Heroes 4: Kampania 5 Misja 2 - Piekielne Pustkowia
Aktualizacja:
MAPA
INFORMACJE
Trudność mapy | Wielkość mapy | Charakterystyka |
![]() | Średnia [M] | Niedaleko od miejsca gdzie zaczynasz grę znajduje się zamek, który pomoże ci w rozbudowie armii. Aby zaliczyć pomyślnie misję nie musisz pokonać przeciwnika, więc nie wdawaj się w niepotrzebne potyczki. Walcz tylko w ostateczności. Ale nie uciekaj też panicznie jak tylko zobaczysz wrogiego bohatera. |
Warunki zwycięstwa
| Uratuj Kalibarra
| |
Okoliczności porażki
| Śmierć Gauldotha Pół-Martwego
|
ZADANIA GŁÓWNE
Miejsce przyznania | Obiekt | Nazwa zadania | Sposób wykonania zadania | |
N | [73.89] #1 | Brama | Kościany Smok | Brama zostanie otwarta w zamian za cztery kościane smoki. |
N | [68.103] [33.61] #2 | Brama Zielona | - | Dostaniesz się na tereny gracza zielonego odwiedzając namiot Z [68.86]. |
N | [143.80] #3 | Brama | Węzeł magii | Otwierając tą bramę dostaniesz się do podziemi. Jednak, aby to uczynić musisz przynieść Anielski Ostrze. Udaj się, więc Gauldothem do obiektu M [82.139] (tam znajdziesz miecz). Teraz niech twój główny bohater przyniesie go do bramy gdzie zostanie on zniszczony. Do podziemia może zejść tylko Gauldoth (późniejsza brama nie przepuści nikogo innego. |
P | [115.102] #4 | Więzienie | GŁÓWNE | Na drodze do wykonania tego zadania stanie godny ciebie przeciwnik. Aby go pokonać musisz mieć potężną armię i grubą księgę czarów. W walca z nim graj z rozwagą i spokojem, pomogą ci w tym artefakty znalezione w podziemiach. |
ZAMKI
Lokalizacja | Rodzaj | Przynależność | |
N | [63.37] | Nekropolis | b\d |
N | [73.74] | Nekropolis | b\d |
N | [113.89] | Nekropolis | b\d |
N | [30.97] | Przystań | b\d |
WAŻNE MIEJSCA
Budynek | Część naziemna | Część podziemna |
Sanktuarium | - | - |
Wyrocznia | - | - |
Więzienie | - | [115.102] |
Uniwersytet Magiczny | - | - |
Biblioteka | - | - |
Szkoła Wojny | - | - |
Uniwersytet Wojenny | [42.95] | - |
Gildia Weteranów | - | - |
Drzewo Wiedzy | - | - |
Kamień Nauki | [62.14] [104.62] | - |
Nauczyciel Snów | [56.68] [76.98] | - |
Tereny Szkoleniowe | [30.53] | - |
Obóz Najemników | [64.42] | - |
Święta Fontanna | - | - |
Arena | [51.104] | - |
0
- Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry
- Heroes of Might & Magic 4: Poradnik do gry
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 1 - Ostrze Gryphonhearta
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 2 - Próby
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 3 - Pierwszy z wielu kroków
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 4 - W poszukiwaniu stali
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 5 - Prawowity Dziedzic
- Heroes 4: Kampania 2 Misja 1 - Nowy Porządek
- Heroes 4: Kampania 2 Misja 2 - Wojna w słusznej sprawie
- Heroes 4: Kampania 2 Misja 3 - Królewski dylemat
- Heroes 4: Kampania 2 Misja 4 - Jedno plemię
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 1 - Rozstajne drogi
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 2 - Zaufanie wroga
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 3 - Sługa
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 4 - Tęczowy Kryształ
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 5 - Niezwykła zdrada
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 6 - W niewoli strachu
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 7 - Zabić Nieśmiertelnego
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 8 - Cena Pokoju
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 1 - Kochankowie
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 2 - Znak Tygrysa
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 3 - Prawdziwa Miłość
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 4 - Odbicia
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 5 - Razem
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 1 - Zjadacz dzieci
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 2 - Piekielne Pustkowia
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 3 - Punkty Mocy
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 4 - Śmierć 1 Życie
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 5 - Tchnienie śmierci
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 1 - Córka Pirata
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 2 - Krwawa Zatoka
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 3 - Cieśnina Zaginionych
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 4 - Zatoka Syren
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 5 - Nie oglądaj się za siebie
- Heroes of Might & Magic 4: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.