Obiekt | Nazwa zadania | Sposób wykonania zadania | |
P | [102.132] #1 | Brama | Stróżówka meduz | Przez tą bramę może przejść tylko Cyryca. Po jej przekroczeniu będziesz mógł odwiedzić zielony namiot. |
N | [147.163] #2 | Brama | - | Zielony namiot R [93.127] znajduje się w podziemiach. |
N | [134.151] #3 | Azyl | - | Aby zbudować łódź, która pozwoli Ci się dostać do Pete'a musisz zając to miasto. Znajdziesz w nim stocznie, dzięki, której będziesz mógł wybudować statek. |
N | #4 | Pete Girly | GŁÓWNE | Walkę ze swoim byłym kapitanem musi stoczyć Tawnia Balfour wraz ze swoim oddziałem. Możesz zaliczyć to zadanie ba dwa różne sposoby. Pierwszy: rzucić na Pete'a jakiś czar, który co rundę odbiera część życia i czekać aż się wykrwawi następnie uciec z pola walki. Drugi sposób: rozgromić cały oddział nie pozostawiając po nim śladu. |
ZAMKI
Lokalizacja | Rodzaj | Przynależność | |
N | [101.38] | Azyl | b/d |
N | [64.67] | Azyl | b/d |
N | [44.84] | Azyl | b/d |
N | [109.76] | Azyl | b/d |
N | [92.153] | Azyl | b/d |
N | [192.113] | Azyl | b/d |
N | [134.113] | Azyl | b/d |
WAŻNE MIEJSCA
Budynek | Część naziemna | Część podziemna |
Sanktuarium | [56.113] [144.188] | - |
Wyrocznia | - | - |
Więzienie | - | - |
Uniwersytet Magiczny | - | - |
Biblioteka | - | - |
Szkoła Wojny | [101.142] | - |
Uniwersytet Wojenny | [41.117] [158.133] | - |
Gildia Weteranów | - | - |
Drzewo Wiedzy | - | [134.179] |
Kamień Nauki | [98.44] [63.119] [90.95] [141.39] [75.144] [203.129] | [138.84] [163.132] |
Nauczyciel Snów | [78.121] [110.117] [130.188] | [121.176] |
Tereny Szkoleniowe | [98.59] [120.108] | - |
Obóz Najemników | [47.111] [118.116] [113.188] | - |
Święta Fontanna | [118.53] [155.49] [92.132] | [18.112] |
Arena | [73.68] [156.146] | - |
0
- Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry
- Heroes of Might & Magic 4: Poradnik do gry
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 1 - Ostrze Gryphonhearta
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 2 - Próby
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 3 - Pierwszy z wielu kroków
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 4 - W poszukiwaniu stali
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 5 - Prawowity Dziedzic
- Heroes 4: Kampania 2 Misja 1 - Nowy Porządek
- Heroes 4: Kampania 2 Misja 2 - Wojna w słusznej sprawie
- Heroes 4: Kampania 2 Misja 3 - Królewski dylemat
- Heroes 4: Kampania 2 Misja 4 - Jedno plemię
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 1 - Rozstajne drogi
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 2 - Zaufanie wroga
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 3 - Sługa
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 4 - Tęczowy Kryształ
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 5 - Niezwykła zdrada
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 6 - W niewoli strachu
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 7 - Zabić Nieśmiertelnego
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 8 - Cena Pokoju
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 1 - Kochankowie
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 2 - Znak Tygrysa
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 3 - Prawdziwa Miłość
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 4 - Odbicia
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 5 - Razem
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 1 - Zjadacz dzieci
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 2 - Piekielne Pustkowia
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 3 - Punkty Mocy
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 4 - Śmierć 1 Życie
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 5 - Tchnienie śmierci
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 1 - Córka Pirata
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 2 - Krwawa Zatoka
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 3 - Cieśnina Zaginionych
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 4 - Zatoka Syren
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 5 - Nie oglądaj się za siebie
- Heroes of Might & Magic 4: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.