Heroes 4: Kampania 1 Misja 3 - Pierwszy z wielu kroków
Aktualizacja:
MAPA
INFORMACJE
Trudność mapy | Wielkość mapy | Charakterystyka |
![]() | Średnia [M] | Grę zaczynasz nie posiadając żadnego miasta. Na szczęście lokalni oponenci nie są silni, a wytrenowani bohaterowie poradzą sobie bez większego problemu. Jako że znajdziesz tu mnóstwo ważnych miejsc, odwiedź jak największą ich ilość. |
Warunki zwycięstwa
| Odnalezienie Desette.
| |
Okoliczności porażki
| Śmierć Lysandera lub Proetha lub zaatakowanie Garnizonu Glen.
|
ZADANIA GŁÓWNE
Miejsce przyznania | Obiekt | Nazwa zadania | Sposób wykonania zadania | |
N | [62.136] #1 | Siedziba Desette | GŁÓWNE | Aby wykonać misję musisz dotrzeć do Desette. Niestety, przejście przez frontalną bramę X nie jest dobrym wyjściem, gdyż nasza pani zginie. Najpierw musisz znaleźć teleport Y [82.138] i z jego pomocą przenieść się na południe od domku. Wtedy po prostu podejdź i porozmawiaj z Desette. |
ZAMKI
Lokalizacja | Rodzaj | Przynależność | |
N | [60.55] | Przystań | b/d |
N | [55.31] | Przystań | b/d |
N | [38.85] | Przystań | b/d |
N | [52.92] | Przystań | b/d |
N | [74.103] | Przystań | b/d |
N | [98.118] | Przystań | b/d |
N | [129.93] | Przystań | b/d |
N | [112.79] | Przystań | b/d |
WAŻNE MIEJSCA
Budynek | Część naziemna | Część podziemna |
Sanktuarium | - | - |
Wyrocznia | - | - |
Więzienie | [73.49] | - |
Uniwersytet Magiczny | - | - |
Biblioteka | [43.48] [105.105] | - |
Szkoła Wojny | - | - |
Uniwersytet Wojenny | - | - |
Gildia Weteranów | [48.54] [107.94] | - |
Drzewo Wiedzy | [76.127] [46.61] | - |
Kamień Nauki | [76.46] [60.43] [36.87] [83.56] [59.60] [59.96] [116.80] [130.85] [98.46] | - |
Nauczyciel Snów | [37.63] | - |
Tereny Szkoleniowe | [47.46] [95.97] | - |
Obóz Najemników | [35.55] [99.89] | - |
Święta Fontanna | [44.51] [100.96] | - |
Arena | [92.89] [101.51] [88.137] [80.35] [28.56] | - |
0
- Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry
- Heroes of Might & Magic 4: Poradnik do gry
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 1 - Ostrze Gryphonhearta
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 2 - Próby
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 3 - Pierwszy z wielu kroków
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 4 - W poszukiwaniu stali
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 5 - Prawowity Dziedzic
- Heroes 4: Kampania 2 Misja 1 - Nowy Porządek
- Heroes 4: Kampania 2 Misja 2 - Wojna w słusznej sprawie
- Heroes 4: Kampania 2 Misja 3 - Królewski dylemat
- Heroes 4: Kampania 2 Misja 4 - Jedno plemię
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 1 - Rozstajne drogi
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 2 - Zaufanie wroga
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 3 - Sługa
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 4 - Tęczowy Kryształ
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 5 - Niezwykła zdrada
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 6 - W niewoli strachu
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 7 - Zabić Nieśmiertelnego
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 8 - Cena Pokoju
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 1 - Kochankowie
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 2 - Znak Tygrysa
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 3 - Prawdziwa Miłość
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 4 - Odbicia
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 5 - Razem
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 1 - Zjadacz dzieci
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 2 - Piekielne Pustkowia
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 3 - Punkty Mocy
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 4 - Śmierć 1 Życie
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 5 - Tchnienie śmierci
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 1 - Córka Pirata
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 2 - Krwawa Zatoka
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 3 - Cieśnina Zaginionych
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 4 - Zatoka Syren
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 5 - Nie oglądaj się za siebie
- Heroes of Might & Magic 4: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.