Wieści ze świata (Driver 5, Nosgoth, Dying Light) 4/2/2015

Dziś piszemy m.in. o anulowanej grze Driver 5, popularności bety Nosgoth oraz aktualizacji do Dying Light. Witamy w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Łukasz Szliselman

Promocje Steama

Promocja dnia (do godziny 19:00 w czwartek, 5.2):

  1. Strike Vector – obniżka 75% – 2,99 euro (ok. 13 zł), WWW

Szaleństwo w środku tygodnia (do godziny 19:00 w piątek, 6.2):

  1. Prison Architect (wczesny dostęp) – obniżka 75% – 4,99 euro (ok. 21 zł), WWW
  2. Mordheim: City of the Damned (wczesny dostęp) – obniżka 33% – 21,43 euro (ok. 89 zł), WWW

Oferty tygodniowe (do godziny 19:00 w poniedziałek 9.2) – obniżka cen 83 tytułów, WWW

Driver 5

Do sieci wyciekły grafiki z anulowanego projektu Driver 5, kontynuacji znanego i lubianego cyklu gier samochodowych. Tytuł miał powstać w studiu Sumo Digital (Sonic & All-Stars Racing, LittleBigPlanet 3) i zostać wydany w 2011 roku na PC, PlayStation 3, Xboksie 360 i Wii. Koncepcja jednak uległa nieco zmianie, gdy produkcję oddano w ręce studia Ubisoft Reflections, a sama gra zmieniła nazwę na Driver: San Francisco.

Grafika koncepcyjna #1 z Driver 5 (źródło: Unseen64)

Grafika koncepcyjna#2 z Driver 5 (źródło: Unseen64)

Grafika koncepcyjna#3 z Driver 5 (źródło: Unseen64)

Grafika koncepcyjna #4 z Driver 5 (źródło: Unseen64)

Grafika koncepcyjna#5 z Driver 5 (źródło: Unseen64)

Nosgoth

W ciągu niecałych dwóch tygodni od startu otwartych beta-testów gry Nosgoth, pecetowa produkcja studia Psyonix została pobrana ponad milion razy. Przy tej okazji twórcy wypuścili nową klasę postaci – Summoner of Clan Melchahim. Jej cechy oraz sposób odblokowania zostały opisane w tym miejscu.

Dying Light

Pecetowe wydanie Dying Light otrzymało drobną łatkę z numerem 1.3, naprawiająca błędy związane z zawieszaniem się gry w trybie Be The Zombie i kooperacji. Studio Techland wciąż pracuje nad aktualizacjami poprawiającymi płynność oraz umożliwiającymi modyfikowanie gry. Listę wprowadzonych i planowanych zmian znajdziecie pod tym adresem.

Square Enix

Firma Square Enix opublikowała wyniki finansowe za 9-miesięczny okres zakończony w grudniu 2014 roku. Do tej pory bieżący rok fiskalny (trwający do marca 2015 roku) okazał się być pomyślny dla japońskiego wydawcy – sprzedaż netto wzrosła o 16%, a zysk operacyjny o prawie 90% w stosunku do analogicznego okresu w roku poprzednim. Jest to w dużej mierze zasługą rosnącej popularności produkcji mobilnych i przeglądarkowych. Swój wkład w sukces miały również takie konsolowe gry, jak Kingdom Hearts HD 2.5 Remix, Final Fantasy XIV: A Realm Reborn, Dragon Quest X.

Capcom

Również firma Capcom podzieliła się najświeższymi wynikami finansowymi. Monster Hunter 4 Ultimate wydany w październiku na konsoli Nintendo 3DS w Japonii znalazł do końca grudnia 2,7 miliony nabywców, a debiutujący w sierpniu Ultra Street Fighter IV (PC, PS3, X360) 500 tysięcy. Z drugiej strony rozczarowaniem dla wydawcy okazał się Gaist Crusher God (3DS). Brak większych tytułów w połączeniu z ostrożną polityką firmy spowodowały spadek przychodu netto o 42,2% w stosunku do roku poprzedniego, ale z drugiej strony przyczyniły się do wzrostu zysku operacyjnego o 22,4%.

Galeria obrazków

Polecamy Waszej uwadze najnowsze obrazki w galeriach…

  1. Monster Boy
  2. Men of War: Oddział Szturmowy 2
  3. Dark Souls II: Scholar of the First Sin
  4. Ageod's To End All Wars: Breaking the Deadlock
  5. Lucadian Chronicles

Galeria filmów

…a także najnowsze filmy z gier:

  1. Sunless Sea zwiastun na premierę
  2. Dark Souls II: Scholar of the First Sin Forlorn Hope - trailer
  3. Mortal Kombat X Ermac - gameplay
  4. Night Cry zwiastun rozgrywki
  5. The Order: 1886 polska wersja językowa (PL)
Dying Light

Dying Light

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 27 stycznia 2015

Informacje o Grze
7.7

GRYOnline

8.3

Gracze

9.5

Steam

7.4

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2015-02-04
16:19

dj_sasek Legend

dj_sasek

Poprzedni Driver im się nawet udał, ale chciałbym większego powrotu do korzeni i lepszą fizykę jazdy, bardziej symulacyjną. Driver 1 jak na swój czas robił wrażenie właśnie nieprzeciętną fizyką jazdy, Driver 2 jeszcze trzymał poziom a trójka już bardzo słaba była ze względu na silną konkurencję.

Komentarz: dj_sasek
2015-02-04
17:06

PaniPaniWrocky Pretorianin

AHH ile ja spędziłem czasu na Driverze:) Choć najlepsza była 1,2 i San Francisco o tyle szkoda że na PC-ta nie wyszła część 2 tylko na konsole, do dziś z chęcią wracam do tych tytułów.

Komentarz: PaniPaniWrocky
2015-02-05
00:02

DUNCAN_83 Generał

Poprzedni Driver mial kretynska fabule ale calkiem zgrabnie poprowadzona. 1 byla swietna, 2 niestety na konsole, 3 moglaby byc swietna gdyby nie wypuszczono niedorobionego produktu (Ach to Atari:( Ale za to miala swietny model jazdy, wypadki i ciekawie zrealizowana fabule. PL bylo takie sobie a San Francisco, jak pisalem calkiem, calkiem

Szkoda mi serii ale nie chcialbym aby robil ja ktos inny chyba, ze w scislej wspolpracy z Reflections

Komentarz: DUNCAN_83
2015-02-05
01:30

zanonimizowany971161 Konsul

Driver: SF to 5. część, a nikt tu nie wspomniał o Parallel Lines, które było takim lepszym Driv3rem.

Komentarz: zanonimizowany971161

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl