Dziś piszemy o grze Wolfenstein: Youngblood, która nie będzie posiadała wsparcia dla ray tracingu w czasie rzeczywistym w dniu premiery oraz szczegółach na temat QuakeConu 2019. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Złe wiadomości dla miłośników graficznych wodotrysków. Jerk Gustafsson, producent wykonawczy gry Wolfenstein: Youngblood, przyznał w wywiadzie z serwisem VentureBeat, że w dniu premiery, która wyznaczona jest na 26 lipca, tytuł nie będzie wspierał ray tracingu w czasie rzeczywistym. Studio MachineGames i firma Nvidia dopiero przygotowują tę funkcję. Cytując słowa dewelopera:
Specjaliści z Nvidii nadal ciężko pracują, by ray tracing jak najlepiej wyglądał w grze i nie możemy na razie podać daty, kiedy zostanie on wprowadzony. Ale z tego, co widzieliśmy do tej pory, efekt będzie zadowalający.
Wolfenstein: Youngblood zmierza na PC, PlayStation 4, Xboksa One oraz Nintendo Switch. Jeśli jesteście zainteresowani kupnem tytułu w wersji na tę pierwszą platformę i myślicie o możliwości grania z ray tracingiem, to zachęcamy do zapoznania się z oficjalnymi wymaganiami sprzętowymi tytułu, dostępnymi chociażby w tym miejscu.

26 lipca, czyli w najbliższy piątek, o 18:00 czasu polskiego wystartuje QuakeCon 2019, czyli kolejna odsłona imprezy skupiającej się na produkcjach id Software i innych studiów należących do ZeniMax. W tym roku tematem przewodnim wydarzenia będzie marka Doom, która w grudniu będzie obchodziła swoje 26 urodziny. Goście będą mogli wysłuchać paneli związanych z tą kultową serią FPS-ów i tym, jak wpłynęła ona na krajobraz branży oraz po raz pierwszy osobiście sprawdzić w akcji grywalną wersję Doom Eternal, czyli najnowszej odsłony cyklu, która zadebiutuje na PC, PlayStation 4, Xboksie One oraz Switchu 22 listopada bieżącego roku.
Ponadto na QuakeConie pojawią się przedstawiciele twórców Fallouta 76 oraz The Elder Scrolls Online. Panel na temat tego pierwszego tytułu odbędzie się w sobotę o godzinie 18:00 czasu polskiego, a drugiego o godzinie 21:00 czasu polskiego. Zatem jeśli jesteście ciekawi, jak kreuje się przyszłość tych projektów, to warto obserwować omawiane wydarzenie.
Polecamy też Waszej uwadze najnowsze obrazki w naszej galerii...
…jak również najnowsze filmy z gier:
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
21

Autor: Miłosz Szubert
Filmoznawca z wykształcenia. W GRYOnline.pl pracuje od stycznia 2017 roku. Fan tenisa, koszykówki, komiksów, dobrych książek, historii oraz gier strategicznych Paradoxu. Od niedawna domorosły Mistrz Gry (podobno wychodzi mu to całkiem nieźle). Przez parę lat montował filmy na kanale Notatnik Kinomana na YouTube.