Wyszukiwarka gier
Astral Chain

Astral Chain

Nintendo
po premierze

Data wydania: 30 sierpnia 2019

Akcji, TPP, Cyberpunk, Science fiction, Na 2 osoby, Kooperacja, Przygodowe gry akcji, Podzielony/wspólny ekran, Slasher, Tytuły ekskluzywne Nintendo, Multiplayer, Singleplayer, LAN

Trzecioosobowa gra akcji typu slasher od studia PlatinumGames, w której kierujemy parą policjantów broniących cyberpunkowe miasto przed inwazją potworów. Rozgrywka w Astral Chain koncentruje się na dynamicznej walce, którą można toczyć samotnie lub w 2-osobowej kooperacji.

7.9

Gracze

OCEŃ
Oceny

Astral Chain to przygodowa gra akcji utrzymana w klimacie science fiction. Tytuł opracowało japońskie studio PlatinumGames, a na czele zespołu stał Takahisa Taura, który pełnił rolę głównego projektanta przy Nier: Automata; produkcję nadzorował Hideki Kamiya, czyli ojciec serii Bayonetta.

Fabuła

Akcja gry toczy się w nieodległej przyszłości, w multikulturowej metropolii znanej jako Arka. Spokojne życie jej mieszkańców przerywa otwarcie bram do innego wymiaru, przez które na Ziemię zaczynają przybywać potwory. Do walki z tym zagrożeniem powołana zostaje specjalna jednostka policyjna Neuron, które członkowie w walce wykorzystują mechanicznych partnerów.

Czytaj więcej

Platformy:

Nintendo Switch

Nintendo SwitchAngielskie napisy i dialogi

Producent: PlatinumGames

Wydawca: Nintendo

Polski wydawca: ConQuest Entertainment a.s.

Publicystyka

Opinie

6 listopada 2019

Niemy protagonista zepsuł mi kolejną świetną grę

Istnieją mechaniki i środki narracyjne, których nie lubi niemal nikt, a mimo to twórcy bardzo chętnie z nich korzystają. Jednymi z nich są zabójcy dobrych fabuł, niemi protagoniści.

Niemy protagonista zepsuł mi kolejną świetną grę
Niemy protagonista zepsuł mi kolejną świetną grę
Opinie

30 lipca 2019

Gry sierpnia 2019 – najciekawsze premiery i konkurs

W sierpniu zagramy w nową grę akcji od twórców Maxa Payne'a i Alana Wake'a, wkroczymy do klasycznego Azeroth w World of Warcraft Classic, prześledzimy ewolucję człowieka w Ancestors: The Humandkind Odyssey.

Gry sierpnia 2019 – najciekawsze premiery i konkurs
Gry sierpnia 2019 – najciekawsze premiery i konkurs

Wiadomości

Były programista zdradza sekret giganta. „Nowe marki nie pojawiają się, bo Nintendo nie ma potrzeby ich tworzyć”

Były programista zdradza sekret giganta. „Nowe marki nie pojawiają się, bo Nintendo nie ma potrzeby ich tworzyć”

Nie każdy nowy pomysł na rozgrywkę potrzebuje nowego opakowania. Przynajmniej takie ma być podejście Nintendo według byłego programisty firmy.

gry

Jakub Błażewicz

8 września 2025 09:16

Były programista zdradza sekret giganta. „Nowe marki nie pojawiają się, bo Nintendo nie ma potrzeby ich tworzyć”

Astral Chain - zazdrośni gracze wystawiają negatywne oceny na Metacritic

Serwis NintendoLife donosi, że Astral Chain - najnowsza produkcja japońskiego zespołu PlatinumGames - stało się celem tzw. review bombingu. Przyczyną złości graczy może być ekskluzywność gry dla platformy Nintendo Switch.

gry

Bartosz Świątek

5 września 2019 13:01

Astral Chain - zazdrośni gracze wystawiają negatywne oceny na Metacritic

Recenzje Astral Chain. PlatinumGames stworzyło kolejny hit

Gra Astral Chain doczekała się pierwszych recenzji. Krytycy są zgodni - nowe dzieło PlatinumGames to bardzo dobra i unikatowa produkcja, oferująca świetną rozgrywkę i wciągającą fabułę (oraz mnóstwo kotów).

gry

Jakub Błażewicz

26 sierpnia 2019 18:56

Recenzje Astral Chain. PlatinumGames stworzyło kolejny hit

Astral Chain – świeży zwiastun i data premiery gry autorów Nier: Automata

Stream Nintendo Direct stał się okazją do pokazania nowego zwiastunu Astral Chain, czyli gry akcji od autorów Nier: Automata. Potwierdzono również datę premiery.

gry

Adrian Werner

11 czerwca 2019 18:50

Astral Chain – świeży zwiastun i data premiery gry autorów Nier: Automata

Astral Chain nowym projektem autorów NieR Automata

Znane z gry NieR: Automata i serii Bayonetta studio PlatinumGames zapowiedziało projekt Astral Chain, czyli przygodową grę akcji w klimacie science-fiction powstającą ekskluzywnie dla konsoli Nintendo Switch.

gry

Adrian Werner

14 lutego 2019 13:07

Astral Chain nowym projektem autorów NieR Automata

Oceny gry

Średnie Oceny:

7.9

Ocena Graczy

Średnia z 198 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.

Oceń Grę

Oceny Recenzentów i Ekspertów

9.0
xandon
PC

xandon

Ekspert

2021.02.25

Grę kupiłem na premierze w 2019 i wtedy ją skończyłem. Czekałem na nią wtedy głównie dlatego, że pracował nad nią projektant jednej z moich ulubionych gier NieR: Automata. Astral Chain byłem zachwycony od pierwszych chwil. Gdy rozmawialiśmy o niej ze znajomymi, to mówiło się, że takiej gry jeszcze nie było. Faktycznie tchnęła świeżością i nowością. Dynamicznie się zaczynała i miała dla mnie wszystko to, co gra mieć powinna: dobra akcja, świetny system walki, solidną choć nie jakąś wyjątkową historię, piękną grafikę, świetną muzykę dostosowaną do klimatu, elementy RPG-owe, świetną jakość wykończenia i poczucie, że to takie ładne i dopracowane jest po prostu. Gra miała fragmenty bardzo dynamiczne i na przemian spokojniejsze przy questach, co nie wszystkim się podobało. Również fragmenty w oddzielnym Astral Plain niektórym nie pasowały, a mi w porządku, w tym różne użyte tam patenty. Najsilniejszą stroną gry był dla mnie rewelacyjny system walki, oparty o tzw. legiony używane przez protagonistę do ubijania chimer. Jak ktoś tego nie ogarnął to mógł mashować przyciskami przez jakiś czas i stwierdzić, że słabo. Ale inteligentne opanowanie tych legionów (kilka rodzajów) dawało dużo frajdy. Grę postanowiłem wymaksować na 100%, ale mi się nie udało. To jedyna jak do tej pory gra, która mnie pokonała właśnie w systemie walki, bo zabrakło mi mocy mojego biologicznego procesora :-) Do napisów końcowych gra nie był najtrudniejsza, ale w postgame, w File'u 13 (jak dobrze pamiętam numer) zaczęło się robić bardzo gęsto, aż na koniec odpadłem pomimo wielu treningów. Bez frustracji, ale z szacunku do przeciwnika. Pokonanie niektórych konfiguracji chimer wymagało nie tylko bardzo silnych buildów i specyficznych pomysłów, ale przełączania w locie legionów w trakcie walki i wtedy wymiękłem. Tu polecam youtubera NnLi, który demonstruje, co z tym można wyprawiać. Grę wspominam bardzo dobrze i czekam na kontynuację tego IP.Komentarz piszę akurat dziś (po prawie 1,5 roku), bo akurat dziś odpaliłem sobie pierwszy raz Control na XSX, i wszedłem w taki podobny Astal Plain w tej grze, to mi się skojarzył Astral Chain. Obie gry wyszły mniej więcej w tym samym czasie i wiem, że są inne. Mogę tylko powiedzieć, że początek w Astral Chain był o niebo lepszy i od razu przykuwał do fotela. Ale liczę, że Control się rozkręci i też będzie OK.

4.0
Michał Grygorcewicz
PC

Michał Grygorcewicz

GRYOnline.pl Team

2020.01.04

Po kilku miesiącach walczenia ze sobą żeby skończyć tego gniota, w końcu się poddałem. To slasher, w którym większość czasu zamiast walczyć wykonujemy prostackie i nudne fetch questy rodem z PlayStation 2 albo ultra irytujące, źle zaprojektowane zagadki środowiskowe. Gdy już bitwy toczymy, system walki tylko pozornie wydaje się rozbudowany, w rzeczywistości zaś zdecydowanie zbyt wiele rzeczy robi za nas - i do tego często utrudnia życie pracą kamery. Grafika potrafi zachwycać w miastach, ale większość czasu spędzamy w monotematycznym cyfrowym świecie, jaki widzieliśmy w dziesiątkach innych gier. Całość uzupełnia miałka fabuła, dodatkowo psuta przez niemego protagonistę. Jak dla mnie największe rozczarowanie ostatnich kilku lat, tym bardziej że gry mocno wyczekiwałem i bardzo na nią liczyłem.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl