„Wieści ze świata” to codzienna porcja krótkich wiadomości. Dziś piszemy m.in. o wznowieniu King’s Quest III, drugiej fazie beta testów MicroVolts, ścieżce dźwiękowej do Call of Duty: Black Ops, premierze pecetowej wersji gry Magicka, problemach z Mass Effect 2 na PS3, pierwszej rocznicy MAG, a także dwóch nowych produkcjach firmy Capcom. Zapraszamy do lektury.
„Wieści ze świata” to codzienna porcja krótkich wiadomości. Dziś piszemy m.in. o wznowieniu King’s Quest III, drugiej fazie beta testów MicroVolts, ścieżce dźwiękowej do Call of Duty: Black Ops, premierze pecetowej wersji gry Magicka, problemach z Mass Effect 2 na PS3, pierwszej rocznicy MAG, a także dwóch nowych produkcjach firmy Capcom. Zapraszamy do lektury.
Grupa fanów marki King’s Quest, ukrywająca się pod nazwą AGD Interactive, poinformowała, że premiera remake’u trzeciej części kultowej przygodówki firmy Sierra odbędzie się niebawem. King’s Quest Redux III zostanie opublikowane w wersjach na PC i Maca. Gra będzie oferować grafikę w rozdzielczości VGA i obsługę interfejsu point’n’click (podobnie jak przygotowane przez AGD wznowienia dwóch poprzednich odsłon serii). Po jej debiucie AGE Interactive porzuci tworzenie wznowień na rzecz dewelopingu komercyjnych produkcji.
Studio Rock Hippo Productions ogłosiło, że druga faza zamkniętych beta testów sieciowej strzelaniny TPP MicroVolts rozpocznie się w ten piątek, 28 stycznia. Więcej informacji na temat produkcji, przywodzącej na myśl m.in. popularne Team Fortress 2, znajdziecie na łamach jej oficjalnej strony internetowej. Za jej sprawą wezmiecie również udział w specjalnym turnieju „Free-for-All”, którego start został przewidziany na 5 lutego.
Do oferty sieci Amazon, iTunes, a także kilku innych podmiotów zajmujących się sprzedażą muzyki trafiła ścieżka dźwiękowa Call of Duty: Black Ops Zombies. Składa się ona z 17 utworów skomponowanych przez studio Treyarch na potrzeby gry Call of Duty: Black Ops.
Firma Paradox Interactive poinformowała, że Magicka – hack’n’slash, stworzony na bazie mitologii nordyckiej – trafiła ostatecznie do oferty Steama, gdzie kosztuje 9,99 euro, czyli niemal 40 złotych. Warto odnotować, że użytkownicy platformy mogą przed zakupem przetestować demo najnowszej produkcji Arrowhead Game Studios, co zapewne pomoże im w podjęciu decyzji o ewentualnym zakupie. W marcu produkcja zostanie wydana na Xboksa 360 i PlayStation 3.
BioWare stara się dociec, jaki błąd wywołuje zawieszanie się gry Mass Effect 2 w wersji na PlayStation 3, przyczyniając się przy tym do uszkadzania zapisanych stanów gier. W tym celu założony został specjalny wątek na oficjalnym forum dyskusyjnym gry, w którym poszkodowani gracze mogą opisywać swoje doświadczenia.
Firma Atari doniosła za sprawą Twittera, że konsolowe wersje zręcznościowej gry akcji Ghostbusters: Sanctum of Slime trafią do oferty Xbox Live i PlayStation Network 23 marca (24 marca w przypadku europejskiego PSN). Pecetowcy na własną wyprawę do Nowego Jorku opanowanego przez duchy będą musieli poczekać trochę dłużej. Póki co nie znamy jednak dokładnej daty debiutu produkcji studia Behavior na tej platformie.
Z okazji obchodów pierwszej rocznicy powstania strzelaniny sieciowej MAG, firma Zipper Interactive przygotowała dla jej posiadaczy szereg atrakcji. Mianowicie w okresie od 26 do 30 stycznia liczba zdobywanych punktów i bonusów będzie automatycznie zwiększana o 256%. Dodatkowo tryby Domination i Acquisition zostaną otwarte dla wszystkich frakcji.
Jun Takeuchi (Resident Evil 5, Lost Planet, Onimusha 3) poinformował na łamach magazynu Famitsu, że firma Capcom zapowie tego lata dwie wielkie, oryginalne produkcje. Według słynnego producenta, obie pozycje zadebiutują na rynku jeszcze w 2011 roku i dla wielu osób będą swego rodzaju niespodzianką.
Polecamy Waszej uwadze najnowsze obrazki w galeriach...
Divinity II: The Dragon Knight Saga
...a także najnowsze filmy z gier:
LittleBigPlanet 2 - kulisy produkcji (PL)
Magic: The Gathering - Tactics
Przed seansem - edycja ZWYKŁA! video magazyn
Komentarz: Dead Space 2 – umiarkowany sukces video recenzja
GRYOnline
Gracze
Steam

Autor: Piotr Doroń
Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.