Drakensang The River of Time: Zamek Nadoret (1)
Aktualizacja:
Zamek Nadoret
34. Wejście do zamku
Otrzymane od: Kapitan Eilif "Grzmiąca Pięść" . Po zadaniu 33. Ukryta przystań.
1) Porozmawiaj ze starym Siwowłosym
Upewnij się przedtem, że wykonałeś wszystkie zadania poboczne i kupiłeś najlepszy sprzęt. Nie ma już sensu oszczędzać pieniędzy. Zaopatrz się w mikstury (szczególnie lecznicze), najlepszą amunicję , diamentowe osełki itd. Wybierz też rozważnie drużynę, ponieważ nie będziesz miał już możliwości jej zmiany (nie możesz jedynie zrezygnować z usług Ardo , bez którego nie da się rozpocząć misji).
Kiedy będziesz pewny, że zrobiłeś wszystko co chciałeś, porozmawiaj z Siwowłosym , który stoi zaraz obok Twojego statku w Nadoret . Żebrak zabierze Cię do Mrocznego Lasu (M4, 9) .
2) Odszukaj kapitana portu Orberta
Musisz teraz dotrzeć na koniec Mrocznego Lasu . Ze skrzyni Orberta (M4, 11) zabierz najpierw pochodnię dymną i wyposaż w nią głównego bohatera. Dzięki niej unikniesz zwierząt , których w lesie jest mnóstwo.
![]() | ![]() |
Skrzynia Orberta. | Kamienny klucz. |
Kiedy dotrzesz do Orberta rozpocznie się walka z nim i jego pomagierami . Zaraz po niej kliknij na głaz (M4, 12) , który otworzy tajne przejście do wąwozu .
35. W przebraniu
Otrzymane: Po zadaniu 34. Wejście do zamku.
Kiedy znajdziesz się w wąwozie będziesz musiał podjąć decyzję o tym, w jaki sposób chcesz dostać się do zamku . Możesz zwyczajnie powybijać najemników (dla bardzo silnej drużyny będzie to krótsze rozwiązanie) lub udawać rekrutów.
Rozwiązanie siłowe:
Przebij się przez dziesiątki najemników i dojdź do drzwi (M20, 4) prowadzących na zamek . Otworzysz je za pomocą klucza otrzymanego po zabiciu kwatermistrza (M20, 13) , który ich pilnuje.
Przejdź niepostrzeżenie przez wąwóz:
Zaraz po wejściu do wąwozu zaczepi Cię najemnik (M20, 5) . Okłam go, a następnie włóż na siebie i resztę drużyny stroje najemników , które znajdziesz w skrzyniach (M20, 1) . Następnie przejdź przez otwartą bramę (M20, 2) i okłam kolejnego najemnika (M20, 6) .
1) Udaj się za strażnikiem do kwatermistrza
Idź teraz za najemnikiem, aż dotrzecie do kwatermistrza (M20, 7) . Chwilę z wami porozmawia i odeśle was dalej.
2) Zgłoś się do sierżanta Gradowego
Sierżant (M20, 8) chce, abyś został jeszcze sprawdzony przez dwójkę najemników .
3) Opinia łuczniczki Keen
![]() | ![]() |
Łuczniczka (M20, 9) każe Ci zniszczyć dwa gniazda z jajami harpii (M20, 10) . Zrób to (możesz na czas zadania założyć własne zbroje ) i wróć do niej. Od łuczniczki otrzymasz list , który musisz oddać sierżantowi Gradowemu (M20, 8) .
4) Opinia sir Erunda
![]() | ![]() |
Po rozmowie z kowalką, zabierz miecz ze skrzyni. | Po przyniesieniu miecza, musisz jeszcze udowodnić swoją wartość walcząc z najemnikami. |
Sir Erund (M20, 11) na początek każe Ci przynieś jego miecz , który jest do odbioru u kowalki Ingrasha (M20, 12) . Porozmawiaj z nią i zabierz miecz ze skrzyni . Następnie wróć z nim do sir Erunda . Aby ostatecznie zdobyć pozytywną opinię najemnika , będziesz musiał jeszcze zgodzić się na stoczenie pojedynku z jego podwładnymi. Kiedy ich pokonasz, otrzymasz list , który musisz oddać sierżantowi Gradowemu (M20, 8) .
5) Udaj się do kwatermistrza Springdale
Idź teraz pod bramę (M20, 3) i porozmawiaj z pilnującymi jej najemnikami . Po pokazaniu im przepustki pozwolą Ci przejść. Przed rozmową z kwatermistrzem (M20, 13) , załóż własną zbroję , ponieważ czeka Cię walka. W trakcie rozmowy zjawi się sierżant Gradowy , który wie już, że jesteście oszustami. Po zabiciu najemników przejdź do zamku przez drzwi (M20, 4) .
36. Poszukiwacze zaginionej korony
Otrzymane: Po zadaniu 35. W przebraniu.
W piwnicach natkniesz się na lokaja Wendella (M21, 1) . Niezależnie od tego co powiesz, rozpozna on Ardo . Twój towarzysz wytłumaczy mu sytuację i w tym momencie pojawią się strażnicy których będziesz musiał zabić.
1) Udaj się za Brewinem do sali balowej
Idź teraz za lokajem , aż do samej sali balowej .
2) Porozmawiaj z Miną von Berg
Na miejscu porozmawiaj najpierw z Miną von Berg (M21, 3) . Wypytaj ją o pozostałych gości.
3) Zepsuj atmosferę na bankiecie
![]() | ![]() |
Mina von Berg. | Hrabina Malgorra del Incendio. |
![]() | ![]() |
Włodarz Enno z Vardock. | Giermek Trewman. |
Teraz pora porozmawiać z resztą gości i powiedzieć im o tym, co sądzi o nich Mina von Berg (M21, 3) . Porozmawiaj z:
1. Hrabiną Malgorra del Incendio (M21, 4)
2. Włodarzem Enno z Vardock (M21, 5)
3. Giermkiem Trewman (M21, 6)
4) Porozmawiaj z baronem Dajinem
Kiedy na sali zapanuje niemiła atmosfera, pojawi się baron (M21, 7) . Porozmawiaj z nim, a następnie idź za baronem , który ma Cię zaprowadzić w jakieś ustronne miejsce. Idąc za nim wejdziesz w pułapkę i ostatecznie trafisz do celi .
- Drakensang: The River of Time - poradnik do gry
- Drakensang: The River of Time - poradnik, opis przejścia, questy, mapy
- Drakensang The River of Time: Zadania główne
- Drakensang The River of Time: Lista zadań
- Drakensang The River of Time: Obozowisko
- Drakensang The River of Time: Nadoret - dla łotrzyków (1)
- Drakensang The River of Time: Nadoret - dla łotrzyków (2)
- Drakensang The River of Time: Nadoret - dla wojowników
- Drakensang The River of Time: Nadoret - dla magów
- Drakensang The River of Time: Nadoret - dla znawców natury
- Drakensang The River of Time: Nadoret (1)
- Drakensang The River of Time: Nadoret (2)
- Drakensang The River of Time: Wyspa Zapomnienia
- Drakensang The River of Time: Komora mytnicza (1)
- Drakensang The River of Time: Komora mytnicza (2)
- Drakensang The River of Time: Elfi Las (1)
- Drakensang The River of Time: Elfi Las (2)
- Drakensang The River of Time: Elfi Las (3)
- Drakensang The River of Time: Hammerberg (1)
- Drakensang The River of Time: Hammerberg (2)
- Drakensang The River of Time: Ukryta przystań
- Drakensang The River of Time: Zamek Nadoret (1)
- Drakensang The River of Time: Zamek Nadoret (2)
- Drakensang The River of Time: Zadania główne
- Drakensang: The River of Time - poradnik, opis przejścia, questy, mapy
Komentarze czytelników
Karolus86 Chorąży
Stra Moldas --> W poradniku faktycznie znalazł się błąd, który zostanie wkrótce poprawiony. Skrzynie z przepisem znajdują się na mapie, tyle tylko, że są źle oznaczone. 2 pozostałe skrzynie znajdziesz aktualnie na mapie drugiej części ruin pod pomarańczowymi "6".
DarkStar Legend
Karolus86, jaki ekwipunek ma na sobie twoja druzyna z Hannemberga? Czy ta zbroja plytowa na krasnalu to kupiona na malym markecie, czy scraftowana lekka zbroja plytowa?
Karolus86 Chorąży
DarkStar --> Krasnolud ma na sobie Zbroję rycerza. Można ją kupić za około 600-650 dukatów u płatnerza Proximusa w Nadoret. Świetny sprzęt, Forgrimm chodził w niej u mnie praktycznie przez całą grę.
Karolus86 Chorąży
DarkStar --> Się gra, się ma :] Tak na serio, to pisząc poradnik przechodzi się wszystkie misje, przeszukuje każdą skrzynię i okrada całe miasta, więc kasa szybciej wpada do kieszeni :) Zbroję można też kupić taniej z rozwiniętą na maksa umiejętnością "Targowanie się".
zbysow Chorąży
Zadania zadaniami, ale za cholere nie wiem jak rozwijac postaci i walczyc.. zwlaszcza z ta pieprzona polska wersja, nie moge sie odnalezc wsrod nazw umiejetnosci. Minalem juz komore mytnicza, i co druga walke musze ladowac od nowa, tak dostaje w dupsko.
Karolus86 Chorąży
zbysow --> opis umiejętności oraz porady dotyczące rozwoju postaci znajdziesz w atlasie świata :)
Link do atlasu: https://www.gry-online.pl/S024.asp?ID=1035
zanonimizowany982162 Junior
Jest tutaj błąd. W wersie ,,Znajdziesz się w pomieszczeniu zajmowanym przez dwójkę ochroniarzy (M10, !). Rozmowa z nimi nic nie da, więc będziesz zmuszony ich zabić.'' u mnie jeśli dobrze się poprowadzi rozmowę to wtedy oni cię wpuszczą bez walki.
Adek321 Junior
Nie mogę dokończyć zadania z rzecznymi piratami. Otrzymałem odznakę Eilif i Soormana. Czy ktoś wie jak skończyć tę misję?
Korek16 Junior
Ja również nie wiem co wiecej zrobic z tym zadaniem z komendantem :/
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










