Osada Nieumarłych - od dużego placu, droga na wprost | Opis przejścia
Aktualizacja:
Osada Nieumarłych - od dużego placu, droga na wprost
W tym rozdziale opisana została część Osady Nieumarłych znajdująca się na wprost od dużego placu. Po drodze natkniesz się na sporo sekretów, spotkasz świątynnego rycerze oraz odnajdziesz ognisko przy walącym się moście.
- Droga na wprost
- Użycie Żaru - walka z Rycerzem świątynnym Holdrickiem
- Dalsza droga od ogniska Walący się most
Droga na wprost

Dalej za placem znajduje się budynek do którego możesz wejść z obu stron. Zrób to przez drzwi z lewej strony, wcześniej jednak zabij dwóch przeciwników przy budynku, aby zebrać Odłamek tytanitu. Po wejściu do środka uważaj natomiast podczas podchodzenia do ciała, gdyż znajdująca się obok niego klatka ożyje. Przy ciele znajdziesz natomiast Żywicę dębowej sosny. Kolejne warte zbadania ciało wisi nad schodami - uderz w nie, aby spadło na dół (Duża dusza opuszczonego ciała).

Z górnego poziomu zlokalizuj jeszcze dziurę w podłodze i zeskocz na dół (stracisz trochę życia). Możesz wypić tutaj zupę z estusa oraz zebrać przedmiot Wojownik Słońca, znak kowenantu. Wyjdź przez drzwi.

W korytarzu czeka na Ciebie kilku przeciwników. Uważaj na małych, ale silnych i szybkich wrogów oraz klatki (możesz blokować na nich wzrok, aby odkryć, która z nich ożyje po odpowiednim zbliżeniu się). Nie podchodź pod nie przed pokonaniem reszty wrogów. Kolejne dwie klatki ożyją przy samym wyjściu.

Zaraz po opuszczeniu budynku odbij lekko w prawo i zniszcz przeszkody (screen). Odblokujesz w ten sposób dróżkę prowadzącą do ciała z Duszą nieznanego podróżnika. Następnie wróć do głównej drogi i kontynuuj podróż w głąb wioski.

Znajdziesz się w korytarzu, z końca którego będzie Cię atakować znana już grubsza kobieta. Możesz unikać tych ataków poprzez odsunięcie się na bok lub schowanie w mijanych budynkach. W przypadku trudności spróbuj szybko przebiec ten korytarz, aby dobiec do końca, gdzie powinna ona zeskoczyć z góry i dołączyć do walki. W razie jeszcze większych problemów omiń wszystkich przeciwników i biegnij do domku na wprost, gdyż zaraz za nim znajduje się kolejne ognisko.

Robiąc wszystko po kolei najpierw we wspomnianym wcześniej korytarzu odbij po drodze do pomieszczania z lewej strony. Jego lokalizację ułatwi Ci wyskakujący ze środka przeciwnik, wewnątrz natkniesz się na kolejnego. Przy ciele leży tutaj Bicz. Dobiegając następnie do końca, pod balkonem na którym stoi grubsza pani, skręć w prawo - tam na końcu ścieżki znajdziesz Odłamek tytanitu. Następnie uważając na przeciwników rozpraw się z wrogiem z młotkiem oraz z kobietą. Jeżeli nie zeskoczyła ona na dół z lewej strony znajduje się drabina, po której możesz dostać się do miejsca, z którego atakowała. Przy ciele na tym balkonie znajdziesz również Odłamek tytanitu.

Aby zebrać jeszcze jeden przedmiot przed wejściem do domku, z prawej strony, przejdź na mały daszek. Rozpędź się z niego i przeskocz na platformę po drugiej stronie - przy przewieszonym ciele znajdziesz Zardzewiałą monetę. Ostatecznie zejdź niżej w stronę ogniska.
Uwaga: Podczas pierwszej wizyty w tym miejscu wypatruj uciekającej lodowej jaszczurki. Jeśli uda Ci się ją zabić nim zniknie będziesz mógł podnieść z jej ciała Ostry klejnot.
Użycie Żaru - walka z Rycerzem świątynnym Holdrickiem

Będąc w pobliżu tego ogniska (Walący się most) możesz skorzystać z Żaru. W tej okolicy, po użyciu wspomnianego przedmiotu, zostaniesz zaatakowany przez Rycerza świątynnego Holdricka. Postać ta zostanie oznaczona kolorem fioletowym, otrzymasz ponadto stosowny komunikat o ataku. Przygotuj się do walki zakładając zbroję dającą dobrą odporność przed atakami fizycznymi, gdyż głównie takimi będzie dysponował Twój przeciwnik.

Sama walka powinna przebiegać według utartych reguł - używaj tarczy oraz uników. Większość ataków można spokojnie zablokować, uważaj tylko na malejący pasek energii podczas blokowania serii ciosów, aby nie spadła ona do zera, uniemożliwiając obronę. Z ataków, jakie posiada oponent, warto wymienić szybkie uderzenie zaraz po przewrocie oraz ciągnięcie miecza po ziemi i potężny atak. Tych dwóch powinieneś wystrzegać się najbardziej, dalsza walka powinna być całkiem "standardowa", Rycerz świątynny Holdrick nie zaskoczy Cię niczym nadzwyczajnym. W trakcie walki pamiętaj, że ten przeciwnik może skorzystać z możliwości leczenia.
Jeżeli uda Ci się go pokonać otrzymasz Kajdany z kręgosłupa. Możesz ich użyć, aby zwiększyć swoją rangę w konwencie Kopaczy Kurhanów.
Dalsza droga od ogniska Walący się most

Będąc przy ognisku zwróć uwagę na kraty znajdujące się z prawej strony za kamienny mostem - odblokujesz ten skrót otwierając drzwi w ściekach. Tymczasem skieruj się na wprost, mijając po drodze pojedynczego przeciwnika z piłą. Najłatwiej będzie Ci go wymanewrować używając uników lub po prostu szybko przemieszczając się za jego plecy.

Kawałek dalej natrafisz na polanę, na której będziesz narażony na ciągły ostrzał. Twoim głównym celem jest dostanie się na drugą stronę, gdzie znajdziesz niewielki budynek. Jeżeli pobiegniesz odpowiednio szybko powinieneś uniknąć miotanych w Twoją stronę włóczni. Uważaj natomiast przy samym wejściu, gdyż ze środka wyjdą przeciwnicy, co może Ci zablokować przejście. W takim wypadku pozostań w ciągłym ruchu, aby unikać pocisków i poczekaj, aż wrogowie wyjdą ze środka.

Uwaga: Wokół tego miejsca znajdziesz sporo przedmiotów, między innymi Fragment kości nieumarłego, czy cały Zestaw Kapłana (w tym celu przed większym domkiem odbij w lewo i lekko do góry, przed kolejną, małą chatę. Będąc w pobliżu odbij jeszcze lewo i poszukaj Prochów grabarza). Możesz spróbować zebrać te przedmioty teraz lub po uporaniu się z tym, kto owe włócznie miota (druga opcja jest znacznie łatwiejsza, olbrzyma spotkasz w katedrze znajdującej się na obrzeżu lokacji).

W środku budynku uważaj na kolejnych przeciwników. Jesteś tutaj bezpieczny przed włóczniami, dobrze więc byłoby rozprawić się z wrogami. Jeżeli przytłacza Cię ich liczebność spróbuj przyblokować ich w drzwiach lub wyciągnąć na zewnątrz i pobiegać wokół drzewa (trafione włócznie mogą ich zabić. Jeżeli wcześniej porozmawiałeś z olbrzymem będzie on celował włóczniami tylko w Twoich przeciwników). Wybiegając po schodach nie zapomnij odwrócić się za siebie, aby móc przeskoczyć na balkonik z drugiej strony i podnieść Wielką kosę. W skrajnej sytuacji po prostu szybko przebiegnij przez budynek na zewnątrz, do kolejnej kamiennej sali, pełnej kwiatów.

Będąc w tym miejscu droga na lewo prowadzi prosto do areny z bossem, natomiast skręcając w prawo, przez dużą bramę, będziesz cofał się w stronę placu, na którym po raz pierwszy napotkałeś grubą kobietę klęczącą przy ognisku. Droga ta została opisana, gdy na rozwidleniu wybrałeś opcję "W prawo, przez most".
0
- Dark Souls III - opis przejścia i sekrety
- Dark Souls III - opis przejścia i sekrety
- Opis przejścia
- Dark Souls 3 - lista zadań
- Mapa świata | Opis przejścia Dark Souls 3
- Cmentarz Popiołu | Opis przejścia Dark Souls 3
- Kapliczka Zjednoczenia | Opis przejścia Dark Souls 3
- Wysoka Ściana Lothric | Opis przejścia Dark Souls 3
- Wysoka Ściana Lothric - od ogniska Wieża na ścianie | Opis przejścia
- Kapliczka Zjednoczenia - wieża | Opis przejścia Dark Souls 3
- Osada Nieumarłych - Początek | Opis przejścia Dark Souls 3
- Osada Nieumarłych - od dużego placu, droga na wprost | Opis przejścia
- Osada Nieumarłych - od dużego placu, droga w prawo przez most | Opis przejścia
- Osada Nieumarłych - droga na dół | Opis przejścia Dark Souls 3
- Ofiarna Droga | Opis przejścia Dark Souls 3
- Ofiarna Droga - bagno | Opis przejścia Dark Souls 3
- Katedra Głębin - na zewnątrz | Opis przejścia Dark Souls 3
- Katedra Głębin - w środku | Opis przejścia Dark Souls 3
- Twierdza Farrona | Opis przejścia Dark Souls 3
- Carthuskie Katakumby | Opis przejścia Dark Souls 3
- Niegasnące Jezioro | Opis przejścia Dark Souls 3
- Irithyll w Mroźnej Dolinie | Opis przejścia Dark Souls 3
- Irithyll w Mroźnej Dolinie - od Kościoła Yorshki | Opis przejścia Dark Souls 3
- Irithyll w Mroźnej Dolinie - droga do Anor Londo | Opis przejścia Dark Souls 3
- Anor Londo | Opis przejścia Dark Souls 3
- Lochy Irithyllu | Opis przejścia Dark Souls 3
- Zbeszczeszczona Stolica - powrót do Lochów Irithyllu | Opis przejścia
- Zbeszczeszczona Stolica - droga do Yhorma Giganta | Opis przejścia Dark Souls 3
- Zamek Lothric | Opis przejścia Dark Souls 3
- Ogród Zatraconego Króla | Opis przejścia Dark Souls 3
- Zapomniane Groby | Opis przejścia Dark Souls 3
- Wielkie Archiwa | Opis przejścia Dark Souls 3
- Wielkie Archiwa - dachy | Opis przejścia Dark Souls 3
- Szczyt Arcysmoków | Opis przejścia Dark Souls 3
- Piec Pierwszego Płomienia | Opis przejścia Dark Souls 3
- Zakończenia | Opis przejścia Dark Souls 3
- Opis przejścia
- Dark Souls III - opis przejścia i sekrety
Komentarze czytelników
tukaram3030 Pretorianin
Zaczalem Grac w ta z deka dziwna i trudna gre!!Tworcy utrudnili ta gre raczej celowo ze jest mnostwo znakow zapytani a czasami ryzykownych decyzji szczegolnie z ulepszaniem rynsztunku i postaci!!-Gra Ciekawa ale uniki i bloki sorki sa zbyt malo realistyczne.Koles mnie wali po bloku 4 razy i mnie zabija wiec lipa Mocna!!No i unik z przewrotem sorki ale za wolny i malo praktyczny w walce no chyba ze sloniem a nie dynamicznym silnym szybkim przeciwnikiem.Rozkminiam gre powoli mam nadzieje ze bedzie duzo wiecej uderzen i kombosow bo 4 to troche za malo!!WIESIEK CIAGLE NAJLEPSZY!!A GRAM JUZ 4 RAZ HEHE
tukaram3030 Pretorianin
Sorki Ja mam juz 122 level i nie moge juz rozwijac staminy wytrzymalosci zielony pasek chyba najwazniejszy zaraz po pasku zycia stanak mi na 40 leveleu!!??--Czy u kogos innego bede mogl podbic ten level wyzej odnosnie wytrzymalosci czy juz lipa i koniec i ulepszanie reszty zdolnosci?!?!
tukaram3030 Pretorianin
Witam Ponownie.Uwaga Bardzo Wazne Info Nie sprzedawajcie ani nie zurzywajcie Dusz z Bossow bo nie mozna pozniej ich odzyskac i Stworzyc Unikatowych Specialnych broni albo innego sprzetu typu zbroja lub zwoje !!Dla mnienkuz za pozno kilka pieknych mieczy mi PRZEPADLO.MAM NADZIEJE Z ZROBIA PATCH NA NOWA GRE PLUS +++ ZEBY ZAGRAC ZNOW NIE TRACAC PUNKTOW DOSWIADCZENIA JAK W 1 I 2 CZESCI!!--POZDRO
tukaram3030 Pretorianin
DRODZY TWORCY KIEDY WYJDZIE JAKIS PATCH DO GRY I CZY JEST JAKIS ORGINALNY KONKRETNY PORADNIK!!BO podpowiedzi tutaj czesto nie jasne!!Mam 197 level i nie moge ukonczyc gry !!??POZDRO
tukaram3030 Pretorianin
Sorki mam pytanie jak wlaczyc uzyc figurki z gestami na padzie ps4 ??!!Bo sa misje ktore mozna aktywowac tylko w ten sposob!!JAK TO ZROBIC BO K...A NIC NIGDZIE NIE ME!!WKURZAJACA JEST TA GRA POD TYM WZGLEDEM ZE PROSTE RZECZY REAKCJE SA POYKRYWANE I NIE MA TEGO W PORADNIKACH KTORE SA I TAK MOCNO POKRECONE!!--I JAK PRZYWOLAC KOGOS DO POMOCY?!--BO NIE MIGE URZYC RYSIKA I INNYCH RZECZY ABY TO ZROBIC SA PO PROSTY ZABLOKOWANE!!??@--O CO DO CH..A CHODZI Z TYM!!--MAM 202 LEVEL I NIE MOGE SKONCZYC GRY GRAM 4 MIESIAC DO HOLERY JASNEJ!!TRACE SZACUNEK DO TEJ GRY I MECZACYCH SEKRETOW NA KTORE NIE MOGE ZNALESC ODPWOWIEDZI W PORADNIKACH!!SORKI ALE MASAKRA JAKAS!!POMOZCIE GRACZE PROSZE!!
tukaram3030 Pretorianin
ABY WEZWAC KOGOS DO POMOCY TO MUSZE MIEC WYKUPIONY MULTIPLAYER CZY JAK DO JASNEJ CIASNEJ??--JESTEM ROZPALONY I NIE MOGE URZYC RYSIKA ITP.O CO CHODZI K...A MAC!!
tukaram3030 Pretorianin
Zaczalem grac po raz 3 w ta intrygujaca Klimatyczna gre z 4 zakonczeniami!!-I znow Odczuwam Frajde i wkurzenie jak nie moge pokonac ktoregos Bossa i Suoer Satysfakcje jak pokonam i wzmocnie jakis Wypasiony Mieczyk!!--Czas na pozostale Zakonczenia!!-Pozdro dla Graczy Fanow tej Gry!!-Moze za pare latek Zrobia 4 czesc !!Pewnie Mnistwo Fanow czeka na to!!
tukaram3030 Pretorianin
Szkoda ze Nie Dodali kilku Bardziej Realnych Unikow Blokow i Super Uderzen Kombosow!!Moze w nastepnej czesci!+
berial6 Legend
@ poprzednie 20 wiadomości
Właśnie dlatego nikt nie chce zaglądać do tych poradników
P.S. tak, kolega tukaram nadal leci na amfie, czasem nawet bardziej srogiej
universum0 Junior
U mnie to nie działa. Gadałem z gościem w klatce, o babci, która już nie wróci, a potem idę do gościa z klatką na plecach i on mnie atakuje, próbowałem kilka razy i wciąż to samo. Co robię nie tak?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
