Gray Matter: Rozdział szósty (1)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Rozdział szósty

Zadania:

  1. Zmiana planu (40 pkt.)
  2. C Railer Swoll cz. 2 (103 pkt.)
  3. Duch z Dread Hill (63 pkt.)
  4. Śledztwo w sprawie Klubu Owieczek cz.2 (195 pkt.)
  5. Premia rozdziału 6 (24 pkt.)

Duch z Dread Hill

1 - Rozdział szósty (1) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry
Po przebudzeniu udaj się do piwnicy - Rozdział szósty (1) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry

Po przebudzeniu udaj się do piwnicy. Spotkasz tam panią Dalton z doktorem Helbornem. Kiedy gospodyni odejdzie, porozmawiaj ze Simonem (12 pkt.). W efekcie w kieszeni Sam wyląduje lista objawień Laury. Dziewczyna uzna za słuszne dokładnie sprawdzić piętro domu - wszak to tam udał się "duch", którego sama widziała.

2 - Rozdział szósty (1) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry
3 - Rozdział szósty (1) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry
4 - Rozdział szósty (1) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry
Maszeruj zatem na korytarz przy sypialniach Sam i Davida, gdzie zbadaj stojące przy ścianie po lewej krzesła (3 pkt - Rozdział szósty (1) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry

Maszeruj zatem na korytarz przy sypialniach Sam i Davida, gdzie zbadaj stojące przy ścianie po lewej krzesła (3 pkt.), szafę naprzeciwko nich (3 pkt.), usytuowany przy niej gargulec (3 pkt.) i obraz obok pokoju Stylesa (3 pkt.).

5 - Rozdział szósty (1) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry
Następnie zejdź na parter i opuść domiszcze - Rozdział szósty (1) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry

Następnie zejdź na parter i opuść domiszcze. Skieruj się w stronę wieży, której okna znajdują się przecież na wprost sypialni Davida. Ponieważ jej drzwi są zamknięte (sprawdź to), rozejrzyj się za kluczem. Znajdziesz go pod posągiem przy drzwiach (5 pkt.). Otwórz nim wieżę i wejdź do środka (5 pkt.).

6 - Rozdział szósty (1) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry
7 - Rozdział szósty (1) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry
8 - Rozdział szósty (1) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry
Zauważ ścieżkę wydeptaną w leżącym na schodach kurzu (5 pkt - Rozdział szósty (1) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry

Zauważ ścieżkę wydeptaną w leżącym na schodach kurzu (5 pkt.). Wdrap się na szczyt wieży (kursor u góry po lewej) i przyjrzyj krzesłu (3 pkt.) oraz oknu (10 pkt.). Zwróć uwagę na widok na sypialnię Davida oraz na plamę na szybie. Opuść wieżę i zajrzyj do garażu. Spróbuj odpalić motor - przekonasz się, że działa.

9 - Rozdział szósty (1) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry
Maszeruj do kuchni i pogadaj z panią Dalton o motorze (3 pkt - Rozdział szósty (1) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry

Maszeruj do kuchni i pogadaj z panią Dalton o motorze (3 pkt. premii) oraz o duchu Laury i kluczu do wieży (11 pkt.). To zakończy zadanie (63/63 pkt.). Pożycz torebkę mąki (3 pkt. premii) stojącą na regale w głębi kuchni i wróć do wieży (ponownie trzeba otworzyć drzwi kluczem). Potraktuj plamę na oknie mąką (5 pkt. premii).

Śledztwo w sprawie Klubu Owieczek cz.2

10 - Rozdział szósty (1) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry
Kiedy pierwszy raz wyjdziesz z domu, objawią się efekty założenia przez Sam podsłuchu w gabinecie Linkwellera - Rozdział szósty (1) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry

Kiedy pierwszy raz wyjdziesz z domu, objawią się efekty założenia przez Sam podsłuchu w gabinecie Linkwellera. Dziewczyna wysłucha jego pogaduszek z jedną ze studentek (3 pkt.). Oczywiście - udaj się do kliniki Radcliffe. Wejdź do gabinetu Linkwellera i rozmów się z tym mężczyzną (5 pkt.).

11 - Rozdział szósty (1) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry
12 - Rozdział szósty (1) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry
13 - Rozdział szósty (1) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry
Następnie wybierz się do biblioteki, gdzie zastaniesz Harveya - Rozdział szósty (1) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry

Następnie wybierz się do biblioteki, gdzie zastaniesz Harveya. Użyj legitymacji Heleny na bramce, by przejść dalej i pogadaj z chłopakiem (5 pkt.). Sam postanowi wydobyć zeń prawdę przy pomocy triku, kliknij go więc kursorem w kształcie cylindra i z magicznej księgi wybierz sztuczkę "Zniszczona i odtworzona gazeta" (5 pkt.). Potrzebujesz jedynie rekwizytu, podejdź zatem do kontuaru, za którym siedzi bibliotekarka, i z leżącej na nim ryzy papieru weź trochę kartek (3 pkt.). Ponownie kliknij Harveya i na ekranie magicznego interfejsu wykonaj następujące czynności:

1) Przeciągnij ryzę papieru z ekwipunku do lewego rękawa - Rozdział szósty (1) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry

1) Przeciągnij ryzę papieru z ekwipunku do lewego rękawa.

2) Przeciągnij scenariusz Harveya do prawej ręki.

3) Przeciągnij ryzę papieru do lewej ręki.

4) Przeciągnij scenariusz Harveya do lewej ręki.

5) Odwróć uwagę Harveya.

6) Przeciągnij ryzę papieru do prawej ręki.

7) Przeciągnij scenariusz Harveya do lewego rękawa.

8) Wykonaj manipulacje prawą ręką.

W ten sposób Sam zmusi chłopaka do powiedzenia prawdy (10 pkt.).

14 - Rozdział szósty (1) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry
Wreszcie wybierz się do kampusu St Edmund Hall (3 pkt - Rozdział szósty (1) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry

Wreszcie wybierz się do kampusu St Edmund Hall (3 pkt.). Po początkowych problemach ze strażnikiem Sam sprytnie uda się odwrócić jego uwagę. Znalazłszy się na pierwszym piętrze, sprawdź pokój Heleny (102). Kiedy upewnisz się, że jej tam nie ma, posiadanym kluczem otwórz drzwi. Ponownie zajrzyj do szuflady biurka (3 pkt.), znajdziesz list z kolegium, dowodzący, że dziewczyna faktycznie jest na pierwszym roku studiów.

15 - Rozdział szósty (1) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry
16 - Rozdział szósty (1) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry
17 - Rozdział szósty (1) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry
Z blatu z kosmetykami (po lewej) weź szpilkę do włosów (5 pkt - Rozdział szósty (1) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry

Z blatu z kosmetykami (po lewej) weź szpilkę do włosów (5 pkt.). Ponownie wyciągnij tajemnicze pudełko spod łóżka (3 pkt.) i otwórz je przy pomocy szpilki (15 pkt.). Tak poznasz jego zawartość. Zauważ też na stole program teatralny, który zabierz (3 pkt.).

Podobało się?

0

Gray Matter

12 listopada 2010

PC Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2011-01-03
14:50

zanonimizowany538322 Konsul

Wydaje mi się, że pobrałem go jakoś przed świętami. Coś się zmieniło?

Komentarz: zanonimizowany538322
2011-01-18
17:46

vAHeR Centurion

vAHeR
😍

Ehh dobrze, że zostało wyjaśnione zadanie z tymi kubkami, bo myślałem, że nie wiem jak tą zagadkę rozwiązać. Wielka szkoda, że CD Projekt takiego babola strzelił ;/

Komentarz: vAHeR
2012-04-30
11:54

zanonimizowany839356 Junior

O co chodzi z tym PPM i innymi skrótami. Klikam na butelkę i nic.

Komentarz: zanonimizowany839356
2012-06-01
15:32

Kayleigh_ Centurion

Kayleigh_

Przeczytaj uważnie we Wstępie do poradnika, jak w tej grze manipuluje się przedmiotami. Odbywa się to nieco inaczej niż w większości przygodówek.

Komentarz: Kayleigh_

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl