Dziś piszemy m.in. o anulowanej grze Driver 5, popularności bety Nosgoth oraz aktualizacji do Dying Light. Witamy w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.
Łukasz Szliselman
Promocja dnia (do godziny 19:00 w czwartek, 5.2):
Szaleństwo w środku tygodnia (do godziny 19:00 w piątek, 6.2):
Oferty tygodniowe (do godziny 19:00 w poniedziałek 9.2) – obniżka cen 83 tytułów, WWW
Do sieci wyciekły grafiki z anulowanego projektu Driver 5, kontynuacji znanego i lubianego cyklu gier samochodowych. Tytuł miał powstać w studiu Sumo Digital (Sonic & All-Stars Racing, LittleBigPlanet 3) i zostać wydany w 2011 roku na PC, PlayStation 3, Xboksie 360 i Wii. Koncepcja jednak uległa nieco zmianie, gdy produkcję oddano w ręce studia Ubisoft Reflections, a sama gra zmieniła nazwę na Driver: San Francisco.
W ciągu niecałych dwóch tygodni od startu otwartych beta-testów gry Nosgoth, pecetowa produkcja studia Psyonix została pobrana ponad milion razy. Przy tej okazji twórcy wypuścili nową klasę postaci – Summoner of Clan Melchahim. Jej cechy oraz sposób odblokowania zostały opisane w tym miejscu.
Pecetowe wydanie Dying Light otrzymało drobną łatkę z numerem 1.3, naprawiająca błędy związane z zawieszaniem się gry w trybie Be The Zombie i kooperacji. Studio Techland wciąż pracuje nad aktualizacjami poprawiającymi płynność oraz umożliwiającymi modyfikowanie gry. Listę wprowadzonych i planowanych zmian znajdziecie pod tym adresem.
Firma Square Enix opublikowała wyniki finansowe za 9-miesięczny okres zakończony w grudniu 2014 roku. Do tej pory bieżący rok fiskalny (trwający do marca 2015 roku) okazał się być pomyślny dla japońskiego wydawcy – sprzedaż netto wzrosła o 16%, a zysk operacyjny o prawie 90% w stosunku do analogicznego okresu w roku poprzednim. Jest to w dużej mierze zasługą rosnącej popularności produkcji mobilnych i przeglądarkowych. Swój wkład w sukces miały również takie konsolowe gry, jak Kingdom Hearts HD 2.5 Remix, Final Fantasy XIV: A Realm Reborn, Dragon Quest X.
Również firma Capcom podzieliła się najświeższymi wynikami finansowymi. Monster Hunter 4 Ultimate wydany w październiku na konsoli Nintendo 3DS w Japonii znalazł do końca grudnia 2,7 miliony nabywców, a debiutujący w sierpniu Ultra Street Fighter IV (PC, PS3, X360) 500 tysięcy. Z drugiej strony rozczarowaniem dla wydawcy okazał się Gaist Crusher God (3DS). Brak większych tytułów w połączeniu z ostrożną polityką firmy spowodowały spadek przychodu netto o 42,2% w stosunku do roku poprzedniego, ale z drugiej strony przyczyniły się do wzrostu zysku operacyjnego o 22,4%.
Polecamy Waszej uwadze najnowsze obrazki w galeriach…
…a także najnowsze filmy z gier:
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic