Heroes 4: Kampania 3 Misja 6 - W niewoli strachu
Aktualizacja:
MAPA
INFORMACJE
Trudność mapy | Wielkość mapy | Charakterystyka |
![]() | Średnia [M] | Szybka misja, z całkiem sporą ilością porozrzucanych po mapie surowców i artefaktów. Droga do zwycięstwa prowadzi przez północy szlak, w pełni opanowany przez wrogie armie. Skup się na zdobyciu zamków na zachodzie, gdyż jest to wymagane do zakończenia gry. Resztę atakuj przy okazji. |
Warunki zwycięstwa
| Odnalezienie Emilii.
| |
Okoliczności porażki
| Utrata Solymra.
|
ZADANIA GŁÓWNE
Miejsce przyznania | Obiekt | Nazwa zadania | Sposób wykonania zadania | |
N | [108.91] #1 | Chatka | Pomocnik Emilii | By odnaleźć Emilię, musisz wykonać kilka zadań. Pierwszym jest zdobycie miasta Wichrowe Wzgórze X [129.66]. Wtedy zostanie zdradzona Ci lokalizacja miejsca spotkania. |
N | [74.14] #2 | Brama | Strumykowo | By przedostać się do miejsca spotkania, musisz zając zamek Strumykowo Y [78.12]. |
N | [69.9] #3 | Chatka | Miejsce spotkania | Jeśli chcesz dostać informacje o miejscu, w którym ukrywa się królewna, oddaj jej generałowi 50 Dżinów. |
N | [49.32] #4 | Chatka | Chatka Drwala | Wykonaj wszystkie poprzednie zadania, by móc spotkać się z królewną Emilią. |
ZAMKI
Lokalizacja | Rodzaj | Przynależność | |
N | [96.118] | Akademia | b/d |
N | [91.42] | Akademia | b/d |
N | [79.12] | Akademia | b/d |
N | [57.75] | Akademia | b/d |
N | [49.115] | Akademia | b/d |
N | [129.66] | Przystań | b/d |
N | [16.78] | Przystań | b/d |
WAŻNE MIEJSCA
Budynek | Część naziemna | Część podziemna |
Sanktuarium | - | - |
Wyrocznia | - | - |
Więzienie | - | - |
Uniwersytet Magiczny | - | - |
Biblioteka | - | - |
Szkoła Wojny | - | - |
Uniwersytet Wojenny | - | - |
Gildia Weteranów | - | - |
Drzewo Wiedzy | [61.22] [25.72] | - |
Kamień Nauki | [112.69] | - |
Nauczyciel Snów | [59.48] | - |
Tereny Szkoleniowe | - | - |
Obóz Najemników | - | - |
Święta Fontanna | - | - |
Arena | - | - |
0
- Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry
- Heroes of Might & Magic 4: Poradnik do gry
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 1 - Ostrze Gryphonhearta
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 2 - Próby
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 3 - Pierwszy z wielu kroków
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 4 - W poszukiwaniu stali
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 5 - Prawowity Dziedzic
- Heroes 4: Kampania 2 Misja 1 - Nowy Porządek
- Heroes 4: Kampania 2 Misja 2 - Wojna w słusznej sprawie
- Heroes 4: Kampania 2 Misja 3 - Królewski dylemat
- Heroes 4: Kampania 2 Misja 4 - Jedno plemię
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 1 - Rozstajne drogi
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 2 - Zaufanie wroga
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 3 - Sługa
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 4 - Tęczowy Kryształ
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 5 - Niezwykła zdrada
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 6 - W niewoli strachu
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 7 - Zabić Nieśmiertelnego
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 8 - Cena Pokoju
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 1 - Kochankowie
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 2 - Znak Tygrysa
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 3 - Prawdziwa Miłość
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 4 - Odbicia
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 5 - Razem
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 1 - Zjadacz dzieci
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 2 - Piekielne Pustkowia
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 3 - Punkty Mocy
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 4 - Śmierć 1 Życie
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 5 - Tchnienie śmierci
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 1 - Córka Pirata
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 2 - Krwawa Zatoka
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 3 - Cieśnina Zaginionych
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 4 - Zatoka Syren
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 5 - Nie oglądaj się za siebie
- Heroes of Might & Magic 4: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.