Drakensang The River of Time: Mapa Nadoret - miasto
Aktualizacja:
M3 Nadoret - miasto

1. Brama zachodnia
2. Brama północna
3. Brama wschodnia
4. Brama południowa
5. Karczma "Pod Skocznym Jeleniem" - na początku gry będzie tam przesiadywać Ardo.
6. Świątynia Praiosa - spotkasz w niej Alrika i otrzymasz od niego zadanie Z6. Alrik szuka modlitewnika. W świątyni znajduje się również deont Irian, który jest jeden z adresatów paczek z zadania Z2. Paczki kramarza Olbina.
7. Jaskinia - wejście do podziemi miasta. To tam znajduje się arena walk.
8. Szczurzy dom - pojawia się podczas zadania Z10. Szczurzy dom.
9. Strażnicy bram (zachodniej, północnej i wschodniej) - związani z zadaniem Z14. Symbole czterech wichrów.
10. Plotkara, Praczka, Gaduła - doradzą Ci jak dojść do Moodlemasha podczas zadania 2Ł. Dokończ trening.
11. Brat Emmeran - jest tutaj tylko w momencie, w którym przybędziesz po raz pierwszy do Nadoret. Spotkasz go później na Wyspie Zapomnienia.
12. Strażnik miejski Rabig - zleca zadanie Z3. Przynieś piwo. Jest też związany z zadaniem Z14. Symbole czterech wiatrów.
13. "Bełkoczący" Brin i Cordo "Pyszałek" - związani z zadaniem Z5. Auralia i jej wywar.
14. Żebrak Siwowłosy - związany z zadaniem 6. Zbierz informacje na temat piratów.
15. Strażnik miejski - pszczelarz - pojawia się po zadaniu 8. Nocna misja. Związany z zadaniem Z17. Szalony pszczelarz.
16. Kramarz Olbin - zleca zadanie Z2. Paczki kramarza Olbina.
17. Rządca Bornhelm - zleca zadanie Z4. Listy gończe. Jest również jednym z adresatów paczek z zadania Z2. Paczki kramarza Olbina.
18. Krawiec Marcusi - zleca zadanie Z9. Elegancka pani. Jeden z adresatów paczek z zadania Z2. Paczki kramarza Olbina.
19. Alchemiczka Auralia - zleca zadanie Z5. Auralia i jej wywar. Związana z zadaniem Z23. Szkodniki.
20. Otto "Krętacz" - związany z zadaniami Z15. Trolle przy moście, Z23. Szkodniki oraz Z40. Źródło zarazy.
21. Kapitan portu - jest tu na początku gry. Zaraz po przybyciu do Nadoret wskaże Ci drogę do Twojego nauczyciela.
22. Ardo i kapitan Delbrack - pojawią się przy porcie po zadaniu 9. Informacje Gerlinga na temat piratów.
23. Kowal Tarno - związany z zadaniem Z18. Głupi wół.
24. Odo Bickerbold - związany z zadaniem Z4. Listy gończe.
25. Bodo Bickerbold - związany z zadaniem Z4. Listy gończe.
26. Mamuśka Bickerbold - związana z zadaniem Z4. Listy gończe.
30. Kapitan Nirulf - związany z zadaniem 2W. Dokończ trening oraz Z20. Przy świetle księżyca.
31. Pastuch - zleca zadanie Z11. Pastuch.
32. Wolters Claas - porozmawiaj z nim, aby wejść do Gildii Złodziei. Możesz się tam dostać jeżeli masz Cano w drużynie lub sam jesteś złodziejem.
Po zadaniu głównym 13. Myto to za mało:
27. Poganiacz Hayo - zleca zadanie Z18. Głupi wół.
28. Mieszczanin Kostan - zleca zadanie Z19. Szczurołap.
29. Włodarz Enno z Vardock - zleca zadanie Z22. Podróżnik.
Po zadaniu 33. Ukryta przystań:
33. Rusałka i brat Emmeran na targu niewolników - aby wywołać tę sytuację (zadanie Z27. Handel niewolnikami w Nadoret) , trzeba wcześnie wykonać zadanie Z16. Wyspa rusałek.
- Drakensang: The River of Time - poradnik do gry
- Drakensang: The River of Time - poradnik, opis przejścia, questy, mapy
- Drakensang The River of Time: Mapy
- Drakensang The River of Time: Mapa Obozowisko i ruiny wieży
- Drakensang The River of Time: Mapa Nadoret - miasto
- Drakensang The River of Time: Mapa Nadoret - północ
- Drakensang The River of Time: Mapa Nadoret - południe
- Drakensang The River of Time: Mapa Nadoret - jaskinie
- Drakensang The River of Time: Mapa Nadoret - Gildia Złodziei
- Drakensang The River of Time: Mapa Nadoret - krypta
- Drakensang The River of Time: Mapa Komora mytnicza Thurstein
- Drakensang The River of Time: Mapa Komora mytnicza - główna wieża
- Drakensang The River of Time: Mapa Komora mytnicza - Grota Thurstein
- Drakensang The River of Time: Mapa Elfi las
- Drakensang The River of Time: Mapa Bospariańskie ruiny
- Drakensang The River of Time: Mapa Hammerberg
- Drakensang The River of Time: Mapa Karczma pod 'Sterem'
- Drakensang The River of Time: Mapa Karczma pod 'Sterem' - niższy poziom
- Drakensang The River of Time: Mapa Krasnoludzkie tunele
- Drakensang The River of Time: Mapa Krasnoludzkie tunele (2 wizyta)
- Drakensang The River of Time: Mapa Ukryta przystań
- Drakensang The River of Time: Mapa Wąwóz
- Drakensang The River of Time: Mapa Piwnice zamku
- Drakensang The River of Time: Mapa Lochy
- Drakensang The River of Time: Mapa Świątynia Efferda
- Drakensang The River of Time: Mapa Rezerwat
- Drakensang The River of Time: Mapa Leże rzecznego smoka
- Drakensang The River of Time: Mapy
- Drakensang: The River of Time - poradnik, opis przejścia, questy, mapy
Komentarze czytelników
Karolus86 Chorąży
Stra Moldas --> W poradniku faktycznie znalazł się błąd, który zostanie wkrótce poprawiony. Skrzynie z przepisem znajdują się na mapie, tyle tylko, że są źle oznaczone. 2 pozostałe skrzynie znajdziesz aktualnie na mapie drugiej części ruin pod pomarańczowymi "6".
DarkStar Legend
Karolus86, jaki ekwipunek ma na sobie twoja druzyna z Hannemberga? Czy ta zbroja plytowa na krasnalu to kupiona na malym markecie, czy scraftowana lekka zbroja plytowa?
Karolus86 Chorąży
DarkStar --> Krasnolud ma na sobie Zbroję rycerza. Można ją kupić za około 600-650 dukatów u płatnerza Proximusa w Nadoret. Świetny sprzęt, Forgrimm chodził w niej u mnie praktycznie przez całą grę.
Karolus86 Chorąży
DarkStar --> Się gra, się ma :] Tak na serio, to pisząc poradnik przechodzi się wszystkie misje, przeszukuje każdą skrzynię i okrada całe miasta, więc kasa szybciej wpada do kieszeni :) Zbroję można też kupić taniej z rozwiniętą na maksa umiejętnością "Targowanie się".
zbysow Chorąży
Zadania zadaniami, ale za cholere nie wiem jak rozwijac postaci i walczyc.. zwlaszcza z ta pieprzona polska wersja, nie moge sie odnalezc wsrod nazw umiejetnosci. Minalem juz komore mytnicza, i co druga walke musze ladowac od nowa, tak dostaje w dupsko.
Karolus86 Chorąży
zbysow --> opis umiejętności oraz porady dotyczące rozwoju postaci znajdziesz w atlasie świata :)
Link do atlasu: https://www.gry-online.pl/S024.asp?ID=1035
zanonimizowany982162 Junior
Jest tutaj błąd. W wersie ,,Znajdziesz się w pomieszczeniu zajmowanym przez dwójkę ochroniarzy (M10, !). Rozmowa z nimi nic nie da, więc będziesz zmuszony ich zabić.'' u mnie jeśli dobrze się poprowadzi rozmowę to wtedy oni cię wpuszczą bez walki.
Adek321 Junior
Nie mogę dokończyć zadania z rzecznymi piratami. Otrzymałem odznakę Eilif i Soormana. Czy ktoś wie jak skończyć tę misję?
Korek16 Junior
Ja również nie wiem co wiecej zrobic z tym zadaniem z komendantem :/
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
