Heroes 4: Kampania 5 Misja 1 - Zjadacz dzieci
Aktualizacja:
MAPA
INFORMACJE
Trudność mapy | Wielkość mapy | Charakterystyka |
![]() | Mała [S] | Swoje zmagania zaczynasz w pobliżu zamku, co znacznie ułatwi ci rozgrywkę. Kiedy zamek będzie w twoim posiadaniu kup drugiego bohatera i po odpowiednik jego wzmocnieniu udaj się do drugiego miasta po tej stronie rzeki. Natomiast główną postacią przejdź na drugą stronę mapy (przez "Przeprawę ostatnie szansy" [31.48]) aby zdobyła Azyl oraz otworzył w podziemiach niebieską bramę. |
Warunki zwycięstwa
| Zajmij Vitrass
| |
Okoliczności porażki
| Śmierć Gauldotha Pół-Martwego
|
ZADANIA GŁÓWNE
Miejsce przyznania | Obiekt | Nazwa zadania | Sposób wykonania zadania | |
P | [17.30] #1 | Brama | Podziemna Jaskinia | Tą bramę może tylko otworzyć Gauldoth, pod warunkiem, iż zielony gracz zostanie pokonany. Będziesz mógł wtedy odwiedzić niebieski namiot. Jeśli się pośpieszysz to wystarczy zdobycie Rezerwatu [34.16] R. |
N | [26.28] #2 | Brama Niebieska | - | Aby wejść na tereny kontrolowane przez niebieskiego gracz musisz odwiedzić namiot N [9.40]. |
N | [34.16] #3 | Vitross | GŁÓWNE | Po przejściu przez niebieską bramę proponuję najpierw "pospacerować" w poszukiwaniu dodatkowych punktów doświadczanie itd. Dopiero potem atakować. |
ZAMKI
Lokalizacja | Rodzaj | Przynależność | |
N | [26.56] | Twierdza | b\d |
N | [66.35] | Twierdza | b\d |
N | [18.37] | Rezerwat | b\d |
N | [34.16] | Akademia | b\d |
WAŻNE MIEJSCA
Budynek | Część naziemna | Część podziemna |
Sanktuarium | [35.58] | - |
Wyrocznia | - | - |
Więzienie | - | - |
Uniwersytet Magiczny | - | - |
Biblioteka | - | - |
Szkoła Wojny | - | - |
Uniwersytet Wojenny | - | - |
Gildia Weteranów | - | |
Drzewo Wiedzy | - | - |
Kamień Nauki | [50.51] | - |
Nauczyciel Snów | [31.6] | - |
Tereny Szkoleniowe | - | - |
Obóz Najemników | [27.37] | - |
Święta Fontanna | - | - |
Arena | [41.47] | - |
0
- Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry
- Heroes of Might & Magic 4: Poradnik do gry
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 1 - Ostrze Gryphonhearta
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 2 - Próby
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 3 - Pierwszy z wielu kroków
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 4 - W poszukiwaniu stali
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 5 - Prawowity Dziedzic
- Heroes 4: Kampania 2 Misja 1 - Nowy Porządek
- Heroes 4: Kampania 2 Misja 2 - Wojna w słusznej sprawie
- Heroes 4: Kampania 2 Misja 3 - Królewski dylemat
- Heroes 4: Kampania 2 Misja 4 - Jedno plemię
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 1 - Rozstajne drogi
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 2 - Zaufanie wroga
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 3 - Sługa
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 4 - Tęczowy Kryształ
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 5 - Niezwykła zdrada
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 6 - W niewoli strachu
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 7 - Zabić Nieśmiertelnego
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 8 - Cena Pokoju
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 1 - Kochankowie
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 2 - Znak Tygrysa
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 3 - Prawdziwa Miłość
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 4 - Odbicia
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 5 - Razem
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 1 - Zjadacz dzieci
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 2 - Piekielne Pustkowia
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 3 - Punkty Mocy
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 4 - Śmierć 1 Życie
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 5 - Tchnienie śmierci
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 1 - Córka Pirata
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 2 - Krwawa Zatoka
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 3 - Cieśnina Zaginionych
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 4 - Zatoka Syren
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 5 - Nie oglądaj się za siebie
- Heroes of Might & Magic 4: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.