Heroes 4: Kampania 1 Misja 2 - Próby
Aktualizacja:
MAPA
INFORMACJE
Trudność mapy | Wielkość mapy | Charakterystyka |
![]() | Mała [S] | Misja trudna szczególnie na wysokim poziomie umiejętności gracza, a to z powodu braku dodatkowych jednostek - walczysz praktycznie tylko herosami. Przeciwników tu sporo, ale niewielki rozmiar mapy ułatwia nieco zadanie. Bardzo przyjemna i wciągająca misja. |
Warunki zwycięstwa
| Dotarcie do Wyroczni Świtu.
| |
Okoliczności porażki
| Śmierć Lysandera lub Proetha.
|
ZADANIA GŁÓWNE
Miejsce przyznania | Obiekt | Nazwa zadania | Sposób wykonania zadania | |
N | [8.37] #1 | Brama | Próba Chciwości | Musisz zdobyć 10 000 złota, aby przejść. W podziemnych tunelach jest kopalnia oraz składowiska złota. Skrzynie na powierzchni najlepiej przeznaczyć na doświadczenie. |
N | [19.36] #2 | Brama | Próba Siły | Musisz zdobyć Miecz Bogów zlokalizowany w punkcie X [37.74] na powierzchni. Aby go dostać, będziesz musiał przedrzeć się przez hordy wrogich potworów. |
P | [35.44] #3 | Brama | Próba Potęgi | Musisz zdobyć Laskę Świętego Ranana zlokalizowaną w punkcie Y [51.20] na powierzchni. Standardowo silna ochrona może pokrzyżować Ci plany. |
P | [65.36] #4 | Brama | PróbaDucha | Musisz dotrzeć przez portale do Puszki Pandory zlokalizowanej w punkcie Z [38.64], aby uwolnić Anioła. Wróć z nim do bramy. |
N | [44.34] #5 | Wyrocznia Świtu | GŁÓWNE | Cel podróży. Kiedy tutaj dotrzesz, misja dobiegnie końca. Przedtem jednak musisz wykonać wszystkie powyższe zadania. |
WAŻNE MIEJSCA
Budynek | Część naziemna | Część podziemna |
Sanktuarium | - | |
Wyrocznia | - | - |
Więzienie | - | - |
Uniwersytet Magiczny | - | - |
Biblioteka | - | - |
Szkoła Wojny | - | - |
Uniwersytet Wojenny | - | - |
Gildia Weteranów | - | - |
Drzewo Wiedzy | [36.55] | - |
Kamień Nauki | [28.65] | [5.37] |
Nauczyciel Snów | [26.18] [45.54] | [41.12] [37.35] [61.48] |
Tereny Szkoleniowe | [16.26] | - |
Obóz Najemników | [35.18] | - |
Święta Fontanna | [38.41] | - |
Arena | [58.35] | - |
0
- Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry
- Heroes of Might & Magic 4: Poradnik do gry
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 1 - Ostrze Gryphonhearta
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 2 - Próby
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 3 - Pierwszy z wielu kroków
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 4 - W poszukiwaniu stali
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 5 - Prawowity Dziedzic
- Heroes 4: Kampania 2 Misja 1 - Nowy Porządek
- Heroes 4: Kampania 2 Misja 2 - Wojna w słusznej sprawie
- Heroes 4: Kampania 2 Misja 3 - Królewski dylemat
- Heroes 4: Kampania 2 Misja 4 - Jedno plemię
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 1 - Rozstajne drogi
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 2 - Zaufanie wroga
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 3 - Sługa
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 4 - Tęczowy Kryształ
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 5 - Niezwykła zdrada
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 6 - W niewoli strachu
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 7 - Zabić Nieśmiertelnego
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 8 - Cena Pokoju
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 1 - Kochankowie
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 2 - Znak Tygrysa
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 3 - Prawdziwa Miłość
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 4 - Odbicia
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 5 - Razem
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 1 - Zjadacz dzieci
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 2 - Piekielne Pustkowia
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 3 - Punkty Mocy
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 4 - Śmierć 1 Życie
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 5 - Tchnienie śmierci
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 1 - Córka Pirata
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 2 - Krwawa Zatoka
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 3 - Cieśnina Zaginionych
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 4 - Zatoka Syren
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 5 - Nie oglądaj się za siebie
- Heroes of Might & Magic 4: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.