Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 15 kwietnia 2010, 10:07

autor: Remigiusz Maciaszek

WoW: Cataclysm - szczegóły zmian Paladyna

Lista wstępnych propozycji zmian klas, jakie Blizzard przygotował dla World of Warcraft: Cataclysm została wczoraj zamknięta publikacją modyfikacji paladyna. Na ostatnią propozycję przyszło nam poczekać przez kilka dni, a zmiany jak zwykle w takich przypadkach, wywołują tyleż kontrowersji co zachwytów.

Lista wstępnych propozycji zmian, jakie Blizzard przygotował dla klas w World of Warcraft: Cataclysm została wczoraj zamknięta publikacją modyfikacji Paladyna. Na ostatnią propozycję przyszło nam poczekać przez kilka dni, a zmiany jak zwykle w takich przypadkach, wywołują tyleż kontrowersji co zachwytów.

WoW: Cataclysm - szczegóły zmian Paladyna - ilustracja #1

Paladyn podobnie jak pozostałe klasy otrzyma kilka ułatwień na wczesnym etapie gry, tak aby zdobywanie poziomów było ciekawsze. Podstawowym atakiem stanie się Crusader Strike, który już od samego początku znajdzie się w arsenale Paladyna. Powinno to uprzyjemnić początkowe rozwijanie postaci, niezależnie od specjalizacji jaką wybierze gracz. Blessing of Might oraz Blessing of Wisdom zostaną połączone w jedno błogosławieństwo, co wśród graczy wywołuje bardzo pozytywne reakcje. Paladyn na końcowych poziomach otrzyma również trzy nowe umiejętności:

  • Blinding Shield – tarcza czasowo oślepiająca wrogów, może być zmodyfikowana w zależności od specjalizacji;
  • Healing Hand - pozwala leczyć jednocześnie kilku sprzymierzeńców znajdujących się w niewielkiej odległości;
  • Guardian of Ancient Kings - dzięki tej umiejętności Paladyn uzyska możliwość przywołania „starożytnego obrońcy”, który będzie go wspierał - funkcje strażnika będą zmieniać się zależnie od wybranej specjalizacji;

Poniżej lista bonusów poszczególnych specjalizacji:

  • Holy – poprawia możliwości czarów leczących, wpływa na regenerację many, główna umiejętność pasywna natomiast zwiększa siłę krytycznych efektów leczących;
  • Protection – podstawowe dwa bonusy są takie same jak w przypadku wszystkich „tanków”, a więc redukcja obrażeń oraz umiejętność Vengeance – podnosząca możliwości bojowe w wyniku otrzymywanych trafień, ostatnia umiejętność pasywna zwiększa natomiast ilość obrażeń absorbowanych przez tarcze;
  • Retribution – zwiększa obrażenia w walce wręcz oraz szansę trafienia krytycznego, ostatni bonus pasywny podnosi wszystkie obrażenia typu Holy zadawane przez paladyna.

Więcej informacji znajdziecie na forum Blizzarda (linki poniżej).

  1. Paladyn na forum Blizzarda