Gray Matter: Rozdział siódmy
Aktualizacja:
Rozdział siódmy
Zadania:
- W laboratorium (57 pkt.)
- Podejrzenia wobec Samanthy (39 pkt.)
- Terror w jadalni (33 pkt.)
- Gdzie ona się podziewa (21 pkt.)
- Premia rozdziału 7 (6 pkt.)
Terror w jadalni
![]() | ![]() |
Po rozmowie z Harveyem (3 pkt.) udaj się do St Edmund Hall. Wymieniwszy się uprzejmościami ze strażnikiem, wejdź do jadalni (po prawej). Tam pogadaj z komisarzem Paiserem na wszystkie temat (15 pkt.).
![]() | ![]() |
Rozejrzyj się po pomieszczeniu. Podejdź do otworu w ścianie po prawej (5 pkt.). Obejrzyj go i zainstaluj w nim posiadany dysk (10 pkt.) To zakończy zadanie (33/33 pkt.). Opuść pomieszczenie.
Podejrzenia wobec Samanthy
![]() | ![]() |
W holu Davida zaczepi Angela, która zasieje w nim wątpliwości co do Sam (3 pkt.). Podejdź do strażnika i wypytaj go o studentkę nazwiskiem Everett (5 pkt.).
![]() | ![]() |
Wróć do domu i w kuchni pogadaj z panią Dalton (5 pkt.). Następnie maszeruj na górę i wejdź do sypialni Sam (3 pkt.). Zajrzyj do leżącego przy łóżku plecaka (3 pkt.) - rzuć okiem na książkę (3 pkt. premii), po czym zabierz list z Wydz. Opieki Zastępczej (5 pkt.).
![]() | ![]() |
Na koniec sprawdź szufladę szafki przy łóżku - David znajdzie legitymację Heleny (5 pkt.). Obejrzyj ją w zbliżeniu (5 pkt.).
![]() | ![]() |
Zejdź do holu i zadzwoń do Wydziału Opieki Zastępczej (5 pkt). To zakończy zadanie (39/39 pkt.). Ponownie zajdź do sypialni dziewczyny. Rzuć okiem na zdjęcie jej rodziców na szafce nocnej (3 pkt. premii).
W laboratorium
![]() | ![]() |
Maszeruj teraz do piwnicy, a tam do prywatnego laboratorium. Podejdź do blatu z licznikiem roboczym (po lewej) i kliknij w zbliżeniu generator dialogów (5 pkt.)
![]() | ![]() |
Przejdź do komputera (3 pkt.) i w Moich plikach (3 pkt.) wybierz publikację "Moc mózgu" (5 pkt.). Wydrukuj ją (opcja u góry po lewej - 3 pkt.).
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Następnie maszeruj do głównego laboratorium, do salki z łóżkami. Kliknij tamtejszy komputer (6 pkt.) i wybierz trzecią albo czwartą sesję. W przypadku trzeciej ustaw godzinę 11.30 i sprawdź 45 sekundę (6 pkt.), a zaraz potem 30 (5 pkt.). Obejrzyj w zbliżeniu mózg Angeli (6 pkt.). Porównaj ten obraz z wydrukiem diagramu mózgu (5 pkt.) i kliknij obraz mózgu Angeli na tle diagramu (10 pkt).
W przypadku czwartej sesji (nie zmieni to już wyniku punktowego) ustaw godzinę 4.30 i sprawdź 60, a po niej 45 sekundę eksperymentu. Przyjrzyj się mózgowi Angeli w zbliżeniu i porównaj ten obraz z wydrukiem. To zakończy zadanie (57/57 pkt.).
Gdzie ona się podziewa
Przenieś się do St Edmund Hall i porozmawiaj z towarzystwem na trawniku (3 pkt.). Zaraz potem zadzwoni kolejna osoba z Wydziału Opieki Zastępczej (3 pkt.). David pozna pseudonim sceniczny Samanthy.
![]() | ![]() |
Wybierz się więc do centrum Oksfordu i na Cornmarket Street. Sklepik Mefistofelesa okaże się zamknięty, ale zainteresuj się plakatem na wystawie (2 pkt.). Zabierz go (5 pkt.).
![]() | ![]() |
Ponieważ Davidowi nie udało się zdobyć numeru do Klubu Dedala, wróć do kampusu i w jadalni ponownie zagadnij komisarza. Poproś o pomoc w tej sprawie (8 pkt.). To zakończy zadanie (21/21) pkt.
![]() | ![]() |
Na mapie wybierz Klub Dedala. Na miejscu spróbuj wejść do środka (drzwi po lewej). Pojawi się błazen, z którym zamień parę słów. Pokaż mu plakat Sam, to znaczy - Lady Byron.
Premia (6 pkt.)
Popatrz na książkę "Frankenstein" w plecaku Sam (3 pkt.).
Popatrz na zdjęcie rodziców Sam na szafce nocnej w jej sypialni - dopiero po rozmowie z pracownicą Wydziału Opieki Zastępczej (3 pkt.).
0
- Gray Matter - poradnik do gry
- Gray Matter: Poradnik do gry
- Gray Matter: Opis przejścia
- Gray Matter: Rozdział pierwszy (1)
- Gray Matter: Rozdział pierwszy (2)
- Gray Matter: Rozdział pierwszy (3)
- Gray Matter: Rozdział drugi (1)
- Gray Matter: Rozdział drugi (2)
- Gray Matter: Rozdział drugi (3)
- Gray Matter: Rozdział trzeci (1)
- Gray Matter: Rozdział trzeci (2)
- Gray Matter: Rozdział czwarty (1)
- Gray Matter: Rozdział czwarty (2)
- Gray Matter: Rozdział czwarty (3)
- Gray Matter: Rozdział piąty (1)
- Gray Matter: Rozdział piąty (2)
- Gray Matter: Rozdział szósty (1)
- Gray Matter: Rozdział szósty (2)
- Gray Matter: Rozdział szósty (3)
- Gray Matter: Rozdział siódmy
- Gray Matter: Rozdział ósmy (1)
- Gray Matter: Rozdział ósmy (2)
- Gray Matter: Opis przejścia
- Gray Matter: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany538322 Konsul
Wydaje mi się, że pobrałem go jakoś przed świętami. Coś się zmieniło?
vAHeR Centurion
Ehh dobrze, że zostało wyjaśnione zadanie z tymi kubkami, bo myślałem, że nie wiem jak tą zagadkę rozwiązać. Wielka szkoda, że CD Projekt takiego babola strzelił ;/
zanonimizowany839356 Junior
O co chodzi z tym PPM i innymi skrótami. Klikam na butelkę i nic.
Kayleigh_ Centurion
Przeczytaj uważnie we Wstępie do poradnika, jak w tej grze manipuluje się przedmiotami. Odbywa się to nieco inaczej niż w większości przygodówek.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


























