Zamek Lothric | Opis przejścia Dark Souls 3
Aktualizacja:
Zamek Lothric
Uwaga: Po pokonaniu trzech Władców Popiołów (Twierdza Farrona, Anor Londo oraz Zbeszczeszczona Stolica) zostaniesz automatycznie przeniesiony do Wysokiej Ściany Lothric, do katedry, w której znajdziesz umierającą Emmę. Weź od niej (porozmawiaj) Misę ślubów, która pozwoli na podróż do Zamku Lothric. Przed tym jednak, zaraz po podejściu do drabiny znajdującej się za Emmą, musisz pokonać kolejnego bossa - Tancerkę z Mroźnej Doliny.

Po walce z Tancerką z Mroźnej Doliny jeszcze raz podejdź do figury i umieść w niej misę, aktywując kolejną cutscenkę. Możesz teraz wejść do góry po spuszczonej drabinie. Będąc na górze masz dwie możliwości:
- odbić w lewo i przejść do opcjonalnej lokacji Ogród Zatraconego Króla,
- iść prosto, aby kontynuować zwiedzanie zamku.
Przejdź do pomieszczenia na wprost, kierując się w głąb zamku.
Początek

W sali na wprost od drabiny znajdziesz rycerza z czerwonymi oczami oraz wspomagającego go kleryka. Zajmij się najpierw tym drugim, który w przeciwnym wypadku będzie pomagał rycerzowi, wzmacniając jego ataki lub uleczając go. Jeśli zaś chodzi o samego rycerza pamiętaj o unikach pozwalających Ci na znalezienie się za plecami przeciwnika. Przy ołtarzu znajdziesz Duszę przygnębionego rycerza.

Kieruj się dalej, wychodząc po schodach. Tam z kolei natkniesz się na dwóch patrolujących teren rycerzy oraz wspomagających ich kleryków (włączą się do walki, jeżeli podejdziesz blisko nich). Ściągnij na dół jednego z rycerzy lub poczekaj, aż inny sam zejdzie w okolicę schodów, aby móc pokonać ich pojedynczo, bez wsparcia kleryków.
W następnym pomieszczeniu znajdziesz ognisko, natomiast z prawej strony możesz stąd szybko wrócić do katedry, w miejscu wcześniejszej walki z Tancerką.

Przejdź schodami do kolejnej komnaty, gdzie w skrzyni po prawej stronie znajdziesz Zestaw Modlitwy. Ciało na balkoniku kryje w sobie Grudkę tytanitu. Idąc dalej po schodach zostaniesz zaatakowany przez dwóch nieumarłych, uważaj, gdyż ich ataki są tutaj silniejsze niż normalnie.

Na górze natkniesz się na jeszcze jednego wroga, stojącego na wieży z lewej strony. Możliwe, że z góry zejdzie tutaj jeszcze dwóch nieumarłych, bądź więc na to przygotowany. Kawałek niżej leży ciało z Grudką tytanitu - po jego podniesieniu odsuń się od krawędzi i poczekaj na trzech przeciwników, którzy się tutaj pojawią.

Chwilowo omiń schody prowadzące do góry i przejdź do pomieszczenia z prawej. W środku znajdziesz drabinę, musisz jednak uważać na wielkiego przeciwnika, który zeskoczy, gdy tylko do niej podejdziesz. Jeżeli zrobisz to odpowiednio szybko będziesz mógł bezpiecznie zbadać górną część, gdyż wróg tutaj nie wejdzie. W przypadku walki na dole uważaj w szczególności na jeden zabójczy atak, jakim jest zamach wykonywany dwoma toporami jednocześnie. Można go jednak unikać w łatwy sposób, podobnie jak złapanie mimika - wystarczy obiec przeciwnika.

Gdy już uporasz się z zagrożeniem podnieś leżący pod drabiną Migoczący tytanit. Ściana na górze, widoczna na screenie, jest iluzoryczna. Uderz w nią, aby ujawnić korytarz, w którym znajdziesz Zestaw skrzydlatego rycerza oraz Tarczę świętego rozkwitu. Wróć teraz na schody i kontynuuj, wspinając się wyżej.

Przed bramą możesz zauważyć przeciwnika, który stoi na murze nad nią. Jeżeli podejdziesz bliżej będzie w Ciebie próbował rzucić bombą, która uniemożliwi Ci przez chwilę leczenie. Spróbuj albo zabić go z dystansu (łuk, kusza), albo szybko podbiec pod bramę, dać się zauważyć przeciwnikowi z toporem i uciec jak najniżej, ściągając go za sobą. Unikniesz w ten sposób kłopotu z leczeniem, zabijając przy okazji wroga w osamotnieniu. Dalej pod bramą znajdziesz jeszcze dwóch kuszników, zabij ich i wróć na dół, aby zebrać przedmioty (po lewej stronie od bramy).
Tam uważaj na przeciwnika z halabardą, o ile nie zauważył Cię już wcześniej. Na dwóch wieżach znajdziesz pojedynczych przeciwników, którzy pilnują Dużej duszy zmęczonego wojownika oraz dwóch Grudek tytanitu.

Wróć teraz przed bramę i przejdź do góry, gdzie po lewej stronie znajdziesz ognisko, a kawałek dalej Żar. Schody z obu stron prowadzą na plac pełen poległych rycerzy. Z daleka możesz wypatrzeć smoka, przed wejściem na most odbij jednak w lewo, gdzie na końcu znajdziesz klęczącego nad ciałem rycerza. Pokonaj go, uważając na szybkie pchnięcia, jakie może zadawać swoją bronią, aby móc spokojnie podnieś Wielką lancę.

Teraz jedyną możliwą drogą jest most. Jak tylko na niego wejdziesz podleci tutaj drugi smok, a cała okolica zajmie się ogniem. Zaraz po tym szybko zeskocz z mostu z prawej strony.
Pod mostem w prawo

Wylądujesz w miejscu pokazanym na screenie. Z prawej strony znajdziesz Grudkę tytanitu. Zauważ znajdującego się pod ścianą nieumarłego - aby uniknąć kłopotów zaraz po zeskoczeniu dobiegnij do przeciwnika i zabij go, nim ten zmutuje w o wiele groźniejszą bestię. Na środku znajdziesz kolejne dwie Grudki tytanitu, a na samym końcu nieumarłego (podobnie jak poprzednik - mutuje, podbiegnij i od razu go zabij) oraz 2x Migoczący tytanit, w samym rogu.

Będąc na dole możesz tylko wejść do pomieszczenia z prawej strony mostu, co też zrób. W środku, przed wyjściem, z lewej strony za skrzynkami znajdziesz 3x Urnę błyskawic. Po wyjściu na zewnątrz szybko biegnij do jaszczurki, za zabicie której otrzymasz 2x Migoczący tytanit. W tym samym czasie zostaniesz zaatakowany przez dwóch przeciwników, dlatego też zaraz po zabiciu jaszczurki odwróć się w drugą stronę.

Ostatecznie przejdź do końca, po drodze zabierając Dużą duszę nieznanego wojownika (uważaj, gdyż pojawi się tu trzech kolejnych przeciwników, którzy mogą wylądować za Twoimi plecami). Na wieży dojdzie do pojedynku, w którym musisz stawić czoła "uskrzydlonemu" rycerzowi. Tym razem zamiast dwóch toporów będzie miał kosę, którą potrafi wykonywać niesamowicie szybkie zamachy (kilka następujących po sobie uderzeń, najlepiej jest odbiec poza zasięg jego broni). Zwycięstwo nad tym przeciwnikiem pozwoli Ci na zejście niżej i zabicie ostatniego nieumarłego, przy którym znajdziesz Kuszę snajperską oraz 10 Bełtów snajperskich.
Wróć teraz w stronę mostu.
Pod mostem w lewo

Uwaga: Warto na moście podjąć ryzyko i spróbować przebiegnąć do jego końca. Jeżeli uda Ci się to zrobić nim smoki zaatakują, będziesz mógł zeskoczyć na podest po drugiej stronie. Znajdziesz tam Fragment kości nieumarłego (screen). Możesz to również zrobić po zlikwidowaniu zagrożenia, jakim są owe smoki i podnieść przedmiot nieco później.

Po ponownym zeskoczeniu z mostu, przejdź w kierunku schodów, znajdujących się po lewej stronie. Tutaj musisz uważać na zasadzkę - z odległości będzie do Ciebie strzelał kusznik, natomiast jeśli tylko podejdziesz bliżej zostaniesz zaatakowany przez dwóch kolejnych przeciwników - jednego z halabardą, a drugiego z toporem. Ponadto znajduje się tu czwarty nieumarlak, który obrzuci Cię pociskami uniemożliwiającymi leczenie. Najlepiej będzie wbiec na środek, ściągnąć na siebie uwagę dwóch wspomnianych przeciwników (zejdą po schodach) i oddalić się poza zasięg reszty.

Kawałek dalej znajdziesz się w miejscu, gdzie możesz wejść do środka. Przed tym jednak w małej alejce na wprost znajdziesz dwóch klęczących rycerzy. Nie musisz ich zabijać, jednakże teraz możesz to zrobić pojedynczo, a w przypadku udania się po przedmiot, który znajduje się nad nimi, nie będziesz już miał takiej możliwości (o ile w międzyczasie nie zginiesz i rycerze nie odrodzą się). Najprościej będzie wywabić ich za pomocą Noży do rzucania. Uważaj na rycerza posiadającego miecz - nie jest on nastawiony defensywnie i łatwiej go trafić, jednakże wzmacnia swoją broń błyskawicami, przez co zadaje znacznie większe obrażenia.

Będąc w środku budynku zabierz Dużą duszę nieznanego wojownika, a z prawej strony Czysty klejnot. Schody prowadzące tutaj na dół to łakomy kąsek, jednakże musisz bardzo uważać na znajdującego się tam przeciwnika. Pamiętaj o szarżach, jakie wykonuje, a także o zimnej parze, która może spowodować negatywny efekt odmrożenia. Na schodach może Ci być w tym wypadku nieco łatwiej, gdyż mimo trudności w wykonywaniu uników przeciwnik nie będzie miał za bardzo jak zaatakować.
Pokonanie tego specjalnego rycerza jest bardzo opłacalne - za niego samego otrzymasz Irithyllski rapier, a w pomieszczeniu znajdziesz 4 skrzynie, które kolejno zawierają 2x Migoczący tytanit, 1x Migoczący tytanit, 1x Łuska z tytanitu oraz Tarczę z herbem duchowego drzewa.

Teraz czeka Cię karkołomne zadanie - musisz przebiec na drugą stronę, do widocznego na screenie budynku. Problemem jest ziejący ogniem smok, musisz przeczekać jego atak (odsuń się od balkoniku i poczekaj, aż przestanie ziać ogniem), a następnie jak najszybciej biec, omijając na razie wszystkie leżące tutaj przedmioty. Jeżeli zostaniesz trafiony ogniem, nie zginiesz od razu, jednakże teren zostanie podpalony, zadając Ci ciągłe obrażenia. Postaraj się wtedy wykonywać uniki, które szybciej doprowadzą Cię do ciemnego pomieszczenia.

W środku musisz uważać na nieumarłych, którzy będą obrzucać Cię Bombami zapalającymi. Jest to jeszcze bardziej niebezpieczne ze względu na znajdujące się na około wybuchowe beczki. Warto jest najpierw wbiec na samą górę, gdzie znajdziesz dwóch przeciwników, a następnie wrócić na dół, zabijając kolejnych, którzy będą gonić Cię po schodach.
Gdy uspokoisz nieco sytuację dokładnie przetrząśnij to pomieszczenie. Na samym dole znajdziesz 3x Czarną bombę zapalającą. Na górze natomiast, z prawej strony uważaj przy wyjściu na zewnątrz. Szybko zabij przeciwnika z lampą, który się tam pojawi, gdyż w przeciwnym wypadku obudzi on znajdujących się na piętrze nieumarłych. Na balkonie znajdziesz Łuskę z tytanitu, jednakże ponownie uważaj na zdradziecki atak dwóch przeciwników, którzy zaatakują, gdy tylko podniesiesz przedmiot. Na koniec zabij znajdujących się w środku wrogów, aby móc bez przeszkód zebrać leżącą w rogu Żywicę białej sosny. Znajdująca się na środku skrzynia tak naprawdę jest mimikiem, za pokonanie którego otrzymasz 3x Łuskę z tytanitu.

Po udanym szabrowaniu przejdź na drugą stronę. Przy drabinie znajdziesz Dużą duszę nieznanego żołnierza oraz dwóch przeciwników, a dwóch kolejnych wpadnie do pomieszczenia za moment. Najważniejszym punktem jest jednak znajdująca się tutaj noga smoka. Zaatakuj ją, a ujawnisz mutację. Musisz zabić "przeciwnika", aby zabić całego smoka, co pozwoli na eksplorację terenu przed bramą. Mutacja jest nieruchoma, jednakże tak samo groźna jak zainfekowani przeciwnicy i tak samo podatna na ogień. Z tego względu używaj piromancji, zaklęć lub Butelek zapalających, aby z odległości móc zadawać obrażenia, a gdy przeciwnik będzie płonął - podbiegaj i atakuj bezkarnie przez chwilę. Gdy uda Ci się zniszczyć mutację smok zniknie, a Ty otrzymasz 2x Grudkę tytanitu oraz 2x Żar.

Gdy już zlikwidujesz smoka pozostała sama przyjemna część - zebranie przedmiotów. Wyjdź przejściem znajdującym się naprzeciwko miejsca, gdzie przed chwilą była noga i przejdź pod bramę, podnosząc po drodze Grudkę tytanitu oraz Łuskę z tytanitu. Na placu przed samą bramą znajdziesz jeszcze 2x Żar, 6x Urnę błyskawic oraz Wykwintny klejnot.
Teraz pora na powrót do ciemnego pomieszczenia i otwarcie bramy. W tym celu wyjdź na samą górę i wybierz wyjście z lewej strony, gdzie znajdziesz odpowiednią dźwignię, a przy niej Dużą duszę zmęczonego wojownika.
Za bramą

Gdy otworzysz bramę warto wrócić przed główne wejście, skąd będziesz mógł w łatwiejszy sposób zabić najpierw kleryków, a dopiero potem jednego z rycerzy (z czerwonymi oczami, uważaj, gdy wzmocni broń błyskawicami) oraz drugiego, znajdującego się na dole, z prawej strony schodów (zrób to pojedynczo). Następnie zabierz leżący na dole, po lewej stronie Żar, i wyjdź do samej góry.

Znajdziesz się w miejscu pokazanym na screenie. Masz teraz kilka opcji: możesz udać się w prawo, w lewo do drugiego smoka lub też po drabinie na dach, albo od razu do bossa. Przede wszystkim odblokuj najpierw skrót, który znajdziesz po lewej stronie (winda, która zjeżdża na sam dół do pierwszej sali zamku, niedaleko ogniska pojawiającego się po walce z Tancerką). Przed windą znajdziesz Słoneczny medal.
Następnie udaj się na dach, drabina znajduje się maksymalnie z lewej strony.

Będąc na dachu musisz ostrożnie przejść na drugą stronę. Najlepiej będzie dać się zauważyć kusznikom oraz przeciwnikowi z toporem, który wyjdzie z pomieszczenia, znajdującego się za nimi. Następnie odciągnij go w stronę stromego dachu, poza zasięg kuszników, i tam pokonaj. Przy okazji zabierz jeszcze Grudkę tytanitu, a potem przebiegnij na drugą stronę, do pomieszczenia znajdującego się za kusznikami.

Zejdź po drabinie na dół i zabierz Pierścień rycerza. Na końcu korytarza znajdziesz rycerza, który będzie do Ciebie wrogo nastawiony. Jeżeli chcesz możesz najpierw spróbować odblokować drzwi, które znajdują się za nim, aby w przypadku niepowodzenia nie musieć ponownie pokonywać drogi przez dach.
Gdy rozprawisz się z przeciwnikiem możesz pomodlić się przy Ołtarzu słońca. Otrzymasz za to gest Chwalmy słońce! Wychodząc przez drzwi znajdziesz się ponownie na placu przed wejściem na arenę z bossem. Teraz natomiast przejdź do małego, zaciemnionego budynku, znajdującego się z prawej strony schodów.

Będąc w środku znajdziesz niedziałającą póki co windę. Z prawej strony natomiast możesz podnieść 2x Zardzewiałą monetę oraz Łuskę z tytanitu, leżącą w skrzyni. Wyjdź na balkonik, gdzie na końcu leży Sygnet czerwonego łzokamienia. W miejscu pokazanym na screenie możesz zeskoczyć na dół (ulecz się przed tym), co pozwoli Ci na zebranie Dzwonku Caithy. Jeżeli pokonałeś wcześniej dwóch rycerzy będziesz miał wolną drogę, aby wrócić raz jeszcze przed wejście na arenę.

Ostatnią możliwością jest zajęcie się drugim smokiem i jego mutacją. W tym celu podejdź do drabiny i znajdź obok niej przerwę w murze (screen). Z tego miejsca możesz zeskoczyć na dół. Gdy to zrobisz od razu wskocz do pomieszczenia z lewej strony. Dzięki temu unikniesz jadu, którym atakuje przeciwnik, a który może doprowadzić do klątwy i szybkiej śmierci. Wykorzystaj podobną taktykę, jak w przypadku poprzedniego smoka, używając piromancji lub zaklęć związanych z ogniem i doskakując w momencie, gdy mutacja przez chwilę zwija się, płonąc. W ten sposób możesz chować się w pomieszczeniu i bezpiecznie, metodycznie, zniszczyć mutację i zabić w ten sposób smoka.
Otrzymasz za to 2x Grudkę tytanitu oraz 2x Żar, natomiast na balkonie możesz wtedy podnieść Duszę przygnębionego rycerza. Ostatecznie zabij mimika imitującego skrzynię (Słoneczny prosty miecz) oraz podnieść leżącą wyżej Świętą księgę brajlem z Lothric.

W ten sposób mogłeś zbadać wszystkie dostępne zakamarki zamku. Aby kontynuować musisz pokonać bossa Zbroję zabójcy smoków. Pomóc Ci w tym mogą Eygon (jego znak przywołania z najdziesz w ciemnym budynku z prawej strony schodów i/lub, jeżeli podążałeś jej questem, Sirris - jej znak przywołania znajduje się przed schodami prowadzącymi na arenę).
Pokonanie bossa jest niezbędne i odblokowuje drogę do Wielkich Archiwów.
Uwaga: Niezależnie od tego, czy wezwałeś Eygona do walki, po pokonaniu tego bossa znajdziesz jego ciało w Osadzie Nieumarłych, w celi, w której po raz pierwszy mogłeś spotkać Irinę. Możesz wtedy zabrać Wielki młot Morne'a oraz Jęczącą tarczę. U Opiekunki Kapliczki możesz także kupić jego Zestaw Morne'a.
0
- Dark Souls III - opis przejścia i sekrety
- Dark Souls III - opis przejścia i sekrety
- Opis przejścia
- Dark Souls 3 - lista zadań
- Mapa świata | Opis przejścia Dark Souls 3
- Cmentarz Popiołu | Opis przejścia Dark Souls 3
- Kapliczka Zjednoczenia | Opis przejścia Dark Souls 3
- Wysoka Ściana Lothric | Opis przejścia Dark Souls 3
- Wysoka Ściana Lothric - od ogniska Wieża na ścianie | Opis przejścia
- Kapliczka Zjednoczenia - wieża | Opis przejścia Dark Souls 3
- Osada Nieumarłych - Początek | Opis przejścia Dark Souls 3
- Osada Nieumarłych - od dużego placu, droga na wprost | Opis przejścia
- Osada Nieumarłych - od dużego placu, droga w prawo przez most | Opis przejścia
- Osada Nieumarłych - droga na dół | Opis przejścia Dark Souls 3
- Ofiarna Droga | Opis przejścia Dark Souls 3
- Ofiarna Droga - bagno | Opis przejścia Dark Souls 3
- Katedra Głębin - na zewnątrz | Opis przejścia Dark Souls 3
- Katedra Głębin - w środku | Opis przejścia Dark Souls 3
- Twierdza Farrona | Opis przejścia Dark Souls 3
- Carthuskie Katakumby | Opis przejścia Dark Souls 3
- Niegasnące Jezioro | Opis przejścia Dark Souls 3
- Irithyll w Mroźnej Dolinie | Opis przejścia Dark Souls 3
- Irithyll w Mroźnej Dolinie - od Kościoła Yorshki | Opis przejścia Dark Souls 3
- Irithyll w Mroźnej Dolinie - droga do Anor Londo | Opis przejścia Dark Souls 3
- Anor Londo | Opis przejścia Dark Souls 3
- Lochy Irithyllu | Opis przejścia Dark Souls 3
- Zbeszczeszczona Stolica - powrót do Lochów Irithyllu | Opis przejścia
- Zbeszczeszczona Stolica - droga do Yhorma Giganta | Opis przejścia Dark Souls 3
- Zamek Lothric | Opis przejścia Dark Souls 3
- Ogród Zatraconego Króla | Opis przejścia Dark Souls 3
- Zapomniane Groby | Opis przejścia Dark Souls 3
- Wielkie Archiwa | Opis przejścia Dark Souls 3
- Wielkie Archiwa - dachy | Opis przejścia Dark Souls 3
- Szczyt Arcysmoków | Opis przejścia Dark Souls 3
- Piec Pierwszego Płomienia | Opis przejścia Dark Souls 3
- Zakończenia | Opis przejścia Dark Souls 3
- Opis przejścia
- Dark Souls III - opis przejścia i sekrety
Komentarze czytelników
tukaram3030 Pretorianin
Zaczalem Grac w ta z deka dziwna i trudna gre!!Tworcy utrudnili ta gre raczej celowo ze jest mnostwo znakow zapytani a czasami ryzykownych decyzji szczegolnie z ulepszaniem rynsztunku i postaci!!-Gra Ciekawa ale uniki i bloki sorki sa zbyt malo realistyczne.Koles mnie wali po bloku 4 razy i mnie zabija wiec lipa Mocna!!No i unik z przewrotem sorki ale za wolny i malo praktyczny w walce no chyba ze sloniem a nie dynamicznym silnym szybkim przeciwnikiem.Rozkminiam gre powoli mam nadzieje ze bedzie duzo wiecej uderzen i kombosow bo 4 to troche za malo!!WIESIEK CIAGLE NAJLEPSZY!!A GRAM JUZ 4 RAZ HEHE
tukaram3030 Pretorianin
Sorki Ja mam juz 122 level i nie moge juz rozwijac staminy wytrzymalosci zielony pasek chyba najwazniejszy zaraz po pasku zycia stanak mi na 40 leveleu!!??--Czy u kogos innego bede mogl podbic ten level wyzej odnosnie wytrzymalosci czy juz lipa i koniec i ulepszanie reszty zdolnosci?!?!
tukaram3030 Pretorianin
Witam Ponownie.Uwaga Bardzo Wazne Info Nie sprzedawajcie ani nie zurzywajcie Dusz z Bossow bo nie mozna pozniej ich odzyskac i Stworzyc Unikatowych Specialnych broni albo innego sprzetu typu zbroja lub zwoje !!Dla mnienkuz za pozno kilka pieknych mieczy mi PRZEPADLO.MAM NADZIEJE Z ZROBIA PATCH NA NOWA GRE PLUS +++ ZEBY ZAGRAC ZNOW NIE TRACAC PUNKTOW DOSWIADCZENIA JAK W 1 I 2 CZESCI!!--POZDRO
tukaram3030 Pretorianin
DRODZY TWORCY KIEDY WYJDZIE JAKIS PATCH DO GRY I CZY JEST JAKIS ORGINALNY KONKRETNY PORADNIK!!BO podpowiedzi tutaj czesto nie jasne!!Mam 197 level i nie moge ukonczyc gry !!??POZDRO
tukaram3030 Pretorianin
Sorki mam pytanie jak wlaczyc uzyc figurki z gestami na padzie ps4 ??!!Bo sa misje ktore mozna aktywowac tylko w ten sposob!!JAK TO ZROBIC BO K...A NIC NIGDZIE NIE ME!!WKURZAJACA JEST TA GRA POD TYM WZGLEDEM ZE PROSTE RZECZY REAKCJE SA POYKRYWANE I NIE MA TEGO W PORADNIKACH KTORE SA I TAK MOCNO POKRECONE!!--I JAK PRZYWOLAC KOGOS DO POMOCY?!--BO NIE MIGE URZYC RYSIKA I INNYCH RZECZY ABY TO ZROBIC SA PO PROSTY ZABLOKOWANE!!??@--O CO DO CH..A CHODZI Z TYM!!--MAM 202 LEVEL I NIE MOGE SKONCZYC GRY GRAM 4 MIESIAC DO HOLERY JASNEJ!!TRACE SZACUNEK DO TEJ GRY I MECZACYCH SEKRETOW NA KTORE NIE MOGE ZNALESC ODPWOWIEDZI W PORADNIKACH!!SORKI ALE MASAKRA JAKAS!!POMOZCIE GRACZE PROSZE!!
tukaram3030 Pretorianin
ABY WEZWAC KOGOS DO POMOCY TO MUSZE MIEC WYKUPIONY MULTIPLAYER CZY JAK DO JASNEJ CIASNEJ??--JESTEM ROZPALONY I NIE MOGE URZYC RYSIKA ITP.O CO CHODZI K...A MAC!!
tukaram3030 Pretorianin
Zaczalem grac po raz 3 w ta intrygujaca Klimatyczna gre z 4 zakonczeniami!!-I znow Odczuwam Frajde i wkurzenie jak nie moge pokonac ktoregos Bossa i Suoer Satysfakcje jak pokonam i wzmocnie jakis Wypasiony Mieczyk!!--Czas na pozostale Zakonczenia!!-Pozdro dla Graczy Fanow tej Gry!!-Moze za pare latek Zrobia 4 czesc !!Pewnie Mnistwo Fanow czeka na to!!
tukaram3030 Pretorianin
Szkoda ze Nie Dodali kilku Bardziej Realnych Unikow Blokow i Super Uderzen Kombosow!!Moze w nastepnej czesci!+
berial6 Legend
@ poprzednie 20 wiadomości
Właśnie dlatego nikt nie chce zaglądać do tych poradników
P.S. tak, kolega tukaram nadal leci na amfie, czasem nawet bardziej srogiej
universum0 Junior
U mnie to nie działa. Gadałem z gościem w klatce, o babci, która już nie wróci, a potem idę do gościa z klatką na plecach i on mnie atakuje, próbowałem kilka razy i wciąż to samo. Co robię nie tak?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
