Heroes 4: Kampania 3 Misja 4 - Tęczowy Kryształ
Aktualizacja:
MAPA
INFORMACJE
Trudność mapy | Wielkość mapy | Charakterystyka |
![]() | Mała [S] | Niewielka mapa, ale nasycona licznymi grupami niebezpiecznych stworzeń. Czeka Cię dużo biegania po okolicy, a niebezpieczne podziemia nieraz zmuszą do wczytywania gry. Czym prędzej zdobądź drugie miasto i oczyść okolicę, a osiągniesz wygraną. |
Warunki zwycięstwa
| Pokonanie Dreggara.
| |
Okoliczności porażki
| Utrata Solymra.
|
ZADANIA GŁÓWNE
Miejsce przyznania | Obiekt | Nazwa zadania | Sposób wykonania zadania | |
N | [47.48] #1 | Farma | Wiedźmi Dom | By dostać się do Czerwonego Klucznika K [47.14], musisz zdobyć dla wiedźmy Kaptur Wiedzy, zlokalizowany w punkcie X [2.39]. Wcześniej trzeba odnaleźć Fioletowy Namiot Klucznika K [58.29], by otworzyć Fioletowy Posterunek Y [6.39]. |
N | [39.17] #2 | Domek | Bracia Saperzy | Aby zejść do podziemi specjalnym Tunelem Z [37.5], musisz zapłacić saperom 6000 złota i 20 rtęci za oczyszczenie przejścia. |
P | [19.40] #3 | Stary Król Dreggar | GŁÓWNE | Aby zakończyć misję, należy pokonać samego Dreggara. Przedtem musisz otworzyć Czerwoną Bramę Q [24.44] pod ziemią. |
ZAMKI
Lokalizacja | Rodzaj | Przynależność | |
N | [67.37] | Akademia | b/d |
N | [37.66] | Akademia | b/d |
P | [50.26] | Nekropolis | b/d |
P | [18.41] | Nekropolis | b/d |
WAŻNE MIEJSCA
Budynek | Część naziemna | Część podziemna |
Sanktuarium | - | - |
Wyrocznia | - | - |
Więzienie | - | - |
Uniwersytet Magiczny | - | - |
Biblioteka | - | - |
Szkoła Wojny | - | - |
Uniwersytet Wojenny | - | - |
Gildia Weteranów | - | - |
Drzewo Wiedzy | - | - |
Kamień Nauki | [35.12] | [66.30] |
Nauczyciel Snów | - | [43.39] |
Tereny Szkoleniowe | - | - |
Obóz Najemników | - | - |
Święta Fontanna | [37.27] | - |
Arena | [27.39] | - |
0
- Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry
- Heroes of Might & Magic 4: Poradnik do gry
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 1 - Ostrze Gryphonhearta
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 2 - Próby
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 3 - Pierwszy z wielu kroków
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 4 - W poszukiwaniu stali
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 5 - Prawowity Dziedzic
- Heroes 4: Kampania 2 Misja 1 - Nowy Porządek
- Heroes 4: Kampania 2 Misja 2 - Wojna w słusznej sprawie
- Heroes 4: Kampania 2 Misja 3 - Królewski dylemat
- Heroes 4: Kampania 2 Misja 4 - Jedno plemię
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 1 - Rozstajne drogi
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 2 - Zaufanie wroga
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 3 - Sługa
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 4 - Tęczowy Kryształ
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 5 - Niezwykła zdrada
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 6 - W niewoli strachu
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 7 - Zabić Nieśmiertelnego
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 8 - Cena Pokoju
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 1 - Kochankowie
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 2 - Znak Tygrysa
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 3 - Prawdziwa Miłość
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 4 - Odbicia
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 5 - Razem
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 1 - Zjadacz dzieci
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 2 - Piekielne Pustkowia
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 3 - Punkty Mocy
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 4 - Śmierć 1 Życie
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 5 - Tchnienie śmierci
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 1 - Córka Pirata
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 2 - Krwawa Zatoka
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 3 - Cieśnina Zaginionych
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 4 - Zatoka Syren
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 5 - Nie oglądaj się za siebie
- Heroes of Might & Magic 4: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.