Przez 30 lat współtworzyła potęgę PlayStation, teraz dołączyła do Electronic Arts. Connie Booth będzie odpowiadać za RPG akcji

Wiemy, dokąd udała się Connie Booth po rozstaniu z PlayStation. Producentka dołączyła do Electronic Arts, a jednym z jej zadań będzie „rewitalizacja” BioWare.

Jakub Błażewicz

Przez 30 lat współtworzyła potęgę PlayStation, teraz dołączyła do Electronic Arts. Connie Booth będzie odpowiadać za RPG akcji, źródło grafiki: Dragon Age: Dreadwolf / BioWare / Electronic Arts..
Przez 30 lat współtworzyła potęgę PlayStation, teraz dołączyła do Electronic Arts. Connie Booth będzie odpowiadać za RPG akcji Źródło: Dragon Age: Dreadwolf / BioWare / Electronic Arts..

Connie Booth, jedna z autorek sukcesu marki PlayStation, dołączyła do firmy Electronic Arts. Producentka, która przepracowała prawie trzy dekady w dziale gamingowym Sony, będzie menedżerką odpowiedzialną za zespoły od RPG akcji (ang. Group General Manager, Action RPG).

Pod nadzorem Booth znajdą się takie zespoły, jak BioWare (Dragon Age), EA Motive (remake Dead Space) oraz Cliffhanger Games (Black Panther). „Rewitalizacja” pierwszego z tych studiów ma być jednym z jej pierwszych zadań jako menedżerki. Ona sama będzie zaś odpowiadać przed Laurą Miele, szefową studiów EA (via IGN).

Both rozstała się z PlayStation w zeszłym roku, jako jedna z wielu osób, które opuściły Sony w ramach wielkich zwolnień w firmie. Nie podano powodów jej odejścia i do dziś producentka nie wyjaśniła, dlaczego opuściła szeregi firmy, w której spędziła ponad trzy dekady (od 1989 roku; po 6 latach dołączyła do Sony Computer Entertainment, później przemianowanego na Sony Interactive Entertainment).

Przez ten czas Amerykanka pracowała przy takich tytułach, jak Marvel’s Spider-Man oraz God of War: Ragnarok, a także seriach Crash Bandicoot i Uncharted. Ma więc doświadczenie z produkcjami dla jednego gracza, jak również tymi o „przebojowej narracji”, na której będzie się skupiać, pracując dla Electronic Arts.

Booth trafiłą tez do Galerii Sław amerykańskiej Akademii Sztuk i Nauk Interaktywnych.

Dragon Age: The Veilguard

Dragon Age: Straż Zasłony

Dragon Age: The Veilguard

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 31 października 2024

Informacje o Grze
6.1

GRYOnline

3.6

Gracze

6.9

Steam

8.0

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

3

Jakub Błażewicz

Autor: Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2024-03-20
17:31

RAMPAMPAM98 Centurion

Booth trafiłą tez- 2 literówki.

Komentarz: RAMPAMPAM98
2024-03-20
17:41

premium341893526 Pretorianin

Jakby co, to Embargo na Dragon’s Dogma już zeszło ; )

Komentarz: premium341893526
2024-03-20
17:45

Persecutor Legend

Persecutor
😂

No słynna ta pani jest że hej xD Jej strona na wiki pokazuje że była zwykłym pionkiem w korpo, no ale klikbajtowy tytuł jakby była co najmniej Bobym "gimme your money" Kotickiem xD

Komentarz: Persecutor
2024-03-20
20:29

Herr Pietrus Legend

Herr Pietrus

Przez 30 lat współtworzyła potęgę PlayStation, teraz szmaci się pracą w ĘĄ? Delikatnie mówiąc - nie świadczy to o niej najlepiej.

Komentarz: Herr Pietrus
2024-03-21
01:55

typical hater Konsul

typical hater

Powtórka z Raymond? Producent z doświadczeniem przy pracy nad największymi tytułami w czołowej korporacji growej dostanie zespół, środki, a po 3-4 latach projekt anulują, bo w warunkach EA nie sposób zachować ciągłości kadry ani projektu.

Niech już sprzedadzą lepiej to Bioware Microsoftowi albo komukolwiek i bawią w swoje gry-usługi na strzelankach i symulatorach sportowych.

Komentarz: typical hater

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl