Unreal Engine 3.0 i PhysX w nowej grze FPS

Nie tylko o grze typu MMO dla "dużego przedsiębiorstwa zabawkowego" (pisaliśmy o tym wczoraj) myślą pracownicy amerykańskiej firmy NetDevil. Dowiedzieliśmy się bowiem właśnie, że developerzy z tego studia mają w zanadrzu jeszcze jedną pozycję elektroniczno-rozrywkową, ale z zupełnie innego gatunku.

Radosław Grabowski

Nie tylko o grze typu MMO dla "dużego przedsiębiorstwa zabawkowego" (pisaliśmy o tym wczoraj) myślą pracownicy amerykańskiej firmy NetDevil. Dowiedzieliśmy się bowiem właśnie, że developerzy z tego studia mają w zanadrzu jeszcze jedną pozycję elektroniczno-rozrywkową, ale z zupełnie innego gatunku.

Mowa o tajemniczej grze FPS, traktującej o względnie współczesnej walce na terenie zurbanizowanym i przeznaczonej wyłącznie dla komputerów osobistych klasy PC. Na razie autorzy ujawnili, iż w swojej pracy wykorzystują technologię PhysX marki AGEIA, aby zagwarantować realistyczną fizykę w wirtualnym świecie. W użyciu jest także silnik Unreal Engine trzeciej generacji. Więcej informacji uzyskamy w niedalekiej przyszłości.

Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
25
26

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2006-12-21
13:04

Yos_sarian Generał

Yos_sarian

troche żadna ta informacja...

Komentarz: Yos_sarian
2006-12-21
13:07

zanonimizowany78072 Senator

Nic to nie mówi......

Komentarz: zanonimizowany78072

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl