Irithyll w Mroźnej Dolinie - droga do Anor Londo | Opis przejścia Dark Souls 3
Aktualizacja:
Irithyll w Mroźnej Dolinie - droga do Anor Londo

Po walce z Pontyfikiem zapal ognisko w katedrze, a następnie wyjdź na balkon drzwiami, które znajdziesz na wprost ogniska. Zaraz po opuszczeniu pomieszczenia zeskocz niżej - za zabicie obu uciekających jaszczurek (musisz być szybki) otrzymasz od każdej Migoczący tytanit. Z prawej strony, przy końcu, podnieś także Duży odłamek tytanitu.

Kieruj się jedyną możliwą drogą, prowadzącą po schodach. Już po chwili trafisz na plac, na którym znajdziesz ciała olbrzymów. Tak naprawdę dwójka z nich tylko śpi, o czym możesz przekonać się, gdy podejdziesz zbyt blisko. Lepiej jednak w pierwszej kolejności zająć się biskupami, którzy będą ostrzeliwać Cię płonącymi pociskami, jeżeli tylko zbliżysz się do środka placu.
W tym celu odbij w lewo, aby wejść pod most. Nim wyjdziesz po drugiej stronie przejdź do końca z prawej strony, gdzie znajdziesz trzech niewidzialnych przeciwników oraz jednego maga. Gdy ich pokonasz możesz spokojnie zabrać leżący przy ciele Pierścień z mrocznym kamieniem, a następnie wyjść z drugiej strony, po schodach prowadzących na most, gdzie spotkasz się ze sporą gromadą biskupów.

Aby pokonać wszystkich biskupów poruszaj się tutaj metodycznie, eliminując każdego napotkanego przeciwnika. Pociski lecące z daleka możesz z łatwością omijać, ale stanie się to znacznie trudniejsze, gdy skupisz się podczas walki na którymś z biskupów. Z tego względu dobrze jest doskakiwać do przeciwników i atakować silnym ciosem z wyskoku, aby pozbyć się ich jak najszybciej i uniknąć lecących pocisków.

Kawałek wyżej będziesz mógł schować się za rogiem budynku. Z tego miejsca większość pocisków Ci nie grozi - możesz tutaj zaczekać, aż 2-3 biskupów do Ciebie podejdzie, w tym nieco wytrzymalszy i silniejszy, grubszy biskup. Możesz go jednak łatwo powalić na plecy, gdy wykonasz silny atak. Zabij również tych biskupów, którzy pilnują placu na dole, aby móc później do niego wrócić (ułatwi to zebranie przedmiotów i ewentualną walkę z olbrzymami).
Na końcu drogi spotkasz ostatnich trzech biskupów. Uważaj jednak, gdyż po zbliżeniu się możesz zostać zaatakowany przez dwóch stojących przed budynkiem na końcu drogi przeciwników. Jeśli tak się stanie lepiej uciekaj do czasu, aż stracą zainteresowanie i wróć, aby wykończyć wszystkich biskupów.

Będąc jeszcze na moście zwróć się w stronę katedry, z której przyszedłeś. Przed wejściem, z lewej strony, znajdziesz wiszące ciało zawierające Duży odłamek tytanitu. W katedrze, zaraz po wejściu, z lewej strony odblokuj windę prowadzącą na dół, do ogniska (miejsce walki z Pontyfikiem Sulyvahnem). Kawałek dalej przejdź na drugą stronę, gdzie z kolei znajduje się jaszczurka, po zabiciu której otrzymasz Prosty klejnot. Ostatecznie, całkowicie na wprost od wejścia do katedry, skręć do korytarza ze skrzynią. Nie daj się zwieść mimikowi - zaatakuj skrzynię, aby uzyskać początkową przewagę i nie daj się złapać podczas tej walki, gdyż jest to najsilniejszy atak mimika. Po jego pokonaniu otrzymasz Złotą rytualną włócznię.

Wróć teraz w stronę placu, najlepiej idąc górną częścią mostu, jeżeli pokonałeś wszystkich biskupów. Przed wejściem do budynku znajdziesz dwóch przeciwników, jednego posiadającego dwie włócznie, a kolejnego z dwoma młotami. Są oni bardzo ofensywnie nastawieni i agresywni, jednakże nie posiadają żadnej tarczy i przyzwoitej osłony. Uważaj na szybkie ataki, następujące jeden po drugim oraz potężne, ale przez chwilę przygotowywane pchnięcie włócznią.
Najlepszym sposobem na pokonanie przeciwników jest pozorna ucieczka. Biegnij do czasu, aż wrogowie stracą zainteresowanie. Najprawdopodobniej jeden z przeciwników będzie nieco przed drugim - gdy wrogowie się odwrócą, aby wrócić na swoje pozycje, ściągnij na siebie uwagę tego, który znajduje się bliżej. Przy odrobinie szczęścia będziesz mógł zadać 2-3 ciosy, nim do walki włączy się drugi przeciwnik. Jeżeli nie możesz sobie z nimi poradzić spróbuj w ten sposób i jak najszybciej zabij jednego z nich, gdyż wrogowie po śmierci znikną permanentnie.
Innym wartym rozważenia pomysłem jest pomieszczenia walki z jednoczesnym obudzeniem olbrzymów znajdujących się na placu. Jeżeli uda Ci się odpowiednio lawirować pomiędzy nimi istnieje spora szansa, że jeden z szaleńczych ataków dosięgnie Twoich przeciwników, zadając im spore obrażenia. Po pokonaniu wrogów za jednego z nich otrzymasz Dwie włócznie drangejskie.

Na koniec, przed wejściem do budynku znajdującego się za olbrzymami, warto jeszcze zebrać znajdujące się na placu przedmioty - Duszę zmęczonego wojownika oraz 2x Żar. Z olbrzymami nie musisz walczyć, jeśli się już zdecydujesz na taką walkę zrób to koniecznie pojedynczo (obudź jednego z gigantów, a następnie odskocz kawałek, aby przypadkiem nie przebudzić drugiego), po wyeliminowaniu biskupów znajdujących się powyżej. Nie czekaj, aż olbrzym wstanie od razu atakując, gdy będzie się podnosił, a następnie unikając jego nadepnięcia. Najgroźniejsza jest seria uderzeń, gdy gigant spróbuje trafić Cię kilka razy. Jeżeli uda Ci się uniknąć tego ataku będziesz miał najlepszą szansę na zadanie sporych obrażeń, gdyż wróg będzie przez chwilę nieruchomo przykucał.
Ostatecznie dalsza droga z placu prowadzi do budynku, znajdującego się za nim.

Będąc w środku możesz znaleźć iluzoryczny mur, z lewej strony schodów. Po jego zniszczeniu ujawnisz długą drabinę, prowadzącą na dół (screen).

Na dole czeka Cię bardzo ciężka walka, w której do ataku przystąpią dwie bestie znane z mostu w Irithyll w Mroźnej Dolinie. Problemem jest to, że przeciwnicy atakują jednocześnie zaraz po wejściu do wnętrza komnaty. Rozwiązanie na tą niedogodność jest bardzo proste: nie zbliżaj się do bestii, tylko pozostając blisko drabiny skorzystaj z łuku lub kuszy i przyceluj tylko w jednego przeciwnika. Gdy zaliczysz trafienie zwabisz bestię do siebie, druga powinna pozostać nieruchomo. Pozwoli Ci to na walkę z jednym przeciwnikiem tak długo, jak długo pozostaniesz blisko drabiny. Uważaj, gdyż nie będziesz miał dużego pola manewru i wykonuj uniki tak, aby nie znaleźć się w rogu bez możliwości ucieczki.
Innym sposobem na bestię jest wezwanie do pomocy jakiegoś gracza online. Na dole powinieneś znaleźć znaki przywołania, jeżeli wcześniej użyjesz Żaru.
Po walce w tym miejscu pojawi się ognisko. Ponadto za pokonanie bestii otrzymasz Pierścień przychylności i możliwość zebrania znajdujących się tutaj Ludzkich mętów oraz Klejnotu głębin. Na koniec podejdź do postaci martwego arcybiskupa - módl się, aby dołączyć do przymierza i otrzymać znak Wierni Aldrichowi.

Po wyjściu do góry przeszukaj teren, aby znaleźć Łuskę z tytanitu. Następnie zeskocz kawałek dalej, z prawej strony, niżej, gdzie za rogiem znajdziesz Duży odłamek tytanitu. Droga prowadzi tutaj po wąskim dachu do góry, w trakcie wspinaczki będziesz ostrzeliwany przez rycerzy z ogromnych łuków, co w przypadku trafienia może szybko doprowadzić do kolejnych trafień lub też spadnięcia w przepaść. Wybierając drogę znajdującą się niżej będziesz ostrzeliwany tylko z lewej strony, a w połowie drogi możesz się na chwilę schować. Twoim celem jest dotarcie do samej góry, zrób to jak najszybciej.
Uwaga: W tym miejscu warto ominąć rycerza, którego spotkasz w połowie dachu. Walka z nim wiąże się z ryzykiem upadku. Jeżeli koniecznie chcesz go pokonać postaraj się ściągnąć go za sobą na dół.

Zaraz po wyjściu odbij w prawo i zejdź po schodach na dół. Ominiesz w ten sposób jednego z rycerzy i przez chwilę będziesz miał spokój z ostrzałem. Na dole znajdziesz Prochy człowieka ze wschodu.

Po ich zebraniu wróć oczywiście na górę. Dzięki wcześniejszemu ominięciu wrogów i zbiegnięciu po schodach będziesz mógł teraz poruszać się od tej strony początkowo nieatakowany. Pozwoli Ci to na zabicie trzech kolejno mijanych rycerzy. Podchodź do nich od tyłu i staraj się eliminować lub też zadać tyle ciosów, aby wypchnąć ich ze stanowiska prosto w przepaść.

Kieruj się do miejsca, w którym dach będzie zakręcał. Za rogiem znajdziesz ostatniego rycerza - łucznika. Zabij go koniecznie, nim skierujesz się na dół.

Tutaj przed wejściem do budynku stoi jeszcze jeden rycerz, a kawałek dalej rycerz - łucznik. Możesz oczywiście wbiec szybko do środka, co powinno być wystarczające, aby zgubić ogon, jednakże lepiej wyeliminować tych przeciwników i spokojnie zebrać przedmioty oraz odblokować skrót. W tym celu, pozostając w górnej partii dachów, przyciągnij przeciwnika do siebie, np. rzucając w niego nożem. Wybiegnie on na górę, gdzie możesz stoczyć z nim honorowy pojedynek. Uważaj w momencie, gdy wzmocni swój miecz błyskawicami, gdyż w chwilę potem następuje szybka seria ciosów.
Gdy uporasz się ze strażnikiem pilnującym wejścia przejdź w stronę ostatniego łucznika. Dalsza droga przez wąski dach zaprowadzi Cię do wnętrza małej wieżyczki, gdzie na dole możesz odblokować bramę - prowadzi ona do wyjścia w pobliżu biskupów, umożliwiając w przyszłości ominięcie większości rycerzy - łuczników. Na koniec za filarem po drodze znajdziesz Duży odłamek tytanitu, a zeskoczenie niżej (pod wąskim dachem) pozwoli Ci na zebranie Wielkiego łuku zabójcy smoków oraz pięciu Wielkich strzał zabójcy smoków.

Na koniec ponownie wróć na dachy i przejdź do znajdującego się za rycerzem budynku. Z prawej strony znajdziesz zejście na dół, a przed wejściem Londorskiego zabójcę (jeżeli sprzymierzyłeś się z Yurią i nie uratowałeś Anri), który po rozmowie da Ci Miecz przysięgi. Wejdź do środka, po drodze zabierając Mosiężny zestaw. Na końcu znajdziesz również ołtarz z martwą Anri. Podejdź do niej, aby rozpocząć rytuał (związany z zakończeniem, w którym zostajesz Władcą Pustych). W skrzyni z prawej strony znajdziesz jeszcze Pierścień odwrócenia (wąskie przejście, pomiędzy ołtarzem, a kolumną, tuż przy ścianie).
Uwaga: Przy kolejnej wizycie w tej lokacji zabójca będzie martwy i znajdziesz przy jego ciele czar Kameleon. Przy ołtarzu natomiast, zamiast ciała Anri, pozostanie Prosty miecz Anri.
Uwaga 2: Jeżeli wcześniej zabiłeś zabójcę nie znajdziesz tutaj ani jego, ani Anri.

Na koniec wyjdź z tego pomieszczenia z lewej strony (na wprost schodów prowadzących do dużej komnaty). Przy ciele znajdziesz Żar oraz możliwość skorzystania z dźwigni. Zrób to, a wieża znajdująca się naprzeciwko zjedzie na dół. Przejdź na nią i skorzystaj z mechanizmu, aby wieża wróciła do góry - zaraz przy ognisku Anor Londo.

Uwaga: Będąc na górze wieży możesz skorzystać z możliwości dołączenia do przymierza Ostrzy mrocznego księżyca. W tym celu, gdy wieża jest na górze, zejdź na sam dół i spójrz w stronę wieży, która stoi naprzeciwko (screen).

Do tego miejsca dostaniesz się w niekonwencjonalny sposób - po niewidzialnym moście. Po prostu przejdź do przodu, kierując się niby w przepaść. Droga zaprowadzi Cię na drugą stronę (screen) i pozwoli na zeskoczenie tuż przy ognisku.
Jeżeli porozmawiałeś wcześniej z Sirris możesz tutaj złożyć przysięgę (potrzebny gest Lojalność mrocznego księżyca) za co otrzymasz Ostrze mrocznego księżyca. Ponadto wejdź do środka wieży, gdzie będziesz mógł podnieść (ostrożnie zeskakuj na niższe platformy) Miecz strażnika obrazów, a kawałek dalej cały Zestaw Strażnika obrazów. Ostatecznie wieżę opuścisz dokładnie w Kościele Yorshki, niżej zejdziesz do ogniska o tej właśnie nazwie.
0
- Dark Souls III - opis przejścia i sekrety
- Dark Souls III - opis przejścia i sekrety
- Opis przejścia
- Dark Souls 3 - lista zadań
- Mapa świata | Opis przejścia Dark Souls 3
- Cmentarz Popiołu | Opis przejścia Dark Souls 3
- Kapliczka Zjednoczenia | Opis przejścia Dark Souls 3
- Wysoka Ściana Lothric | Opis przejścia Dark Souls 3
- Wysoka Ściana Lothric - od ogniska Wieża na ścianie | Opis przejścia
- Kapliczka Zjednoczenia - wieża | Opis przejścia Dark Souls 3
- Osada Nieumarłych - Początek | Opis przejścia Dark Souls 3
- Osada Nieumarłych - od dużego placu, droga na wprost | Opis przejścia
- Osada Nieumarłych - od dużego placu, droga w prawo przez most | Opis przejścia
- Osada Nieumarłych - droga na dół | Opis przejścia Dark Souls 3
- Ofiarna Droga | Opis przejścia Dark Souls 3
- Ofiarna Droga - bagno | Opis przejścia Dark Souls 3
- Katedra Głębin - na zewnątrz | Opis przejścia Dark Souls 3
- Katedra Głębin - w środku | Opis przejścia Dark Souls 3
- Twierdza Farrona | Opis przejścia Dark Souls 3
- Carthuskie Katakumby | Opis przejścia Dark Souls 3
- Niegasnące Jezioro | Opis przejścia Dark Souls 3
- Irithyll w Mroźnej Dolinie | Opis przejścia Dark Souls 3
- Irithyll w Mroźnej Dolinie - od Kościoła Yorshki | Opis przejścia Dark Souls 3
- Irithyll w Mroźnej Dolinie - droga do Anor Londo | Opis przejścia Dark Souls 3
- Anor Londo | Opis przejścia Dark Souls 3
- Lochy Irithyllu | Opis przejścia Dark Souls 3
- Zbeszczeszczona Stolica - powrót do Lochów Irithyllu | Opis przejścia
- Zbeszczeszczona Stolica - droga do Yhorma Giganta | Opis przejścia Dark Souls 3
- Zamek Lothric | Opis przejścia Dark Souls 3
- Ogród Zatraconego Króla | Opis przejścia Dark Souls 3
- Zapomniane Groby | Opis przejścia Dark Souls 3
- Wielkie Archiwa | Opis przejścia Dark Souls 3
- Wielkie Archiwa - dachy | Opis przejścia Dark Souls 3
- Szczyt Arcysmoków | Opis przejścia Dark Souls 3
- Piec Pierwszego Płomienia | Opis przejścia Dark Souls 3
- Zakończenia | Opis przejścia Dark Souls 3
- Opis przejścia
- Dark Souls III - opis przejścia i sekrety
Komentarze czytelników
tukaram3030 Pretorianin
Zaczalem Grac w ta z deka dziwna i trudna gre!!Tworcy utrudnili ta gre raczej celowo ze jest mnostwo znakow zapytani a czasami ryzykownych decyzji szczegolnie z ulepszaniem rynsztunku i postaci!!-Gra Ciekawa ale uniki i bloki sorki sa zbyt malo realistyczne.Koles mnie wali po bloku 4 razy i mnie zabija wiec lipa Mocna!!No i unik z przewrotem sorki ale za wolny i malo praktyczny w walce no chyba ze sloniem a nie dynamicznym silnym szybkim przeciwnikiem.Rozkminiam gre powoli mam nadzieje ze bedzie duzo wiecej uderzen i kombosow bo 4 to troche za malo!!WIESIEK CIAGLE NAJLEPSZY!!A GRAM JUZ 4 RAZ HEHE
tukaram3030 Pretorianin
Sorki Ja mam juz 122 level i nie moge juz rozwijac staminy wytrzymalosci zielony pasek chyba najwazniejszy zaraz po pasku zycia stanak mi na 40 leveleu!!??--Czy u kogos innego bede mogl podbic ten level wyzej odnosnie wytrzymalosci czy juz lipa i koniec i ulepszanie reszty zdolnosci?!?!
tukaram3030 Pretorianin
Witam Ponownie.Uwaga Bardzo Wazne Info Nie sprzedawajcie ani nie zurzywajcie Dusz z Bossow bo nie mozna pozniej ich odzyskac i Stworzyc Unikatowych Specialnych broni albo innego sprzetu typu zbroja lub zwoje !!Dla mnienkuz za pozno kilka pieknych mieczy mi PRZEPADLO.MAM NADZIEJE Z ZROBIA PATCH NA NOWA GRE PLUS +++ ZEBY ZAGRAC ZNOW NIE TRACAC PUNKTOW DOSWIADCZENIA JAK W 1 I 2 CZESCI!!--POZDRO
tukaram3030 Pretorianin
DRODZY TWORCY KIEDY WYJDZIE JAKIS PATCH DO GRY I CZY JEST JAKIS ORGINALNY KONKRETNY PORADNIK!!BO podpowiedzi tutaj czesto nie jasne!!Mam 197 level i nie moge ukonczyc gry !!??POZDRO
tukaram3030 Pretorianin
Sorki mam pytanie jak wlaczyc uzyc figurki z gestami na padzie ps4 ??!!Bo sa misje ktore mozna aktywowac tylko w ten sposob!!JAK TO ZROBIC BO K...A NIC NIGDZIE NIE ME!!WKURZAJACA JEST TA GRA POD TYM WZGLEDEM ZE PROSTE RZECZY REAKCJE SA POYKRYWANE I NIE MA TEGO W PORADNIKACH KTORE SA I TAK MOCNO POKRECONE!!--I JAK PRZYWOLAC KOGOS DO POMOCY?!--BO NIE MIGE URZYC RYSIKA I INNYCH RZECZY ABY TO ZROBIC SA PO PROSTY ZABLOKOWANE!!??@--O CO DO CH..A CHODZI Z TYM!!--MAM 202 LEVEL I NIE MOGE SKONCZYC GRY GRAM 4 MIESIAC DO HOLERY JASNEJ!!TRACE SZACUNEK DO TEJ GRY I MECZACYCH SEKRETOW NA KTORE NIE MOGE ZNALESC ODPWOWIEDZI W PORADNIKACH!!SORKI ALE MASAKRA JAKAS!!POMOZCIE GRACZE PROSZE!!
tukaram3030 Pretorianin
ABY WEZWAC KOGOS DO POMOCY TO MUSZE MIEC WYKUPIONY MULTIPLAYER CZY JAK DO JASNEJ CIASNEJ??--JESTEM ROZPALONY I NIE MOGE URZYC RYSIKA ITP.O CO CHODZI K...A MAC!!
tukaram3030 Pretorianin
Zaczalem grac po raz 3 w ta intrygujaca Klimatyczna gre z 4 zakonczeniami!!-I znow Odczuwam Frajde i wkurzenie jak nie moge pokonac ktoregos Bossa i Suoer Satysfakcje jak pokonam i wzmocnie jakis Wypasiony Mieczyk!!--Czas na pozostale Zakonczenia!!-Pozdro dla Graczy Fanow tej Gry!!-Moze za pare latek Zrobia 4 czesc !!Pewnie Mnistwo Fanow czeka na to!!
tukaram3030 Pretorianin
Szkoda ze Nie Dodali kilku Bardziej Realnych Unikow Blokow i Super Uderzen Kombosow!!Moze w nastepnej czesci!+
berial6 Legend
@ poprzednie 20 wiadomości
Właśnie dlatego nikt nie chce zaglądać do tych poradników
P.S. tak, kolega tukaram nadal leci na amfie, czasem nawet bardziej srogiej
universum0 Junior
U mnie to nie działa. Gadałem z gościem w klatce, o babci, która już nie wróci, a potem idę do gościa z klatką na plecach i on mnie atakuje, próbowałem kilka razy i wciąż to samo. Co robię nie tak?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
