Drakensang The River of Time: Nadoret - dla znawców natury

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Nadoret - dla znawców natury

2N. Dokończ trening

Otrzymane od: Automatycznie po rozpoczęciu gry.

1) Odszukaj mistrza Laurelina

Wypytaj kapitana portu (M3, 21) o mistrza Laurelina (M5, 4) . Powie, abyś wyszedł z miasta i porozmawiał z kobietą zbierającą grzyby (M5, 9) .

1 - Nadoret - dla znawców natury | Zadania główne w Drakensang The River of Time - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry
Zrób tak, a dowiesz się od niej gdzie znaleźć Laurelina - Nadoret - dla znawców natury | Zadania główne w Drakensang The River of Time - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry

Zrób tak, a dowiesz się od niej gdzie znaleźć Laurelina . Kiedy go spotkasz, zleci Ci proste zadanie.

2) Zakończenie zadania

Aby ukończyć to zadanie musisz wykonać 3 inne zadania: 3N. Lekka ręka, 4N. Złowrogi szum skrzydeł oraz 5N. Pułapki.

3N. Lekka ręka

Otrzymane od: Laurelin (M5, 4) . Podczas zadania 2N. Dokończ trening.

1) Zdobądź zaufanie borsuka

Na początek masz zdobyć zaufanie borsuka Laurelina. Krąży on w okolicy (masz go zaznaczonego znakiem zapytania na mapie). Włącz tryb normalnego chodzenia, ponieważ podbiegnięcie do zwierzaka płoszy go. Następnie "porozmawiaj" z nim. Wykazując się umiejętnością Wiedza o zwierzętach zyskasz sobie jego zaufanie.

2 - Nadoret - dla znawców natury | Zadania główne w Drakensang The River of Time - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry
Jednojagody znajdziesz pod kładką wiodącą do elfa - Nadoret - dla znawców natury | Zadania główne w Drakensang The River of Time - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry

Jednojagody znajdziesz pod kładką wiodącą do elfa.

Borsuk będzie Ci towarzyszył w kolejnych zadaniach od Laurelina.

Możesz także przedtem zerwać jednojagody . Karmiąc nimi borsuka również zyskasz jego zaufanie.

2) Wróć do mistrza Laurelina

Wróć jeszcze do Laurelina (M5, 4) , aby go o tym poinformować.

4N. Złowrogi szum skrzydeł

Otrzymane od: Laurelin (M5, 4) . Po zadaniu 3N. Lekka ręka.

Laurelin (M5, 4) chce, abyś zniszczył gniazda świetlików , które przez szalonego pszczelarza zbytnio rozpanoszyły się w okolicy.

1) Podążaj z biegiem rzeki

1 - Nadoret - dla znawców natury | Zadania główne w Drakensang The River of Time - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry

1. Laurelin

2. Pszczelarz

! Gniazda świetlików

Idź wzdłuż rzeki i niszcz wszystkie napotkanie po drodze gniazda.

2) Poszukaj pszczelarza w mieście

3 - Nadoret - dla znawców natury | Zadania główne w Drakensang The River of Time - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry
Przy jednym z gniazd napotkasz na pomocnika pszczelarza - Nadoret - dla znawców natury | Zadania główne w Drakensang The River of Time - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry

Przy jednym z gniazd napotkasz na pomocnika pszczelarza . Powie Ci, że pszczelarza znajdziesz koło południowej bramy (M3, 4) . Idź tam i postaraj się przekonać go, aby zaprzestał swojej działalności z świetlikami. Niestety Twoja próba zakończy się niepowodzeniem, a po chwili zjawi się kapitan portu i wyrzuci Cię z miasta.

3) Wróć do mistrza Laurelina

Powiedz Laurelinowi (M5, 4) o Twoim połowicznym sukcesie.

5N. Pułapki

Otrzymane od: Laurelin (M5, 4) . Po zadaniu 4N. Złowrogi szum skrzydeł.

1) Rozbrój pułapki

4 - Nadoret - dla znawców natury | Zadania główne w Drakensang The River of Time - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry
Zaraz za mostkiem zaatakują Cię traperzy - Nadoret - dla znawców natury | Zadania główne w Drakensang The River of Time - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry

Zaraz za mostkiem zaatakują Cię traperzy.

Pułapki możesz rozbrajać po walce z Krwawym Wilkiem.

Laurelin (M5, 4) przed zadaniem podszkoli Cię w umiejętności Rozbrajanie pułapek. Idź na północ, do Mrocznego Lasu (M4, 9) i po drodze zajmij się pułapkami .

2) Zapoluj na Krwawego Wilka

Zaraz przed wejściem do lasu (M4, 9) zobaczysz czarodziejkę Hesindiane . Chwilę z nią porozmawiasz i otrzymasz od niej list , który znalazła przy zwłokach kupców. Po chwili w lesie pojawi się Krwawy Wilk . Razem z czarodziejką i borsukiem zabijcie go oraz pozostałe wilki .

3) Wróć do mistrza Laurelina

Po unieszkodliwieniu pułapek i zabiciu Krwawego Wilka wróć do Laurelina (M5, 4) .

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2010-09-14
13:38

Karolus86 Chorąży

Karolus86

Stra Moldas --> W poradniku faktycznie znalazł się błąd, który zostanie wkrótce poprawiony. Skrzynie z przepisem znajdują się na mapie, tyle tylko, że są źle oznaczone. 2 pozostałe skrzynie znajdziesz aktualnie na mapie drugiej części ruin pod pomarańczowymi "6".

Komentarz: Karolus86
2010-09-17
18:52

DarkStar Legend

DarkStar

Karolus86, jaki ekwipunek ma na sobie twoja druzyna z Hannemberga? Czy ta zbroja plytowa na krasnalu to kupiona na malym markecie, czy scraftowana lekka zbroja plytowa?

Komentarz: DarkStar
2010-09-18
13:00

Karolus86 Chorąży

Karolus86

DarkStar --> Krasnolud ma na sobie Zbroję rycerza. Można ją kupić za około 600-650 dukatów u płatnerza Proximusa w Nadoret. Świetny sprzęt, Forgrimm chodził w niej u mnie praktycznie przez całą grę.

Komentarz: Karolus86
2010-09-18
16:59

DarkStar Legend

DarkStar

Skąd wyczesałeś 600 dukatów tak wcześnie?:)

Komentarz: DarkStar
2010-09-19
10:49

Karolus86 Chorąży

Karolus86

DarkStar --> Się gra, się ma :] Tak na serio, to pisząc poradnik przechodzi się wszystkie misje, przeszukuje każdą skrzynię i okrada całe miasta, więc kasa szybciej wpada do kieszeni :) Zbroję można też kupić taniej z rozwiniętą na maksa umiejętnością "Targowanie się".

Komentarz: Karolus86
2010-10-23
16:03

zbysow Chorąży

Zadania zadaniami, ale za cholere nie wiem jak rozwijac postaci i walczyc.. zwlaszcza z ta pieprzona polska wersja, nie moge sie odnalezc wsrod nazw umiejetnosci. Minalem juz komore mytnicza, i co druga walke musze ladowac od nowa, tak dostaje w dupsko.

Komentarz: zbysow
2010-10-24
09:57

Karolus86 Chorąży

Karolus86

zbysow --> opis umiejętności oraz porady dotyczące rozwoju postaci znajdziesz w atlasie świata :)

Link do atlasu: https://www.gry-online.pl/S024.asp?ID=1035

Komentarz: Karolus86
2014-10-14
10:39

zanonimizowany982162 Junior

Jest tutaj błąd. W wersie ,,Znajdziesz się w pomieszczeniu zajmowanym przez dwójkę ochroniarzy (M10, !). Rozmowa z nimi nic nie da, więc będziesz zmuszony ich zabić.'' u mnie jeśli dobrze się poprowadzi rozmowę to wtedy oni cię wpuszczą bez walki.

Komentarz: zanonimizowany982162
2016-07-03
13:14

Adek321 Junior

Nie mogę dokończyć zadania z rzecznymi piratami. Otrzymałem odznakę Eilif i Soormana. Czy ktoś wie jak skończyć tę misję?

Komentarz: Adek321
2020-11-04
15:52

Korek16 Junior

Ja również nie wiem co wiecej zrobic z tym zadaniem z komendantem :/

Komentarz: Korek16

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl