Więcej szczegółów o N3: Ninety-Nine Nights II

Od 15 do 20 godzin zabawy zapewnić powinna kontynuacja Ninety-Nine Nights, czyli wydanego w 2006 roku slashera adresowanego wyłącznie na konsolę Xbox 360. W stosunku do pierwowzoru zmieni się wiele – począwszy od producenta, poprzez sposób rozgrywki a na oprawie audiowizualnej skończywszy. Według zapewnień wydawcy, N3II: Ninety-Nine Nights II ukaże się w lipcu bieżącego roku.

Aleksander Kaczmarek

Od 15 do 20 godzin zabawy zapewnić powinna kontynuacja Ninety-Nine Nights, czyli wydanego w 2006 roku slashera adresowanego wyłącznie na konsolę Xbox 360. W stosunku do pierwowzoru zmieni się wiele – począwszy od producenta, poprzez sposób rozgrywki a na oprawie audiowizualnej skończywszy. Według zapewnień wydawcy, N3II: Ninety-Nine Nights II ukaże się w lipcu bieżącego roku.

Pierwsza część gry nie była dziełem wybitnym, ale mimo to zyskała sporą popularność wśród graczy. Doniesienia na temat kontynuacji slashera pojawiły się już w 2007 roku. Początkowo nad N3: Ninety-Nine Nights II ponownie pracować miało południowokoreańskie studio Phantagram, ale w ubiegłym roku okazało się, że grę przygotują firmy Feel Plus i Q Entertainment, a jej wydawcą będzie koncern Konami.

Więcej szczegółów o N3: Ninety-Nine Nights II - ilustracja #1

Niestety, od tego czasu fani N3 dowiedzieli się bardzo niewiele na temat powstającej drugiej części. Co prawda na oficjalnej, japońskiej stronie gry pojawiło się kilkanaście screenów z rozgrywki, a także informacje o tym, że tytuł ukaże się w tym roku, zawierać będzie tryb dla dwóch graczy i wydany zostanie na jednej płycie DVD, jednak nic ponadto.

Pierwsze szczegóły ujawnił dopiero Tak Fuji. Producent wykonawczy z Konami przyznał w rozmowie z brytyjską edycją serwisu IGN, że N3II tylko w niewielkim stopniu nawiązywać będzie do wydarzeń przedstawionych w pierwszej części. Jedynym wspólnym z pierwowzorem elementem fabularnym ma być Kula Ciemności (Orb of Darkness).

Jak na grę z gatunku hack'n'slash przystało nie zmieni się główne zadanie graczy, którzy ponownie będą musieli stawić czoła hordom przeciwników. Dostępne postaci, a w N3II pojawi się ich kilka, dysponować mają zróżnicowanymi umiejętnościami. Co więcej, bohaterowie będą mogli uczyć się kolejnych w trakcie zabawy, chociażby od pokonanych przeciwników. W sumie w grze znajdzie się około setki ciosów i umiejętności, które można będzie łączyć w kombinacje. Niektóre taktyki jak Orb Spark czy Orb Attack mają być szczególnie potężne.

Więcej szczegółów o N3: Ninety-Nine Nights II - ilustracja #2

Ciekawie zapowiada się powiązanie trybów zabawy solowej i multiplayer. W rozgrywce online można będzie znaleźć i odblokować specjalne bronie oraz umiejętności, które bezproblemowo dadzą się przenieść do trybu dla pojedynczego gracza.

Fuji zapewnił, że znacznie poprawiona oprawa graficzna nie będzie powodować problemów z płynnością, co było jednym z głównych mankamentów pierwszej części Ninety-Nine Nights.

Producent gry, która na sklepowe półki zawita w lipcu tego roku, ma w planach udostępnienie szeregu dodatków do pobrania przez Internet, w tym nowych postaci, broni i map.

Ninety-Nine Nights

Ninety-Nine Nights

Xbox
po premierze

Data wydania: 15 sierpnia 2006

Informacje o Grze
7.7

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

maj
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2010-05-12
14:07

adamk1 Generał

adamk1
😊

O,ulubiony slasher RPGfana :)

Komentarz: adamk1
2010-05-12
20:46

Tomoss Legionista

Co Wy z tym RPGfanem :D Wszyscy o nim gadaja... Czym sobie zasłużył na taki zaszczyt?

Komentarz: Tomoss

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl