Drakensang The River of Time: Umiejętności specjalne (1)
Aktualizacja:
Umiejętności specjalne
Uwaga! Wraz z wykonywaniem głównych zadań, część nauczycieli zwiększa ilość umiejętności, które można od nich poznać. Warto więc co jakiś czas do nich wrócić i sprawdzić, czy nie mogą nauczyć Cię czegoś nowego.
Walka w zwarciu
Nazwa | Opis | Nauczyciele |
Walka Ofensywna I ![]() | Wymagania: - Bazowa WA 7 Efekt: WA +2 Koszt: 2 PW za każdy atak | Kapitan Nirulf (Nadoret) Mistrz areny Wolfgrim (Nadoret) Sierżant Stone (Komora mytnicza) Kapitan Rumpo (Hammerberg) Erund z Olmingen (Wąwóz) |
Walka Ofensywna II ![]() | Wymagania: - Bazowa WA 8 - Walka Ofensywna I Efekt: WA +4 Koszt: 4 PW za każdy atak | Kapitan Nirulf (Nadoret) Mistrz areny Wolfgrim (Nadoret) Sierżant Stone (Komora mytnicza) Kapitan Rumpo (Hammerberg) Erund z Olmingen (Wąwóz) |
Walka Ofensywna III ![]() | Wymagania: - Bazowa WA 9 - Walka Ofensywna II Efekt: WA +6 Koszt: 6 PW za każdy atak | Mistrz areny Wolfgrim (Nadoret) Kapitan Nirulf (Nadoret) Erund z Olmingen (Wąwóz) |
Walka Defensywna I ![]() | Wymagania: - Bazowa WP 6 Efekt: WP +2 Koszt: 6 PW za każde parowanie | Dilga Panek (Nadoret - Gildia Złodziei) Mistrz areny Wolfgrim (Nadoret) Kapitan Nirulf (Nadoret) Sierżant Stone (Komora mytnicza) Erund z Olmingen (Wąwóz) |
Walka Defensywna II ![]() | Wymagania: - Bazowa WP 7 - Walka Defensywna I Efekt: WP +4 Koszt: 4 PW za każde parowanie | Dilga Panek (Nadoret - Gildia Złodziei) Kapitan Nirulf (Nadoret) Mistrz areny Wolfgrim (Nadoret) Sierżant Stone (Komora mytnicza) Erund z Olmingen (Wąwóz) |
Walka Defensywna III ![]() | Wymagania: - Bazowa WP 8 - Walka Defensywna II Efekt: WP +6 Koszt: 6 PW za każde parowanie | Mistrz areny Wolfgrim (Nadoret) Kapitan Nirulf (Nadoret) Erund z Olmingen (Wąwóz) |
Mocny cios ![]() | Wymagania: - Siła 12 Efekt: Obrażenia x2 Koszt: 20 PW | Kapitan Nirulf (Nadoret) Mistrz areny Wolfgrim (Nadoret) Sierżant Stone (Komora mytnicza) Kapitan Rumpo (Hammerberg) Erund z Olmingen (Wąwóz) |
Obalenie ![]() | Wymagania: - Bazowa WA 8 - Walka ofensywna I - Mocny Cios Efekt: Powalenie przeciwnika na 2 TW, chyba że przejdzie on test połowy swojej Siły. Koszt: 20 PW | Mistrz areny Wolfgrim (Nadoret) Kapitan Nirulf (Nadoret) Kapitan Rumpo (Hammerberg) Erund z Olmingen (Wąwóz) |
Cios Gniewu ![]() | Wymagania: - Budowa 15 - Walka Ofensywna II - Mocny Cios - Obalenie - Bazowa WA 9 Efekt: Obrażenia x3 oraz przewrócenie przeciwnika, o ile ten nie przejdzie testu Siły. Koszt: 30 PW | Kapitan Nirulf (Nadoret) Erund z Olmingen (Wąwóz) |
Szeroki cios ![]() | Wymagania: - Budowa 12 - Siła 15 - Walka ofensywna I - Mocny Cios Efekt: Uderzenie zadające obrażenia otaczającym bohatera wrogom. Koszt: 25 PW | Kapitan Nirulf (Nadoret) Mistrz areny Wolfgrim (Nadoret) Sierżant Stone (Komora mytnicza) Erund z Olmingen (Wąwóz) |
Mistrzowska parada ![]() | Wymagania: - Bazowa WP 8 Efekt: Udane parowania i uniki przez 15 tur. Koszt: 15 PW | Kapitan Nirulf (Nadoret) Mistrz areny Wolfgrim (Nadoret) Sierżant Stone (Komora mytnicza) Erund z Olmingen (Wąwóz) |
Bariera Ostrzy ![]() | Wymagania: - Walka Defensywna I - Mistrzowska Parada Efekt: 4 dodatkowe parady w ciągu 15 tur. Koszt: 20 PW | Mistrz areny Wolfgrim (Nadoret) Kapitan Nirulf (Nadoret) Erund z Olmingen (Wąwóz) |
Młyniec ![]() | Wymagania: - Bazowa WP 9 - Walka Defensywna II - Bariera Ostrzy Efekt: Udane parowania i uniki przez 15 tur. Kontratak bohatera nie może zostać sparowany. Koszt: 25 PW | Kapitan Nirulf (Nadoret) Erund z Olmingen (Wąwóz) |
Finta ![]() | Wymagania: - Zwinność 12 Efekt: Osłabia obronę przeciwnika WP -4 i pancerz -2. Koszt: 13 PW | Dilga Panek (Nadoret - Gildia Złodziei) Laurelin (Nadoret - Laurelin) Linwen Sowie Skrzydło (Elfi Las) Sanraya (Hammerberg) Łuczniczka Keen (Wąwóz) |
Precyzyjny Cios ![]() | Wymagania: - Finta Efekt: Osłabia obronę przeciwnika WP -4, ignoruje jego pancerz i zadaje jedną ranę. Koszt: 17 PW | Dilga Panek (Nadoret - Gildia Złodziei) |
Zabójcze Pchnięcie ![]() | Wymagania: - Odwaga 15 - Walka Ofensywna I - Precyzyjny Cios Efekt: Osłabia obronę przeciwnika WP -6, ignoruje jego pancerz, zadaje dwie rany, zadaje podwójne obrażenia. Koszt: 30 PW | Dilga Panek (Nadoret - Gildia Złodziei) |
Nawałnica Ostrzy ![]() | Wymagania: - Bazowa WA 8 - Walka Ofensywna I - Finta Efekt: 3 ataki, tylko pierwszy można sparować. Koszt: 21 PW | Mistrz areny Wolfgrim (Nadoret) Kapitan Nirulf (Nadoret) Erund z Olmingen (Wąwóz) |
Przewrócenie ![]() | Wymagania: - Siła 12 - Walka Ofensywna I - Finta Efekt: Powala przeciwnika na 2 tury, chyba że przejdzie on test połowy swojej Zwinności. Ataku nie można sparować i nie zadaje on obrażeń. Koszt: 22 PW | Dilga Panek (Nadoret - Gildia Złodziei) |
Krwawienie ![]() | Wymagania: Brak Efekt: Ignoruje pancerz, nie może zostać sparowany, powoduje krwawiącą przez 3 rundy ranę zadającą obrażenia równe połowie Twojego poziomu. Koszt: 20 PW | Dilga Panek (Nadoret - Gildia Złodziei) |
Obelgi ![]() | Wymagania: Brak Efekt: Przykuwa uwagę przeciwnika. Koszt: 10 PW | Mistrz areny Wolfgrim (Nadoret) Kapitan Rumpo (Hammerberg) |
Berserk ![]() | Wymagania: Brak Efekt: Co 2 rundy przez 10 kolejnych rund zmieniają się statystyki bohatera - WA +1, Obrażenia +1, WP -1. Koszt: 10 PW i 5 PW co 2 rundy | Mistrz areny Wolfgrim (Nadoret) |
Zależność umiejętności zwarcia i rodzaju broni
Tabela pokazuje, których umiejętności specjalnych w zwarciu można użyć, korzystając z danych broni.
Broń / Zwarcie | Bijatyka | Sztylet | Topory buławy | Kostur | Włócznia | Broń szermiercza | Szabla | Miecz | Miecz dwuręczny | Topór dwuręczny |
Walka Ofensywna | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK |
Walka Defensywna | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK |
Mocny Cios | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK | ||||
Obalenie | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK | ||||
Cios Gniewu | TAK | TAK | TAK | |||||||
Szeroki Cios | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK | ||||
Mistrzowska Parada | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK |
Bariera Ostrzy | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK | |
Młyniec | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK | |||
Finta | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK | ||
Precyzyjny Cios | TAK | TAK | TAK | TAK | ||||||
Zabójcze Pchnięcie | TAK | TAK | TAK | |||||||
Nawałnica Ostrzy | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK | ||||
Przewrócenie | TAK | TAK | ||||||||
Krwawienie | TAK | TAK | ||||||||
Berserk | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK |
Obelgi | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK |
- Drakensang: The River of Time - poradnik do gry
- Drakensang: The River of Time: Atlas świata
- Drakensang The River of Time: Bohater
- Drakensang The River of Time: Tworzenie postaci
- Drakensang The River of Time: Rozwój
- Drakensang The River of Time: Archetypy wojowników (1)
- Drakensang The River of Time: Archetypy wojowników (2)
- Drakensang The River of Time: Archetypy magów
- Drakensang The River of Time: Archetypy znawców natury
- Drakensang The River of Time: Archetypy łotrzyków
- Drakensang The River of Time: Umiejętności (1)
- Drakensang The River of Time: Umiejętności (2)
- Drakensang The River of Time: Umiejętności specjalne (1)
- Drakensang The River of Time: Umiejętności specjalne (2)
- Drakensang The River of Time: Umiejętności bojowe
- Drakensang The River of Time: Czary (1)
- Drakensang The River of Time: Czary (2)
- Drakensang The River of Time: Cuda
- Drakensang The River of Time: Rytuały geomantów
- Drakensang The River of Time: Bohater
- Drakensang: The River of Time: Atlas świata
Komentarze czytelników
Karolus86 Chorąży
Stra Moldas --> W poradniku faktycznie znalazł się błąd, który zostanie wkrótce poprawiony. Skrzynie z przepisem znajdują się na mapie, tyle tylko, że są źle oznaczone. 2 pozostałe skrzynie znajdziesz aktualnie na mapie drugiej części ruin pod pomarańczowymi "6".
DarkStar Legend
Karolus86, jaki ekwipunek ma na sobie twoja druzyna z Hannemberga? Czy ta zbroja plytowa na krasnalu to kupiona na malym markecie, czy scraftowana lekka zbroja plytowa?
Karolus86 Chorąży
DarkStar --> Krasnolud ma na sobie Zbroję rycerza. Można ją kupić za około 600-650 dukatów u płatnerza Proximusa w Nadoret. Świetny sprzęt, Forgrimm chodził w niej u mnie praktycznie przez całą grę.
Karolus86 Chorąży
DarkStar --> Się gra, się ma :] Tak na serio, to pisząc poradnik przechodzi się wszystkie misje, przeszukuje każdą skrzynię i okrada całe miasta, więc kasa szybciej wpada do kieszeni :) Zbroję można też kupić taniej z rozwiniętą na maksa umiejętnością "Targowanie się".
zbysow Chorąży
Zadania zadaniami, ale za cholere nie wiem jak rozwijac postaci i walczyc.. zwlaszcza z ta pieprzona polska wersja, nie moge sie odnalezc wsrod nazw umiejetnosci. Minalem juz komore mytnicza, i co druga walke musze ladowac od nowa, tak dostaje w dupsko.
Karolus86 Chorąży
zbysow --> opis umiejętności oraz porady dotyczące rozwoju postaci znajdziesz w atlasie świata :)
Link do atlasu: https://www.gry-online.pl/S024.asp?ID=1035
zanonimizowany982162 Junior
Jest tutaj błąd. W wersie ,,Znajdziesz się w pomieszczeniu zajmowanym przez dwójkę ochroniarzy (M10, !). Rozmowa z nimi nic nie da, więc będziesz zmuszony ich zabić.'' u mnie jeśli dobrze się poprowadzi rozmowę to wtedy oni cię wpuszczą bez walki.
Adek321 Junior
Nie mogę dokończyć zadania z rzecznymi piratami. Otrzymałem odznakę Eilif i Soormana. Czy ktoś wie jak skończyć tę misję?
Korek16 Junior
Ja również nie wiem co wiecej zrobic z tym zadaniem z komendantem :/
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.





















