Gray Matter: Rozdział trzeci (1)
Aktualizacja:
Rozdział trzeci
Zadania:
- Wspomnienie letniej nocy (73 pkt.)
- Wiadomość od Laury (36 pkt.)
- Kupa złomu (17 pkt.)
- Psi i jeszcze raz psi (32 pkt.)
- Duchowa obecność (35 pkt.)
- Premia rozdziału 3 (11 pkt.)
Kupa złomu
![]() | ![]() |
Tym razem wcielasz się w doktora Stylesa. Opuść jego sypialnię oraz posiadłość i przejdź do garażu. Przyjrzyj się motocyklowi Sam (2 pkt.). Wróć do domu i wejdź do kuchni. Porozmawiaj z gospodynią o Sam i kupie złomu, czyli jej motorze (15 pkt.). Ciągnij ten temat, dokąd się da, a zakończysz to zadanie (17/17 pkt.).
Duchowa obecność
![]() | ![]() |
Pogawędź też z gospodynią o nietypowych wydarzeniach i Laurze (12 pkt.). Zejdź do piwnicy i najpierw wejdź do głównego laboratorium. Przyjrzyj się szafce z aktami - Styles doceni pracę Sam (2 pkt. premii). Następnie maszeruj do prywatnego laboratorium (drugie drzwi w piwnicy), które otwórz posiadanym kluczem (3 pkt.). W tym momencie rozlegnie się dzwonek u wejścia do domu, udaj się więc na górę. Styles odbierze paczkę, którą automatycznie zaniesie do swojego laboratorium (5 pkt. zad.4).
![]() | ![]() |
Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- Gray Matter - poradnik do gry
- Gray Matter: Poradnik do gry
- Gray Matter: Opis przejścia
- Gray Matter: Rozdział pierwszy (1)
- Gray Matter: Rozdział pierwszy (2)
- Gray Matter: Rozdział pierwszy (3)
- Gray Matter: Rozdział drugi (1)
- Gray Matter: Rozdział drugi (2)
- Gray Matter: Rozdział drugi (3)
- Gray Matter: Rozdział trzeci (1)
- Gray Matter: Rozdział trzeci (2)
- Gray Matter: Rozdział czwarty (1)
- Gray Matter: Rozdział czwarty (2)
- Gray Matter: Rozdział czwarty (3)
- Gray Matter: Rozdział piąty (1)
- Gray Matter: Rozdział piąty (2)
- Gray Matter: Rozdział szósty (1)
- Gray Matter: Rozdział szósty (2)
- Gray Matter: Rozdział szósty (3)
- Gray Matter: Rozdział siódmy
- Gray Matter: Rozdział ósmy (1)
- Gray Matter: Rozdział ósmy (2)
- Gray Matter: Opis przejścia
- Gray Matter: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany538322 Konsul
Wydaje mi się, że pobrałem go jakoś przed świętami. Coś się zmieniło?
vAHeR Centurion
Ehh dobrze, że zostało wyjaśnione zadanie z tymi kubkami, bo myślałem, że nie wiem jak tą zagadkę rozwiązać. Wielka szkoda, że CD Projekt takiego babola strzelił ;/
zanonimizowany839356 Junior
O co chodzi z tym PPM i innymi skrótami. Klikam na butelkę i nic.
Kayleigh_ Centurion
Przeczytaj uważnie we Wstępie do poradnika, jak w tej grze manipuluje się przedmiotami. Odbywa się to nieco inaczej niż w większości przygodówek.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






