Art of Murder: Metro (2) Dzień 10
Aktualizacja:
Metro
![]() | ![]() |
Na miejscu na początek skieruj się do stacji metra. Wejdź na peron i maszeruj w stronę rusztowania. Zabierz stamtąd leżące na nim szczypce izolowane. Opuść peron i udaj się w lewo - do kamienicy. Na parterze rzuć okiem za prowadzące do piwnicy okratowane drzwi po lewej - wydaje się, że na dole pali się światło. Spróbuj wsiąść do windy, niestety, chyba jest nieczynna. Wejdź zatem na piętro - skorzystawszy ze schodów. Tu przy szybie windy zlokalizuj po lewej notatkę elektryka. Obejrzyj ją - wynika z niej, że - by uruchomić windę - należy zrobić obejście na styczniku 27/07 WB. Z kolei z prawej strony szybu zwisa kawałek druta bez izolacji, który zabierz.
![]() | ![]() |
Wędruj piętro wyżej - do maszynowni windy. Tu z lewej strony szybu (od wewnątrz) masz umieszczoną skrzynkę. Zajrzyj do niej (automatyczny zapis; Uwaga! Instalowanie niezaizolowanego drutu w skrzynce grozi śmiercią). Mieści się tam sześć styczników, a Ciebie interesuje lewy dolny (wspomniany w notatce). Złap zatem drut izolowanymi szczypcami (w ekwipunku) i tak go trzymając, zainstaluj na owym styczniku. To wystarczy, by uruchomić windę. Wracaj na parter i wsiądź do windy, która zwiezie Cię do piwnicy.
![]() | ![]() |
Znalazłszy się na dole, weź szpikulec, leżący na skrzyni pod ścianą (lewy dolny róg ekranu). Przejdź do kotłowni (na lewo od windy). Tu przyjrzyj się pokrętłu stojącego po lewej kotła i na wszelki wypadek odkręć je, posłużywszy się szczypcami.
![]() | ![]() |
Zauważ otwór w ścianie (po prawej) prowadzący na opuszczony peron. Zwisa z niego drabinka, ale jest za wysoko, byś mogła jej dosięgnąć. Jednak gdybyś podstawiła pod otwór stojącą przy ścianie beczkę... Niestety, beczka jest pełna wody i nie masz szans jej ruszyć, chyba że zrobisz w niej dziurę szpikulcem - o, wtedy spokojnie dotoczysz ją tam, gdzie chciałaś. Teraz bez problemów dostaniesz się na opuszczony peron.
![]() | ![]() |
Stoi tu stary wagon kolejowy. Na wprost niego ciągnie się tunel (kursor w dole ekranu), ale tam możesz dotrzeć tylko wagonikiem. Wskakuj zatem do jego kabiny i zwolnij dźwignię hamulca (po lewej). Hmm... brak korby. Nałóż w takim razie pokrętło na ową dźwignię i zyskawszy idealną kierownicę, zakręć dźwignią hamulca. I ruszaj na spotkanie z... Tak, to już finał tej sprawy.
Komentarze czytelników
Po jej przejściu musiałam dla oddechu włączyć Sanitarium, by przywróciło moją wiarę w to, że istnieją bystre, wciągające i nieirytujące przygodówki. Ale jak na średnią, przeciętną, prostą, krótką grę jest w porządku :)
Gra jest fajna. Część rzeczywiście pozrzynana ze Still Life'a, Syberii, Broken Swordów, ale ogólnie czekałam na taką właśnie klasyczną, niezbyt trudną grę, która pójdzie na moim kompie a i zaciekawi. Fabuła fajna, grafika też może być, dźwięki odpowiednie. Hmm no tylko ta długość gry i zacinające się filmiki.. Ale ogólnie nie jest źle, chętnie zagram w kolejną, jeżeli zdarzyłoby sie im wydać ;)
Poradnik jak zwykle wyczesany, ale grę będę musiał zostawić na później gdyż kilka tytułów jeszcze w folii leży na półce.
Mysle, ze o jakosci tego poradnika swiadczy nie tylko to, ze jest ladnie wydany, choc rzeczywiscie jest :P
Ciesze sie, ze zagadka z podloga jest dobrze objasniona, zastanawialam się chwilę, czy nie rozrysowac tego na fotce, ale doszlam do wniosku, ze na malym rozmiarze bedzie to kiepsko widoczne.
I ogolnie milo, ze poradnik sie przydaje :)
Pozdrawiam wszystkich korzystaczy :) Prawda, ze fajna gra?
Jak w google poszukacie to znajdziecie darmowy poradnik no ale tu macie ladnie wydany w PDF takze jak komus zalezy na jakosci to moze go kupic.
Poradnik się przydał ponieważ nie wiedziałem zagadki z tym numerem na walizce i ze skrzypiącą podłogoą.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










