Gray Matter: Rozdział drugi (1)
Aktualizacja:
Rozdział drugi
Zadania:
- Cena Zdrajcy cz. 2 (84 pkt.)
- Dziwne zdarzenie na torze Horspath (40 pkt.)
- Tajemniczy doktor Styles (166 pkt.)
- Sam w roli asystentki (19 pkt.)
- Sam i legitymacja studencka (41 pkt.)
- Premia rozdziału 2 (20 pkt.)
Dziwne zdarzenie na torze Horspath
![]() | ![]() |
Weź leżącą na stole (po lewej) gazetę, o której wspomniała gospodyni. Przeczytaj artykuł o dziwnych znakach, które pojawiły się na bieżni (5 pkt.). Oczywiście Sam zechce zbadać to niewątpliwie wiążące się z wczorajszym eksperymentem zjawisko (nowa lokacja na mapie). Wybierz się zatem do Horspath (u góry po prawej).
![]() | ![]() |
Przyjrzyj się wzorom na bieżni i pogadaj z próbującym je zmyć Eddiem. Wypytaj go o ostatnią noc, o to, co się wydarzyło i co widział (17 pkt.). Udaj się do magicznego sklepu na Cornmarket Street. Porozmawiaj z Mefistofelesem na temat Klubu Dedala i wielkich rozgrywek (18 pkt.), to wystarczy, by zakończyć drugie zdanie (40/40 pkt.).
Tajemniczy doktor Styles cz.1
![]() | ![]() |
Przenieś się do kampusu i porozmawiaj z siedzącym na trawie towarzystwem (3 pkt.). W efekcie tej rozmowy pojawi się nowa lokacja - Biblioteka Bodleian. Wybierz się tam, by dowiedzieć się czegoś więcej na temat Stylesa. Niestety, wejścia do czytelni broni bramka - żeby przez nią przejść musisz posiadać legitymację studencką.
Sam i legitymacja studencka
![]() | ![]() |
Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- Gray Matter - poradnik do gry
- Gray Matter: Poradnik do gry
- Gray Matter: Opis przejścia
- Gray Matter: Rozdział pierwszy (1)
- Gray Matter: Rozdział pierwszy (2)
- Gray Matter: Rozdział pierwszy (3)
- Gray Matter: Rozdział drugi (1)
- Gray Matter: Rozdział drugi (2)
- Gray Matter: Rozdział drugi (3)
- Gray Matter: Rozdział trzeci (1)
- Gray Matter: Rozdział trzeci (2)
- Gray Matter: Rozdział czwarty (1)
- Gray Matter: Rozdział czwarty (2)
- Gray Matter: Rozdział czwarty (3)
- Gray Matter: Rozdział piąty (1)
- Gray Matter: Rozdział piąty (2)
- Gray Matter: Rozdział szósty (1)
- Gray Matter: Rozdział szósty (2)
- Gray Matter: Rozdział szósty (3)
- Gray Matter: Rozdział siódmy
- Gray Matter: Rozdział ósmy (1)
- Gray Matter: Rozdział ósmy (2)
- Gray Matter: Opis przejścia
- Gray Matter: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany538322 Konsul
Wydaje mi się, że pobrałem go jakoś przed świętami. Coś się zmieniło?
vAHeR Centurion
Ehh dobrze, że zostało wyjaśnione zadanie z tymi kubkami, bo myślałem, że nie wiem jak tą zagadkę rozwiązać. Wielka szkoda, że CD Projekt takiego babola strzelił ;/
zanonimizowany839356 Junior
O co chodzi z tym PPM i innymi skrótami. Klikam na butelkę i nic.
Kayleigh_ Centurion
Przeczytaj uważnie we Wstępie do poradnika, jak w tej grze manipuluje się przedmiotami. Odbywa się to nieco inaczej niż w większości przygodówek.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








