Gray Matter: Rozdział trzeci (2)
Aktualizacja:
Wspomnienie letniej nocy
![]() | ![]() |
Udaj się do salonu (z holu w prawo). Zainteresuj się stojącym na biurku tuż za monitorem pudełkiem ze zdjęciami. Przeglądaj je kolejno, aż Dawid znajdzie zdjęcie domku letniskowego (8 pkt. - wspomnienie).
![]() | ![]() |
Maszeruj do sypialni, gdzie wejdź do garderoby (na lewo od lustra). Obejrzyj sukienkę ślubną Laury (2 pkt. premii).
![]() | ![]() |
Sprawdź pierwszą (2 pkt. premii) i drugą (2 pkt. premii) szufladę komody. W ostatniej przełóż szlafrok (7 pkt.) i zabierz leżący pod nim kostium kąpielowy Laury (5 pkt. - wspomnienie). Wróć do sypialni i przejdź do łazienki (drzwi na lewo od łóżka).
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Otwórz szafkę na prawo od lustra (3 pkt.) i zabierz z niej szampon Laury (5 pkt. - wspomnienie). Zajdź do holu i wejdź do jadalni (drzwi po lewej). Podejdź do szafki na sprzęt muzyczny (na lewo od wejścia), otwórz ją (3 pkt.) i z trzeciej półki od góry weź płytę (5 pkt - wspomnienie). Wracaj do prywatnego laboratorium w piwnicy.
Ponownie podejdź do komputera. Wybierz na ekranie ikonę Organizator win. Teraz musisz zdecydować, jakiego rodzaju wino David i Laura pili tamtego wieczoru.

Na szczęście mężczyzna pamięta, że było wytrawne i czerwone. Wybierz zatem ten rodzaj w okienku przy żółtym listku i kolor w okienku przy zielonym listku. Z jednego z nagrań wideo wiesz, że w 2005 roku Laura obchodziłaby 33 urodziny, zatem urodziła się w 1972, wybierz więc ten rocznik w okienku przy fioletowym listku, z kolei z komentarza do jednej z fotografii znasz region, w którym stoi domek letniskowy państwa Stylesów, wybierz zatem Dolinę Loary w okienku przy różowym listku. Po prawej pojawią się 3 możliwe wina, oznaczone nr 092-094 (13 pkt.).
![]() | ![]() |
Opuść laboratorium i w piwnicy przyjrzyj się stojakowi z winami (po lewej). Wybierz wino nr 94 (5 pkt. - wspomnienie).
![]() | ![]() |
Wróć do laboratorium i podejdź do komory deprywacyjnej, wyglądającej jak tajemniczy pojazd. Wybierz konsolę sterującą (po prawej - kontrolki komory). Wciśnij górny przycisk (płyty) na panelu po prawej, by otworzyć discman (3 pkt.). Włóż płytę w szczelinę discmana (na dole - 3 pkt.).
![]() | ![]() |
Szampon Laury wlej do pojemnika po lewej (3 pkt.). Wciśnij przycisk otwarcia komory (dolny) na panelu po prawej. Unieś pokrywę, by wejść do środka zbiornika (10 pkt.) - to wystarczy, by zakończyć zadanie (73/73. pkt.).
Wiadomość od Laury
![]() | ![]() |
Po wszystkim maszeruj do salonu, gdzie ponownie przejrzyj zdjęcia - tym razem chodzi o ostatnie, to, na którym David i Laura są w wieczorowych strojach. Zabierz je (5 pkt.). Wróć do prywatnego laboratorium, gdzie ulokuj zdjęcie w skanerze, na lewo od monitora (3 pkt.).
![]() | ![]() |
Kliknij ikonkę skanera na ekranie monitora (u dołu po lewej), a następnie wybierz Skanuj (po lewej, na pasku w dole ekranu). Kiedy pojawi się fotografia, kliknij Edytuj (pośrodku, na pasku w dole ekranu). Wybierz następujące opcje: Kolor, Ostrość i Kontrast (15 pkt.). Opuść piwnicę.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Idź do kuchni, gdzie podejdź do tablicy wiszącej na ścianie między oknem a kuchenką. Rzuć okiem na przyczepioną do niej wizytówkę inspektora policji Reginalda Paisera (5 pkt.). Wyjdź do holu i zadzwoń do inspektora (8 pkt.) - to wystarczy, by zakończyć zadanie (36/36 pkt.)
Premia (11 pkt.)
1) Przyjrzyj się szafce z aktami w głównym laboratorium Stylesa (2 pkt.).
2) Rzuć okiem na tablicę z zapiskami w prywatnym laboratorium Stylesa (3 pkt.).
3) Obejrzyj sukienkę ślubną Laury w garderobie (2 pkt.).
4) Sprawdź pierwszą (2 pkt.) i drugą (2 pkt.) szufladę komody w garderobie.
0
- Gray Matter - poradnik do gry
- Gray Matter: Poradnik do gry
- Gray Matter: Opis przejścia
- Gray Matter: Rozdział pierwszy (1)
- Gray Matter: Rozdział pierwszy (2)
- Gray Matter: Rozdział pierwszy (3)
- Gray Matter: Rozdział drugi (1)
- Gray Matter: Rozdział drugi (2)
- Gray Matter: Rozdział drugi (3)
- Gray Matter: Rozdział trzeci (1)
- Gray Matter: Rozdział trzeci (2)
- Gray Matter: Rozdział czwarty (1)
- Gray Matter: Rozdział czwarty (2)
- Gray Matter: Rozdział czwarty (3)
- Gray Matter: Rozdział piąty (1)
- Gray Matter: Rozdział piąty (2)
- Gray Matter: Rozdział szósty (1)
- Gray Matter: Rozdział szósty (2)
- Gray Matter: Rozdział szósty (3)
- Gray Matter: Rozdział siódmy
- Gray Matter: Rozdział ósmy (1)
- Gray Matter: Rozdział ósmy (2)
- Gray Matter: Opis przejścia
- Gray Matter: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany538322 Konsul
Wydaje mi się, że pobrałem go jakoś przed świętami. Coś się zmieniło?
vAHeR Centurion
Ehh dobrze, że zostało wyjaśnione zadanie z tymi kubkami, bo myślałem, że nie wiem jak tą zagadkę rozwiązać. Wielka szkoda, że CD Projekt takiego babola strzelił ;/
zanonimizowany839356 Junior
O co chodzi z tym PPM i innymi skrótami. Klikam na butelkę i nic.
Kayleigh_ Centurion
Przeczytaj uważnie we Wstępie do poradnika, jak w tej grze manipuluje się przedmiotami. Odbywa się to nieco inaczej niż w większości przygodówek.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
























