Heroes 4: Kampania 3 Misja 1 - Rozstajne drogi
Aktualizacja:
MAPA
INFORMACJE
Trudność mapy | Wielkość mapy | Charakterystyka |
![]() | Średnia [M] | Pierwsza misja jest zawsze najtrudniejsza - musisz rekrutować jak najwięcej pomocników i przed wszystkim zdobyć pierwsze miasto. Potem pójdzie z górki. Zdobywaj kolejne twierdze, odkrywaj teren i odwiedzaj ważne miejsca, a na pewno wygrasz. |
Warunki zwycięstwa
| Pokonanie pozostałych graczy.
| |
Okoliczności porażki
| Utrata Emilii.
|
ZADANIA GŁÓWNE
Miejsce przyznania | Obiekt | Nazwa zadania | Sposób wykonania zadania | |
N | [22.61] #1 | Brama | Brama Lorne'a | By przejść do ostatniego zamku, musisz zapłacić 8000 w złocie. |
N | [9.76] #2 | Zamek | GŁÓWNE | Aby wygrać, musisz zdobyć wszystkie zamki. Do ostatniego zamku dojdziesz przez odwiedzanie kolejnych kluczników: seledynowego K [45.60] oraz fioletowego K [18.91]. |
ZADANIA POBOCZNE
Miejsce przyznania | Obiekt | Nazwa zadania | Sposób wykonania zadania | |
N | [75.99] #A | Farma | Nora Nag | Aby przyłączyć do drużyny 8 Nag, musisz zabić stacjonujące na południe od farmy [86.107] meduzy. |
N | [120.92] #B | Chatka | U Starego Lenny'ego | Starzec ofiaruje Ci pomoc w zamian za oddanie mu artefaktu. Jednak wydaje się to być wątpliwym interesem, zważywszy na to, że Cię oszuka. |
ZAMKI
Lokalizacja | Rodzaj | Przynależność | |
N | [82.135] | Akademia | b/d |
N | [142.73] | Akademia | b/d |
N | [112.76] | Twierdza | b/d |
N | [33.95] | Twierdza | b/d |
N | [57.64] | Twierdza | b/d |
N | [79.18] | Azyl | b/d |
N | [9.76] | Azyl | b/d |
WAŻNE MIEJSCA
Budynek | Część naziemna | Część podziemna |
Sanktuarium | [75.35] | - |
Wyrocznia | - | - |
Więzienie | - | - |
Uniwersytet Magiczny | [76.139] [63.23] | - |
Biblioteka | [76.69] | - |
Szkoła Wojny | [79.79] | - |
Uniwersytet Wojenny | - | - |
Gildia Weteranów | - | - |
Drzewo Wiedzy | - | - |
Kamień Nauki | - | - |
Nauczyciel Snów | [44.109] | - |
Tereny Szkoleniowe | - | - |
Obóz Najemników | - | - |
Święta Fontanna | [79.112] | - |
Arena | [86.73] | - |
0
- Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry
- Heroes of Might & Magic 4: Poradnik do gry
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 1 - Ostrze Gryphonhearta
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 2 - Próby
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 3 - Pierwszy z wielu kroków
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 4 - W poszukiwaniu stali
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 5 - Prawowity Dziedzic
- Heroes 4: Kampania 2 Misja 1 - Nowy Porządek
- Heroes 4: Kampania 2 Misja 2 - Wojna w słusznej sprawie
- Heroes 4: Kampania 2 Misja 3 - Królewski dylemat
- Heroes 4: Kampania 2 Misja 4 - Jedno plemię
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 1 - Rozstajne drogi
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 2 - Zaufanie wroga
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 3 - Sługa
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 4 - Tęczowy Kryształ
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 5 - Niezwykła zdrada
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 6 - W niewoli strachu
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 7 - Zabić Nieśmiertelnego
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 8 - Cena Pokoju
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 1 - Kochankowie
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 2 - Znak Tygrysa
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 3 - Prawdziwa Miłość
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 4 - Odbicia
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 5 - Razem
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 1 - Zjadacz dzieci
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 2 - Piekielne Pustkowia
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 3 - Punkty Mocy
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 4 - Śmierć 1 Życie
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 5 - Tchnienie śmierci
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 1 - Córka Pirata
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 2 - Krwawa Zatoka
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 3 - Cieśnina Zaginionych
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 4 - Zatoka Syren
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 5 - Nie oglądaj się za siebie
- Heroes of Might & Magic 4: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.