Heroes 4: Kampania 3 Misja 8 - Cena Pokoju
Aktualizacja:
MAPA
INFORMACJE
Trudność mapy | Wielkość mapy | Charakterystyka |
![]() | Duża [L] | Ostatnia misja z pewnością do łatwych nie należy. Niemniej jednak jeśli szybko zdobędziesz prowadzenie w swojej części mapy, to podróż za rzeczkę przez teleportujący most będzie pierwszym spotkaniem z przeciwnikiem. Kolejny etap to zdobycie Tarczy umysłu - wtedy zaatakuje Cię armia głównego przeciwnika. Dlatego wcześniej dobrze się przygotuj. Na koniec pozostaw sobie ostatnią, triumfalną walkę z Gavinem. |
Warunki zwycięstwa
| Pokonanie Gavina Magnusa.
| |
Okoliczności porażki
| Utrata Emilii lub Solymra.
|
ZADANIA GŁÓWNE
Miejsce przyznania | Obiekt | Nazwa zadania | Sposób wykonania zadania | |
N | - | Tytani | GŁÓWNE | By zdobyć Tarczę umysłu, musisz udać się do punktu X [9.114] i pokonać pilnującą go grupę Tytanów. Należy wykonać zadanie zanim zrobi to Magnus. |
N | - | Gavin Magnus | GŁÓWNE | Będąc w posiadaniu Tarczy Umysłu możesz stanąć do pojedynku z Gavinem. W miejscu Y pojawi się przejście do zachodniej części mapy - tędy udaj się w poszukiwaniu buszującego w okolicy przeciwnika. Tylko osoba nosząca Tarczę może z nim walczyć - pamiętaj o tym! |
ZAMKI
Lokalizacja | Rodzaj | Przynależność | |
N | [101.207] | Akademia | Gracz |
N | [109.150] | Akademia | b/d |
N | [94.53] | Akademia | b/d |
N | [159.64] | Akademia | b/d |
N | [125.32] | Akademia | b/d |
N | [189.100] | Akademia | b/d |
N | [160.155] | Azyl | b/d |
N | [33.136] | Twierdza | b/d |
N | [49.110] | Twierdza | b/d |
WAŻNE MIEJSCA
Budynek | Część naziemna | Część podziemna |
Sanktuarium | - | - |
Wyrocznia | - | - |
Więzienie | - | - |
Uniwersytet Magiczny | - | - |
Biblioteka | - | - |
Szkoła Wojny | - | - |
Uniwersytet Wojenny | - | - |
Gildia Weteranów | [80.69] | - |
Drzewo Wiedzy | - | - |
Kamień Nauki | [94.167] | - |
Nauczyciel Snów | - | - |
Tereny Szkoleniowe | - | - |
Obóz Najemników | [180.148] [89.98] [148.99] | - |
Święta Fontanna | [57.144] | - |
Arena | - | - |
0
- Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry
- Heroes of Might & Magic 4: Poradnik do gry
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 1 - Ostrze Gryphonhearta
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 2 - Próby
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 3 - Pierwszy z wielu kroków
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 4 - W poszukiwaniu stali
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 5 - Prawowity Dziedzic
- Heroes 4: Kampania 2 Misja 1 - Nowy Porządek
- Heroes 4: Kampania 2 Misja 2 - Wojna w słusznej sprawie
- Heroes 4: Kampania 2 Misja 3 - Królewski dylemat
- Heroes 4: Kampania 2 Misja 4 - Jedno plemię
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 1 - Rozstajne drogi
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 2 - Zaufanie wroga
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 3 - Sługa
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 4 - Tęczowy Kryształ
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 5 - Niezwykła zdrada
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 6 - W niewoli strachu
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 7 - Zabić Nieśmiertelnego
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 8 - Cena Pokoju
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 1 - Kochankowie
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 2 - Znak Tygrysa
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 3 - Prawdziwa Miłość
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 4 - Odbicia
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 5 - Razem
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 1 - Zjadacz dzieci
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 2 - Piekielne Pustkowia
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 3 - Punkty Mocy
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 4 - Śmierć 1 Życie
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 5 - Tchnienie śmierci
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 1 - Córka Pirata
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 2 - Krwawa Zatoka
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 3 - Cieśnina Zaginionych
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 4 - Zatoka Syren
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 5 - Nie oglądaj się za siebie
- Heroes of Might & Magic 4: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.