Dziś piszemy m.in. o zapewnieniu twórców o niezawodności gry Battlefield Hardline, przyszłych DLC do Destiny oraz nowej aktualizacji do Plants vs. Zombies: Garden Warfare. Witamy w wieściach ze świata - codziennej porcji krótkich wiadomości.
Łukasz Szliselman
5Promocja dnia (do godziny 19:00 w środę, 01.10):
Oferty tygodniowe (do godziny 19:00 w poniedziałek, 7.10) – obniżka cen 89 tytułów, WWW
Ian Milham, dyrektor kreatywny ze studia Visceral Games, obiecał, że Battlefield Hardline będzie działał sprawnie od dnia swojej premiery. Nie licząc drobnych błędów, produkcja ma na starcie być wolna od poważnych problemów uniemożliwiających rozgrywkę. Deweloperzy zarzekają się, że nie powtórzą błędów poprzednika, gdyż prace nad grą rozpoczęli jeszcze rok przed premierą Battlefield 4 i wiedzą, czego muszą unikać. Battlefield Hardline ma się ukazać na początku 2015 roku na PC, PlayStation 4, Xboksie One, PlayStation 3 oraz Xboksie 360. Wcześniej tytuł zostanie jeszcze raz przetestowany przez graczy na wszystkich platformach sprzętowych.
David Dague, przedstawiciel studia Bungie, skomentował odkrycie przez fanów informacji na temat przyszłych DLC do Destiny, o czym pisaliśmy wczoraj. Wyjaśnił, że nazwy, które można było zobaczyć w grze pod wpływem pewnego błędu, są tymczasowe i odnoszą się do zawartości, która jeszcze nie powstała – a więc nie została celowo wycięta z produkcji. Przy tej okazji twórcy zdradzili, że pierwsze DLC, zatytułowane The Dark Below, ukaże się w grudniu 2014 roku.
Plants vs. Zombies: Garden Warfare otrzymało kolejną aktualizację z darmową zawartością – The Legends of the Lawn. Oferuje ona nowy tryb gry, mapę, skórki postaci, bossów i wiele innych bonusów. Dodatkowo posiadacze wersji na konsole Sony mogą liczyć na bezpłatny zestaw Suburbination, wydany wcześniej na pozostałych platformach sprzętowych. Szczegóły The Legends of the Lawn omówiono na poniższym filmie:
W rozmowie z serwisem Eurogamer twórcy gry wyścigowej Project Cars zapewnili, że starają się umożliwić wyświetlenie obrazu w rozdzielczości 1080p na obu konsolach nowej generacji. O ile w przypadku PlayStation 4 cel ten został już osiągnięty, o tyle wersji na Xboksa One wciąż nieco brakuje do „magicznego” full HD. Tak czy inaczej, oba wydania działają obecnie w 60 klatkach na sekundę, co jest bardzo ważne dla każdej ścigałki. Project Cars zadebiutuje 21 listopada 2014 roku na PC, PS3 i XONE. W przyszłym roku gra trafi również na Wii U.
Polecamy Waszej uwadze najnowsze obrazki w galeriach…
…a także najnowsze filmy z gier:
Więcej:Sprzedaż Dragon Ball Z: Kakarot, nowe sterowniki od Nvidii i inne wieści
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic