Większa popularność Xbox Live za sprawą Gears of War

W ostatnim miesiącu wykorzystanie usługi Xbox Live wzrosło o 80 procent, jak donosi Sandvine Incorporated, firma dostarczająca rozwiązania dla internetowych providerów. Związane jest to z wprowadzeniem na rynek nowych gier na Xboxa 360, wśród których znalazła się długo wyczekiwana produkcja, Gears of War.

Artur Falkowski

W ostatnim miesiącu wykorzystanie usługi Xbox Live wzrosło o 80 procent, jak donosi Sandvine Incorporated, firma dostarczająca rozwiązania dla internetowych providerów. Związane jest to z wprowadzeniem na rynek nowych gier na Xboxa 360, wśród których znalazła się długo wyczekiwana produkcja, Gears of War.

Skok w wykorzystaniu szerokopasmowych łączy nastąpił krótko po siódmym listopada, kiedy to gra trafiła do amerykańskich sklepów.

„Wpływ, jaki Gears of War i inne gry wywarły na sieci internetowej, wskazuje, że rozgrywki sieciowe to nie tylko chwilowa moda” – powiedział Dave Daputo, szef Sandvine Incorporated.

Podobny efekt na Xbox Live odniosła jedynie premiera gry Halo 2, która odbyła się w 2004 roku. Warto zauważyć, że do niedawna ten tytuł wciąż zajmował pierwsze miejsce w rankingu najpopularniejszych rozgrywek na XBL. Został zdetronizowany dopiero przez wspomnianą już produkcję, Gears of War.

Podobało się?

0

Trwają zapisy na beta-testy pecetowej wersji Test Drive Unlimited

Następny
Trwają zapisy na beta-testy pecetowej wersji Test Drive Unlimited

Ponad 10 milionów X360 sprzedanych do końca roku?

Poprzedni
Ponad 10 milionów X360 sprzedanych do końca roku?

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
25
26

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl