Drakensang The River of Time: Archetypy znawców natury
Aktualizacja:
Archetypy znawców natury
Uwaga! Statystyki archetypów są przedstawione po wyzerowaniu punktów przygody, czyli przedstawiają początkowe wartości bohaterów.
Łowca
![]() | Silne cechy: INT, ZWI, SI Słabe cechy: ODW, SPR, ZRĘ Zalecana broń: Łuk Elfi światopogląd: -2 do Uwodzenia, Etykiety, Targowania się i Gadaniny
Elf doskonale zna naturę. Kompletnie nie radzi sobie za to podczas rozmowy. Świetnie strzela z łuku, a jego czary służą przede wszystkim do magicznego podniesienia statystyk. |
Umiejętności ![]() | Fizyczne: Skradanie się (1), Siła woli (0), Percepcja (2) Natury: Wiedza o zwierzętach (2), Zielarstwo (1), Przetrwanie (2), Pułapki (1) Wiedzy: Leczenie ran (0) Społeczne: Natura ludzka (-2), Gadanina (-2) Rzemieślnicze: Rozbrajanie pułapek (1) |
Broń ![]() | Zwarcie:
Dystans:
|
Umiejętności specjalne ![]() | Dystans: Strzał Mierzony Obrona: Uniki I |
Czary
| Cechy: Oko Orła, Uchi Rysia (0), Attributio Intuicja (1), Sokole Oko, Pewna Ręka (2) Specjalne: Światło w Ciemności (1) Dominacja: Bądź Potulny (1) |
Tkacz magii
![]() | Silne cechy: SPR, INT, CHA Słabe cechy: ODW, BUD, SI Zalecana broń: Sztylet Elfi światopogląd: -2 do Uwodzenia, Etykiety, Targowania się i Gadaniny
Elf doskonale zna naturę. Kompletnie nie radzi sobie za to podczas rozmowy. Posiada bogaty wachlarz zaklęć stosownych na każdą okazję. Dobrze walczy sztyletem. |
Umiejętności ![]() | Fizyczne: Skradanie się (1), Siła woli (1), Percepcja (1) Natury: Wiedza o zwierzętach (2), Zielarstwo (1), Przetrwanie (1) Wiedzy: Leczenie zatruć (1), Leczenie ran (2), Wiedza tajemna (1) Społeczne: Natura ludzka (-2), Gadanina (-2) Rzemieślnicze: Brak |
Broń ![]() | Zwarcie:
Dystans:
|
Umiejętności specjalne ![]() | Zwarcie: Finta |
Czary ![]() | Cechy: Oko Orła, Uchi Rysia (0), Magizbroja (0) Walka: Grom (2) Specjalne: Światło w Ciemności (2) Leczenie: Balsam Leczniczy (2) Przywołanie: Pomocna Łapa (2) Dominacja: Bądź Potulny (2) |
Bojownik
![]() | Silne cechy: ZWI, BUD, SI Słabe cechy: SPR, INT, ZRĘ Zalecana broń: Włócznia Elfi światopogląd: -2 do Uwodzenia, Etykiety, Targowania się i Gadaniny Elf doskonale zna naturę. Kompletnie nie radzi sobie za to podczas rozmowy. Świetnie walczy włócznią. Czary służą mu tylko do tymczasowego podnoszenia statystyk. |
Umiejętności ![]() | Fizyczne: Skradanie się (1), Siła woli (1), Percepcja (1) Natury: Wiedza o zwierzętach (2), Zielarstwo (0), Przetrwanie (1) Wiedzy: Leczenie ran (0) Społeczne: Natura ludzka (-2), Gadanina (-2) Rzemieślnicze: Brak |
Broń ![]() | Zwarcie:
Dystans:
|
Umiejętności specjalne ![]() | Zwarcie: Finta Obrona: Uniki I |
Czary ![]() | Cechy: Oko Orła, Ucho Rysia (0), Attributio Zwinność (1), Lodowy Wojownik (1) Specjalne: Światło w Ciemności (1) |
Poszukiwacz
![]() | Silne cechy: INT, BUD, SI Słabe cechy: SPR, CHA, ZWI Zalecana broń: Kusza
Krasnolud uniwersalny. Strzela z kuszy, ale może także założyć ciężką zbroję i walczyć toporem. Potrafi wypatroszyć zwierzęta, zbierać rośliny, zakładać i rozbrajać pułapki. Sprawdzi się w wielu zadaniach, ale w żadnym z nich nie jest nadzwyczaj dobry. |
Umiejętności ![]() | Fizyczne: Skradanie się (-2), Siła woli (1), Percepcja (0), Krasnoludzki nos (2) Natury: Wiedza o zwierzętach (2), Zielarstwo (0), Przetrwanie (1), Pułapki (1) Wiedzy: Leczenie ran (0) Społeczne: Targowanie (0), Natura ludzka (0), Gadanina (0) Rzemieślnicze: Rozbrajanie pułapek (1) |
Broń ![]() | Zwarcie:
Dystans:
|
Umiejętności specjalne ![]() | Dystans: Strzał Mierzony Obrona: Używanie Zbroi I |
Geomanta
![]() | Silne cechy: SPR, INT, BUD Słabe cechy: ZRĘ, ZWI, SI Zalecana broń: Kostur Premia do umiejętności natury - +2 do wszystkich umiejętności Natury Znawca natury. Świetnie nadaje się do zbierania roślin i patroszenia zwierząt. Nie radzi sobie podczas rozmowy. Jedyny archetyp krasnoluda umiejący czarować. Posiada unikalne zaklęcia związane z ziemią. |
Umiejętności ![]() | Fizyczne: Skradanie się (0), Siła woli (1), Percepcja (1), Krasnoludzki nos (0) Natury: Wiedza o zwierzętach (2), Zielarstwo (4), Przetrwanie (3) Wiedzy: Leczenie ran (1), Wiedza tajemna (0) Społeczne: Natura ludzka (-2), Gadanina (0) Rzemieślnicze: Brak |
Broń ![]() | Zwarcie:
Dystans:
|
Umiejętności specjalne ![]() | Brak |
Czary ![]() | Cechy: Tarcza Sumu (2), Plumbumbarum Ciężka Ręka (0) Walka: Niech Cię Piorun! (0), Siła Ziemi (2) Specjalne: Światło w Ciemności (1) Leczenie: Moc Natury (2) |
- Drakensang: The River of Time - poradnik do gry
- Drakensang: The River of Time: Atlas świata
- Drakensang The River of Time: Bohater
- Drakensang The River of Time: Tworzenie postaci
- Drakensang The River of Time: Rozwój
- Drakensang The River of Time: Archetypy wojowników (1)
- Drakensang The River of Time: Archetypy wojowników (2)
- Drakensang The River of Time: Archetypy magów
- Drakensang The River of Time: Archetypy znawców natury
- Drakensang The River of Time: Archetypy łotrzyków
- Drakensang The River of Time: Umiejętności (1)
- Drakensang The River of Time: Umiejętności (2)
- Drakensang The River of Time: Umiejętności specjalne (1)
- Drakensang The River of Time: Umiejętności specjalne (2)
- Drakensang The River of Time: Umiejętności bojowe
- Drakensang The River of Time: Czary (1)
- Drakensang The River of Time: Czary (2)
- Drakensang The River of Time: Cuda
- Drakensang The River of Time: Rytuały geomantów
- Drakensang The River of Time: Bohater
- Drakensang: The River of Time: Atlas świata
Komentarze czytelników
Karolus86 Chorąży
Stra Moldas --> W poradniku faktycznie znalazł się błąd, który zostanie wkrótce poprawiony. Skrzynie z przepisem znajdują się na mapie, tyle tylko, że są źle oznaczone. 2 pozostałe skrzynie znajdziesz aktualnie na mapie drugiej części ruin pod pomarańczowymi "6".
DarkStar Legend
Karolus86, jaki ekwipunek ma na sobie twoja druzyna z Hannemberga? Czy ta zbroja plytowa na krasnalu to kupiona na malym markecie, czy scraftowana lekka zbroja plytowa?
Karolus86 Chorąży
DarkStar --> Krasnolud ma na sobie Zbroję rycerza. Można ją kupić za około 600-650 dukatów u płatnerza Proximusa w Nadoret. Świetny sprzęt, Forgrimm chodził w niej u mnie praktycznie przez całą grę.
Karolus86 Chorąży
DarkStar --> Się gra, się ma :] Tak na serio, to pisząc poradnik przechodzi się wszystkie misje, przeszukuje każdą skrzynię i okrada całe miasta, więc kasa szybciej wpada do kieszeni :) Zbroję można też kupić taniej z rozwiniętą na maksa umiejętnością "Targowanie się".
zbysow Chorąży
Zadania zadaniami, ale za cholere nie wiem jak rozwijac postaci i walczyc.. zwlaszcza z ta pieprzona polska wersja, nie moge sie odnalezc wsrod nazw umiejetnosci. Minalem juz komore mytnicza, i co druga walke musze ladowac od nowa, tak dostaje w dupsko.
Karolus86 Chorąży
zbysow --> opis umiejętności oraz porady dotyczące rozwoju postaci znajdziesz w atlasie świata :)
Link do atlasu: https://www.gry-online.pl/S024.asp?ID=1035
zanonimizowany982162 Junior
Jest tutaj błąd. W wersie ,,Znajdziesz się w pomieszczeniu zajmowanym przez dwójkę ochroniarzy (M10, !). Rozmowa z nimi nic nie da, więc będziesz zmuszony ich zabić.'' u mnie jeśli dobrze się poprowadzi rozmowę to wtedy oni cię wpuszczą bez walki.
Adek321 Junior
Nie mogę dokończyć zadania z rzecznymi piratami. Otrzymałem odznakę Eilif i Soormana. Czy ktoś wie jak skończyć tę misję?
Korek16 Junior
Ja również nie wiem co wiecej zrobic z tym zadaniem z komendantem :/
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.























