Heroes 4: Kampania 2 Misja 3 - Królewski dylemat
Aktualizacja:
MAPA
INFORMACJE
Trudność mapy | Wielkość mapy | Charakterystyka |
![]() | Średnia [M] | Mapa stosunkowo trudna, ze względu na wielkość i silę przeciwnika. W początkowym etapie gry nie można dopuścić, aby przeciwnik zdobył więcej niż trzy zamki gdyż dalsza gra będzie bardzo trudna. Na początku postaraj się zdobyć zamki na północy, w następnej kolejność na wschodzie. Pozwoli to na szybką rozbudowę armii, która podoła głównemu zadaniu misji. Zwróć szczególną uwagę na niebieska bramę [95.60] oraz portal [28.54] skąd wróg może przeprowadzić atak na twoje tyły! Dodam tylko abyś pamiętał co jest dla barbarzyńców najważniejsze - wspólnota! |
Warunki zwycięstwa
| Pokonanie Hundrica
| |
Okoliczności porażki
| Śmierć Waerjaka
|
ZADANIA GŁÓWNE
Miejsce przyznania | Obiekt | Nazwa zadania | Sposób wykonania zadania | |
N | [64.104] #1 | Brama Seledynowa | - | Tą bramę można otworzyć udając się do namiotu S [43.79]. Umożliwi to zejście do podziemi. |
N | [50.71] #2 | Brama Zielona | - | Aby wejść na teren kontrolowany przez Hundrica musisz otworzyć tą bramę. Namiot znajduje się w podziemnej części mapy w punkcie [9.73]. |
N | [141.81] #3 | Brama Pomarańczowa | - | Aby dojść do Hundrica musisz ją otworzyć odwiedzając pomarańczowy namiot P [78.11]. |
N | [137.77] #4 | Hundric | GŁÓWNE | Bohater, którego musisz zabić prawdopodobnie będzie się znajdował południowo-zachodniej części mapy. Jednak aby go pokonać potrzebujesz naprawdę potężnej armii! |
ZADANIA POBOCZNE
Miejsce przyznania | Obiekt | Nazwa zadania | Sposób wykonania zadania | |
N | [122.88] #A | Brama Niebieska | - | Aby zaopatrzyć swój główny oddział w dodatkowych wojaków, otwórz tą bramę w niebieskim namiocie N [95.60] co pozwoli na wejście jednego z twoich bohaterów z północnej części mapy. |
ZAMKI
Lokalizacja | Rodzaj | Przynależność | |
N | [70.26] | Twierdza | b/d |
N | [31.77] | Twierdza | b/d |
N | [74.102] | Twierdza | b/d |
N | [98.93] | Twierdza | b/d |
N | [67.137] | Twierdza | b/d |
N | [84.125] | Twierdza | b/d |
N | [128.82] | Twierdza | b/d |
WAŻNE MIEJSCA
Budynek | Część naziemna | Część podziemna |
Sanktuarium | [88.51] | - |
Wyrocznia | - | - |
Więzienie | - | - |
Uniwersytet Magiczny | - | - |
Biblioteka | - | - |
Szkoła Wojny | - | - |
Uniwersytet Wojenny | [95.75] | - |
Gildia Weteranów | [102.39] | - |
Drzewo Wiedzy | [81.93] | - |
Kamień Nauki | [80.72] [100.99] | - |
Nauczyciel Snów | [43.88] [107.35] [110.79] | - |
Tereny Szkoleniowe | [68.40] | - |
Obóz Najemników | [59.66] [101.58] | - |
Święta Fontanna | [78.49] | - |
Arena | [117.62] [107.95] | - |
0
- Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry
- Heroes of Might & Magic 4: Poradnik do gry
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 1 - Ostrze Gryphonhearta
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 2 - Próby
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 3 - Pierwszy z wielu kroków
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 4 - W poszukiwaniu stali
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 5 - Prawowity Dziedzic
- Heroes 4: Kampania 2 Misja 1 - Nowy Porządek
- Heroes 4: Kampania 2 Misja 2 - Wojna w słusznej sprawie
- Heroes 4: Kampania 2 Misja 3 - Królewski dylemat
- Heroes 4: Kampania 2 Misja 4 - Jedno plemię
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 1 - Rozstajne drogi
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 2 - Zaufanie wroga
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 3 - Sługa
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 4 - Tęczowy Kryształ
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 5 - Niezwykła zdrada
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 6 - W niewoli strachu
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 7 - Zabić Nieśmiertelnego
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 8 - Cena Pokoju
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 1 - Kochankowie
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 2 - Znak Tygrysa
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 3 - Prawdziwa Miłość
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 4 - Odbicia
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 5 - Razem
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 1 - Zjadacz dzieci
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 2 - Piekielne Pustkowia
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 3 - Punkty Mocy
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 4 - Śmierć 1 Życie
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 5 - Tchnienie śmierci
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 1 - Córka Pirata
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 2 - Krwawa Zatoka
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 3 - Cieśnina Zaginionych
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 4 - Zatoka Syren
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 5 - Nie oglądaj się za siebie
- Heroes of Might & Magic 4: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.