Heroes 4: Kampania 2 Misja 1 - Nowy Porządek
Aktualizacja:
MAPA
INFORMACJE
Trudność mapy | Wielkość mapy | Charakterystyka |
![]() | Mała [S] | Mimo iż jest to pierwsza misja nie przypomina ona rozgrzewki. Zaczynasz z minimalną armią! Na szczęście w pobliżu są dwa domy wojowników. Musisz szybko zajmować nowe obszary i kopalnie. Wróg w międzyczasie na pewno nie będzie próżnował, więc i ty musisz prowadzić ekspansywną politykę. Mówią, że najlepszą obroną jest atak! Ale uważaj, aby podczas twojej ofensywy wróg nie zakradł się na tyły i nie zajął cichaczem niebronione twierdze! |
Warunki zwycięstwa
| Zdobycie wszystkich miast na mapie
| |
Okoliczności porażki
| Śmierć Waerjaka
|
ZADANIA GŁÓWNE
Miejsce przyznania | Obiekt | Nazwa zadania | Sposób wykonania zadania | |
N | [59.35] #1 | Brama Zielona | - | Aby przejść przez bramę musisz udać się do zielonego namiotu klucznika w punkcie X [3.36 N] znajdującego się na wyspie. |
N | [71.37] #2 | Pomarańczowy posterunek graniczny | - | Jeśli chcesz przejść do podziemnej części mapy udaj się do pomarańczowego namiotu Y [19.51 N]. Dostępu do niego będzie bronił oddział Behenotów. Zabijając ich zaliczysz przy okazji zadanie "Droga do bitewnego Szczytu". |
N | [42.17] #3 | Kilmar | Droga do Kilmar | Aby przejąć to miast należy zdobyć wózek żelaza, który znajduje się na wyspę w punkcie R [4.39]. Jest to zamek (tak jak dwa poniżej) neutralny. Dopóki nie trafi on w ręce wroga jego posiadanie nie jest wymagane. |
N | [39.58] #4 | Frunag | Droga do Frunag | Kolejny zamek można przejąć zabijając oddział Meduz [19.54] M zatruwający rzekę. |
P | [49.43] #5 | Bitewny Szczyt | Droga do Bitewnego Szczytu | Przychylność mieszkańców zyskasz zwabiając oddział Behenotów [20.51] Y liczący cztery osobniki. Oddział mały ale groźny! |
P | [40.25] #6 | Brama Fioletowa | - | Broni ona dostępu do zamku Wataho, aby ją otworzyć udaj się do fioletowego namiotu F [19.53 P]. |
P | [34.12] #7 | Wataga | GŁÓWNE | Ta twierdza należy do przeciwnika i aby ją zdobyć musisz mieć silna armię, która stawi czoła tej trudnej misji. Na dobrą sprawę nie potrzebujesz zajmować innych zamków, ale bez dodatkowych jednostek z ewentualnie zajętych twierdz zwycięstwo będzie jeszcze większym wyzwaniem! Co gorsza jest to jedyna miejsce gdzie możesz zwerbować nowych bohaterów! Aby pomyślnie przejść misje musisz utrzymać 3 dni wszystkie wcześniej zajęte miasta. |
ZADANIA POBOCZNE
Miejsce przyznania | Obiekt | Nazwa zadania | Sposób wykonania zadania | |
N | [31.41] #A | Brama Seledynowa | - | Brama ta znajduje się na powierzchnia, ale namiot ją otwierający jest umiejscowiony w podziemnej części w punkcie S [19.53]. Jej otwarcie jedynie przyspieszy poruszanie się między naziemnym a podziemnym obszarem mapy. |
ZAMKI
Lokalizacja | Rodzaj | Przynależność | |
N | [42.17] | Twierdza | b/d |
N | [39.58] | Twierdza | b/d |
P | [49.43] | Twierdza | b/d |
P | [34.12] | Twierdza | b/d |
WAŻNE MIEJSCA
Budynek | Część naziemna | Część podziemna |
Sanktuarium | [56.21] | - |
Wyrocznia | - | - |
Więzienie | - | - |
Uniwersytet Magiczny | - | - |
Biblioteka | - | - |
Szkoła Wojny | - | [29.32] |
Uniwersytet Wojenny | - | - |
Gildia Weteranów | - | - |
Drzewo Wiedzy | - | - |
Kamień Nauki | - | - |
Nauczyciel Snów | - | - |
Tereny Szkoleniowe | [55.54] | - |
Obóz Najemników | [41.32] | [26.61] [17.41] |
Święta Fontanna | - | - |
Arena | - | [52.50] |
0
- Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry
- Heroes of Might & Magic 4: Poradnik do gry
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 1 - Ostrze Gryphonhearta
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 2 - Próby
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 3 - Pierwszy z wielu kroków
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 4 - W poszukiwaniu stali
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 5 - Prawowity Dziedzic
- Heroes 4: Kampania 2 Misja 1 - Nowy Porządek
- Heroes 4: Kampania 2 Misja 2 - Wojna w słusznej sprawie
- Heroes 4: Kampania 2 Misja 3 - Królewski dylemat
- Heroes 4: Kampania 2 Misja 4 - Jedno plemię
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 1 - Rozstajne drogi
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 2 - Zaufanie wroga
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 3 - Sługa
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 4 - Tęczowy Kryształ
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 5 - Niezwykła zdrada
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 6 - W niewoli strachu
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 7 - Zabić Nieśmiertelnego
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 8 - Cena Pokoju
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 1 - Kochankowie
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 2 - Znak Tygrysa
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 3 - Prawdziwa Miłość
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 4 - Odbicia
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 5 - Razem
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 1 - Zjadacz dzieci
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 2 - Piekielne Pustkowia
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 3 - Punkty Mocy
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 4 - Śmierć 1 Życie
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 5 - Tchnienie śmierci
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 1 - Córka Pirata
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 2 - Krwawa Zatoka
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 3 - Cieśnina Zaginionych
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 4 - Zatoka Syren
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 5 - Nie oglądaj się za siebie
- Heroes of Might & Magic 4: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.