Heroes 4: Kampania 3 Misja 5 - Niezwykła zdrada
Aktualizacja:
MAPA
INFORMACJE
Trudność mapy | Wielkość mapy | Charakterystyka |
![]() | Duża [L] | Bardzo duża mapa, ze sporą ilością teleportów - niestety jednostronnych i do tego przenoszących większość oponentów w okolicę Twojego miasta. Bez pozostawiania w niuch straży szybko stracisz panowanie. Musisz czym prędzej zdobyć wrogie siedziby, by zapewnić sobie spokojne dojście do Sir Landrewa. W tym celu będzie trzeba uwolnić z więzienia innego herosa. A więc do boju. |
Warunki zwycięstwa
| Pokonanie Sir Landrewa.
| |
Okoliczności porażki
| Śmierć Emilii.
|
ZADANIA GŁÓWNE
Miejsce przyznania | Obiekt | Nazwa zadania | Sposób wykonania zadania | |
N | [143.155] #1 | Chatka Rybaka | U Wilka Morskiego | Musisz dopłynąć tu na statku z królewną Emilią, by za pocałunek stary rybak ofiarował Ci mapę do więzienia. |
N | [180.101] #2 | Brama | Brama Reeda | By tędy przejść, musisz najpierw uwolnić Reeda z Więzienia X [161.162]. Wtedy bez problemu ruszysz do swego głównego celu. |
N | [208.121] #3 | Lord Landrew | GŁÓWNE | By do niego dotrzeć, będzie trzeba przedrzeć się na przeciwległy kraniec mapy. Tam czeka Cię ostateczna walka z tym silnym oponentem. |
ZAMKI
Lokalizacja | Rodzaj | Przynależność | |
N | [11.115] | Akademia | Gracz |
P | [117.110] | Akademia | b/d |
N | [77.67] | Akademia | b/d |
N | [148.45] | Akademia | b/d |
N | [64.167] | Przystań | b/d |
N | [139.103] | Przystań | b/d |
N | [207.118] | Przystań | b/d |
WAŻNE MIEJSCA
Budynek | Część naziemna | Część podziemna |
Sanktuarium | [90.153] | - |
Wyrocznia | - | - |
Więzienie | - | - |
Uniwersytet Magiczny | - | - |
Biblioteka | - | - |
Szkoła Wojny | [165.87] | - |
Uniwersytet Wojenny | - | - |
Gildia Weteranów | [158.63] [139.85] | - |
Drzewo Wiedzy | [65.154] [164.60] | - |
Kamień Nauki | [133.146] [133.107] [94.201] | - |
Nauczyciel Snów | [66.175] [125.89] [107.201] | - |
Tereny Szkoleniowe | [124.82] | - |
Obóz Najemników | [132.40] | [104.138] |
Święta Fontanna | - | - |
Arena | [60.88] [75.153] | - |
0
- Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry
- Heroes of Might & Magic 4: Poradnik do gry
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 1 - Ostrze Gryphonhearta
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 2 - Próby
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 3 - Pierwszy z wielu kroków
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 4 - W poszukiwaniu stali
- Heroes 4: Kampania 1 Misja 5 - Prawowity Dziedzic
- Heroes 4: Kampania 2 Misja 1 - Nowy Porządek
- Heroes 4: Kampania 2 Misja 2 - Wojna w słusznej sprawie
- Heroes 4: Kampania 2 Misja 3 - Królewski dylemat
- Heroes 4: Kampania 2 Misja 4 - Jedno plemię
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 1 - Rozstajne drogi
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 2 - Zaufanie wroga
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 3 - Sługa
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 4 - Tęczowy Kryształ
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 5 - Niezwykła zdrada
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 6 - W niewoli strachu
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 7 - Zabić Nieśmiertelnego
- Heroes 4: Kampania 3 Misja 8 - Cena Pokoju
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 1 - Kochankowie
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 2 - Znak Tygrysa
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 3 - Prawdziwa Miłość
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 4 - Odbicia
- Heroes 4: Kampania 4 Misja 5 - Razem
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 1 - Zjadacz dzieci
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 2 - Piekielne Pustkowia
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 3 - Punkty Mocy
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 4 - Śmierć 1 Życie
- Heroes 4: Kampania 5 Misja 5 - Tchnienie śmierci
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 1 - Córka Pirata
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 2 - Krwawa Zatoka
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 3 - Cieśnina Zaginionych
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 4 - Zatoka Syren
- Heroes 4: Kampania 6 Misja 5 - Nie oglądaj się za siebie
- Heroes of Might & Magic 4: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.