Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 18 listopada 2016, 14:40

autor: Draug

Wieści ze świata (sterowniki GeForce, Hideo Kojima / The Game Awards, Warner Bros. / Machinima, Ubisoft) 18/11/2016

Dziś piszemy o nowych sterownikach do kart grafiki GeForce (375.95), które naprawiają błędy poprzedniej wersji, nagrodzie Industry Icon dla Hideo Kojimy na The Game Awards 2016, wykupieniu firmy Machinima przez Warner Bros. oraz o nowym studiu deweloperskim Ubisoftu, otwartym w Serbii (Ubisoft Belgrade). Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Sterowniki NVIDIA GeForce 375.95 (hotfix)

Firma NVIDIA wypuściła nowe sterowniki do kart grafiki z rodziny GeForce. Oprogramowanie oznaczone numerem 375.95 zastępuje niedawną wersję 375.86, która okazała się sprawiać graczom poważne problemy – chodzi przede wszystkim o blokowanie zegarów w fabrycznie taktowanych układach na architekturze Pascal. Poza tym nowe sterowniki oferują te same „atrakcje”, co ich poprzednik, czyli zapewniają lepsze wsparcie dla gier Battlefield 1, Sid Meier’s Civilization VI, Tom Clancy’s The Division: Przetrwanie oraz Steep (w wersji beta). Ponadto studio Arkane poleca instalację edycji 375.95 na rzecz poprawienia wydajności w Dishonored 2.

Hideo Kojima z nagrodą Industry Icon na The Game Awards

Sprawiedliwości stanie się zadość. W ubiegłym roku Hideo Kojima miał pojawić się na gali The Game Awards, by odebrać nagrody za grę Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, ale firma Konami zabroniła mu przyjechać. Dlatego nie jest zaskoczeniem zapowiedź ze strony organizatorów plebiscytu, że w tym roku legendarny japoński deweloper otrzyma wyróżnienie Industry Icon za całokształt twórczości. Przypomnijmy, że gala The Game Awards 2016 odbędzie się 2 grudnia i będzie transmitowana na żywo (od godziny 3:00 czasu polskiego).

Wieści ze świata (sterowniki GeForce, Hideo Kojima / The Game Awards, Warner Bros. / Machinima, Ubisoft) 18/11/2016 - ilustracja #1

Machinima wykupiona przez Warner Bros.

Firma Warner Bros. stała się właścicielem Machinimy – zrzeszającej youtuberów profesjonalnej sieci, której początki sięgają 2000 roku (dzięki, Gamasutra). Nowy nabytek ma stać się częścią Warner Bros. Digital Networks – dywizji utworzonej latem bieżącego roku, by wspomóc ekspansję spółki na rynek mediów internetowych. Na razie nie wiadomo, jakie dokładnie zadania miałyby zostać postawione przed zespołem Machinimy. Nie podano też, ile musiało wydać Warner Bros., ale anonimowe źródła serwisu LA Times mówią o ok. 100 milionach dolarów. Nie jest to zresztą pierwsza inwestycja przedsiębiorstwa w ową sieć – w 2014 roku stało się ono jej głównym udziałowcem za kwotę 18 milionów dolarów.

Ubisoft otwiera studio w Serbii – Ubisoft Belgrade

Firma Ubisoft poinformowała, że otwiera kolejne studio deweloperskie, tym razem w stolicy Serbii – stąd nazwa: Ubisoft Belgrade (dzięki, GameSpot). Na razie zespół składa się z 15 osób (przede wszystkim programistów), które pomagają przy produkcji gry Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands, ale w przyszłym roku jego liczebność ma zostać podniesiona do 40 pracowników, reprezentujących różne specjalizacje. Tym samym powstał czwarty oddział Ubisoftu w Europie Wschodniej, w którym to regionie francuski gigant zatrudnia już ponad 2000 ludzi. Skoro firma tak inwestuje w naszych stronach, może doczekamy się kiedyś otwarcia jej studia w Polsce?

Galeria obrazków

Polecamy też Waszej uwadze najnowsze obrazki w naszej galerii…

Galeria filmów

…jak również najnowsze filmy z gier:

Wieści ze świata (sterowniki GeForce, Hideo Kojima / The Game Awards, Warner Bros. / Machinima, Ubisoft) 18/11/2016 - ilustracja #3

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.