Gray Matter: Rozdział piąty (1)
Aktualizacja:
Rozdział piąty
Zadania:
- Dzień w łódce (139 pkt.)
- Psi i umysł (52 pkt.)
- Co wydarzyło się dzień wcześniej (61 pkt.)
- Eksperyment (20 pkt.)
- Premia rozdziału 5 (20 pkt.)
Psi i umysł
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Po przebudzeniu przejdź do garderoby i popatrz na pokrowiec na ślubną suknię Laury (5 pkt. premii). Zejdź na parter i idź do prywatnego laboratorium (3 pkt.), gdzie przejrzyj zawartość komputera, a konkretnie Moje pliki/Raport z eksperymentów nr 1 i 2 (5 pkt. premii).
![]() | ![]() |
Rzuć też okiem na blat, na którym stoi licznik roboczy (3 pkt.), po czym kliknij generator dialogów (5 pkt.).
![]() | ![]() |
Wreszcie przyjrzyj się białej tablicy po lewej (6 pkt.). Kliknij ją, a dowiesz się, jakie są plany Davida na ten dzień. Pojawi się nowa lokacja: dom doktora Ramusskina.
Wybierz się z wizytą do niego. Porozmawiaj na wszystkie tematy (35 pkt.), co zakończy zadanie 52/52 pkt.).
Dzień w łódce
![]() | ![]() |
Po powrocie do domu udaj się do jadalni (po lewej). Obejrzyj wiszące na ścianie akwarele, wszystkie przedstawiają Park Timmonsa (wystarczy kliknąć jedną z nich - 10 pkt.). David uzna, że to właśnie tam warto zrekonstruować kolejne wspomnienie, a na mapie pojawi się nowa lokacja. Udaj się więc do parku.
![]() | ![]() |
Przez bramę wejdź na teren parku. Zainteresuj się drzewem na prawo od mostu (3 pkt.). Jest na nim wyryte serce i napis: "L + D" - przyjrzyj się mu (5 pkt.), po czym dotknij go, by przywołać wspomnienie (10 pkt.).
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Obejrzyj (2x2 pkt. premii) i kliknij w zbliżeniu (2x3 pkt. premii) również dwa pozostałe drzewa (z obu stron ławki).
![]() | ![]() |
Skieruj się w lewo - na plac zabaw. Zwróć uwagę na sprzedawcę lodów (w głębi przy ławce - 3 pkt.). Zagadnij go i kup lody (8 pkt.). Poliż je (LPM w ekwipunku - 10 pkt.), by przywołać wspomnienie.
![]() | ![]() |
Wędruj do gardenii (prawy górny róg ekranu). Znajdź krzak, który akurat kwitnie (po prawej - 3 pkt.). Spróbuj zerwać kwiat (5 pkt.), niestety, ogrodnik zaprotestuje. W tym momencie zjawi się dziewczynka, widziana przed bramą i na placu zabaw, i bez zbędnych ceregieli zerwie gardenię. Biegnij za nią na plac (w lewo). Porozmawiaj z małą (32 pkt.).
![]() | ![]() |
Podnieś z trawnika dzikie jabłka (3 pkt.). Użyj ich na dziewczynce (5 pkt.). Kiedy mała położy gardenię na trawie, zabierz ją (3 pkt.) i powąchaj (LPM w ekwipunku - 10 pkt.), by przywołać wspomnienie.
![]() | ![]() |
Wróć do mostu (w prawo), a stamtąd przejdź na przystań (po drugiej stronie mostu). Zwróć uwagę na siedzącego na ławce akordeonistę (3 pkt.). Poproś o zagranie pewnej piosenki (10 pkt.).
Wreszcie zagadnij siedzącego w budce człowieka wypożyczającego łódki. Wynajmij łódkę (16 pkt.), co zakończy zadanie (139/139 pkt.).
0
- Gray Matter - poradnik do gry
- Gray Matter: Poradnik do gry
- Gray Matter: Opis przejścia
- Gray Matter: Rozdział pierwszy (1)
- Gray Matter: Rozdział pierwszy (2)
- Gray Matter: Rozdział pierwszy (3)
- Gray Matter: Rozdział drugi (1)
- Gray Matter: Rozdział drugi (2)
- Gray Matter: Rozdział drugi (3)
- Gray Matter: Rozdział trzeci (1)
- Gray Matter: Rozdział trzeci (2)
- Gray Matter: Rozdział czwarty (1)
- Gray Matter: Rozdział czwarty (2)
- Gray Matter: Rozdział czwarty (3)
- Gray Matter: Rozdział piąty (1)
- Gray Matter: Rozdział piąty (2)
- Gray Matter: Rozdział szósty (1)
- Gray Matter: Rozdział szósty (2)
- Gray Matter: Rozdział szósty (3)
- Gray Matter: Rozdział siódmy
- Gray Matter: Rozdział ósmy (1)
- Gray Matter: Rozdział ósmy (2)
- Gray Matter: Opis przejścia
- Gray Matter: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany538322 Konsul
Wydaje mi się, że pobrałem go jakoś przed świętami. Coś się zmieniło?
vAHeR Centurion
Ehh dobrze, że zostało wyjaśnione zadanie z tymi kubkami, bo myślałem, że nie wiem jak tą zagadkę rozwiązać. Wielka szkoda, że CD Projekt takiego babola strzelił ;/
zanonimizowany839356 Junior
O co chodzi z tym PPM i innymi skrótami. Klikam na butelkę i nic.
Kayleigh_ Centurion
Przeczytaj uważnie we Wstępie do poradnika, jak w tej grze manipuluje się przedmiotami. Odbywa się to nieco inaczej niż w większości przygodówek.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
























