Heroes 4: Kampania 5 Misja 3 - Punkty Mocy
Aktualizacja:
MAPA
INFORMACJE
Trudność mapy | Wielkość mapy | Charakterystyka |
![]() | Średnia [M] | Mapa dość duża. Jednak niekiedy może ci brakować określonych surowców. Tylko twój główny bohater może zajmować nowe punkty mocy. W przeciwnym wypadku nie zostaną one zaliczone. Jest to duże utrudnienie, które może spowolnić grę. Nie możesz, więc wycofywać się do swoich zamków, lepszym rozwiązaniem jest ciągłe uzupełnianie strat. Zwróć szczególną uwagę na portale, z których mogą się wyłonić niepowołani goście! |
Warunki zwycięstwa
| Zdobądź 5 punktów mocy
| |
Okoliczności porażki
| Śmierć Gauldotha Pół-Martwego
|
ZADANIA GŁÓWNE
Miejsce przyznania | Obiekt | Nazwa zadania | Sposób wykonania zadania | |
N | [2.76] #1 | Pierwszy punkt mocy | GŁÓWNE | Punkt mocy jest to wysoka wieża ze świecącym kryształem. Znajduje się ona niedaleko twojego miasta. |
N | [76.3] #2 | Drugi punkt mocy | GŁÓWNE | Z odnalezieniem i dojściem do tego punktu nie powinieneś mieć większy problemów. |
N | [108.109] #3 | Trzeci punkt mocy | GŁÓWNE | Tutaj już musisz się trochę nachodzić (musisz dojść na drugą stronę mapy). Po drodze będziesz przechodził w pobliżu, co najmniej jednego miasta. Jeśli będziesz się czuł wystarczająco silny możesz je zająć. |
N | [50.21] #4 | Czwarty punkt mocy | GŁÓWNE | Gdy odwiedzisz wszystkie poprzednie punkty mocy, droga do Czwartego punktu odblokuje się samoistnie. |
N | [105.73] #5 | Brama | Piąte wrota | Wrota te blokują dostęp do ostatniego z punktów magii i otworzą się w momencie, gdy odwiedzisz wszystkie poprzednie. |
N | [110.51] #6 | Piąty punk mocy | GŁÓWNE | To już ostanie zadanie w tej misji. Jednak po przekroczeniu piątych wrót czeka na ciebie jeden bohater. Jego armia nie jest ogromna, ale nie można go lekceważyć! |
ZAMKI
Lokalizacja | Rodzaj | Przynależność | |
N | [15.73] | Nekropolis | Gracz |
N | [50.58] | Nekropolis | b\d |
N | [98.32] | Nekropolis | b\d |
N | [134.67] | Nekropolis | b\d |
N | [73.84] | Nekropolis | b\d |
N | [75.134] | Nekropolis | b\d |
WAŻNE MIEJSCA
Budynek | Część naziemna | Część podziemna |
Sanktuarium | - | - |
Wyrocznia | - | - |
Więzienie | - | - |
Uniwersytet Magiczny | - | - |
Biblioteka | - | - |
Szkoła Wojny | - | - |
Uniwersytet Wojenny | - | - |
Gildia Weteranów | - | - |
Drzewo Wiedzy | [86.22] | - |
Kamień Nauki | [30.71] [53.52] [62.127] | - |
Nauczyciel Snów | [114.84] | - |
Tereny Szkoleniowe | [57.21] | - |
Obóz Najemników | - | - |
Święta Fontanna | [90.84] | - |
Arena | - | - |
0
- Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry
- Heroes of Might & Magic 4: Poradnik do gry
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 1 - Ostrze Gryphonhearta
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 2 - Próby
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 3 - Pierwszy z wielu kroków
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 4 - W poszukiwaniu stali
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 5 - Prawowity Dziedzic
- Heroes 4: Kampania 2 Misja 1 - Nowy Porządek
- Heroes 4: Kampania 2 Misja 2 - Wojna w słusznej sprawie
- Heroes 4: Kampania 2 Misja 3 - Królewski dylemat
- Heroes 4: Kampania 2 Misja 4 - Jedno plemię
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 1 - Rozstajne drogi
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 2 - Zaufanie wroga
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 3 - Sługa
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 4 - Tęczowy Kryształ
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 5 - Niezwykła zdrada
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 6 - W niewoli strachu
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 7 - Zabić Nieśmiertelnego
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 8 - Cena Pokoju
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 1 - Kochankowie
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 2 - Znak Tygrysa
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 3 - Prawdziwa Miłość
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 4 - Odbicia
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 5 - Razem
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 1 - Zjadacz dzieci
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 2 - Piekielne Pustkowia
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 3 - Punkty Mocy
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 4 - Śmierć 1 Życie
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 5 - Tchnienie śmierci
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 1 - Córka Pirata
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 2 - Krwawa Zatoka
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 3 - Cieśnina Zaginionych
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 4 - Zatoka Syren
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 5 - Nie oglądaj się za siebie
- Heroes of Might & Magic 4: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.