Techland zapowiada Symulator Farmy 2009
W połowie lipca na łamach gry-online.pl zamieszczony został artykuł, podejmujący niecodzienny temat: „Od koparki do śmieciarki - czyli nietypowe symulatory”. Tekst fsm-a wzbudził wśród Was spore zainteresowanie, być może pociągając do działania jednego z polskich dystrybutorów gier. Tak czy inaczej, już w przyszłym miesiącu wrocławski Techland wyda na naszym rynku Symulator Farmy 2009.
W połowie lipca na łamach gry-online.pl zamieszczony został artykuł, podejmujący niecodzienny temat: „Od koparki do śmieciarki - czyli nietypowe symulatory”. Tekst fsm-a wzbudził wśród Was spore zainteresowanie, być może pociągając do działania jednego z polskich dystrybutorów gier. Tak czy inaczej, już w przyszłym miesiącu wrocławski Techland wyda na naszym rynku Symulator Farmy 2009 – dzieło niemieckiej ekipy GIANTS Software (znane w Niemczech jako Landwirtschafts-Simulator 2009).

Symulator Farmy 2009 to najnowsza odsłona serii Farming Simulator, w której otrzymujemy do dyspozycji własne gospodarstwo rolne wraz z pojazdami i osprzętem. Naszym zadaniem będzie rozbudowywanie farmy i floty rolniczej oraz zadbanie o różne uprawy (np. kukurydza, pszenica, rzepak) na wszystkich etapach ich rozwoju: od siewu po przeoraniu pola, przez wzrost, aż po żniwa, w trakcie których następuje zebranie plonów i ich zmagazynowanie, a następnie odsprzedanie.
Na graczy czeka spora liczba autentycznych maszyn i pojazdów rolniczych z prawdziwych firm tej branży (Poetiinger, Fendt), w tym traktorów, kombajnów, pługów, kosiarek, rozsiewaczy oraz kultywatorów. Sama farma znajduje się na wyspie, na której odnajdziemy też wioskę, port, różnego rodzaju sklepy i inne obiekty - w tym i tajemniczy kamienny krąg. Można więc powiedzieć, że w przypadku Symulatora Farmy będziemy mieć do czynienia z realistyczną formą tematu podejmowanego od wielu lat przez japońską firmę Natsume (marka Harvest Moon).
Warto zauważyć, że główny tryb rozgrywki wymusi na nas również realizację pewnych założeń biznesowych. Dbanie o kondycję finansową, uprawy oraz sprzęt będzie zachodzić m.in. poprzez zaliczanie zróżnicowanych misji oraz zadań.
Symulator Farmy 2009 oferuje zmienne warunki atmosferyczne oraz cykl dnia i nocy, co dodatkowo wpływa na realizm rozgrywki. Zapewnia również obsługę pada oraz kierownicy, przy pomocy której możemy się cieszyć lepszą kontrolą nad pojazdami. Produkcja jest także regularnie wspierana poprzez wydawanie darmowych dodatków, w skład których wchodzą m.in. nowe maszyny i budynki.
- Techland
- zapowiedź (gry)
- PC
Komentarze czytelników
zanonimizowany431140 Legend
@NITRO_TECHLAND [ Level: 10 - Techland ] : nie wime czy mocne, wiem, ze sporo osob ma wlasnie takie zdanie, bo pare projektow bylo ogloszosnych.. i to w sumie tyle cosmy po nich slyszeli.
I w ktorym momencie odnosilem sie do planow wydawniczych? Akurat mialem na mysli chociazby niespodziewanego zupelnie CoJ2: BiB, ktory - choc bardzo dobry w porownaniu do poprzedniego CoJ - jednak pojawil sie znikad, jako cos nowego w planie, a pozostale tytuly? Mowisz, ze prace trwaja pelna para.. tylko jakos tego po prostu nie widac.
I to od dawna.
Przyznaj sam - gdybysuslyszal zapowiedz 3 roznych tytulow, w pewnym odstepie czasu, a potem przez pare dobrych lat w zasadzie nic a nic na ich temat, a w zamian zupelnie inna gre w produkcji.. Jakby to wygladalo dla ciebie? Bo ja mysle, ze jak slomiany zapal - branie sie za rozne projekty, po czym zajmowanie sie innym.
Zwracam uwage na jedno. Zbyt dlugo karmicie nas tekstami o pracach w toku pelna para.. bo tak samo mowilo 3DRealms od -nastu lat. A jak jest, kazdy wie.
zanonimizowany663964 Centurion
chcę symulator trolla forumowego, najlepiej z multiplayerem, z andrzejem stworzylibyśmy duet
zanonimizowany477039 Chorąży
Drau - naprawdę nie wiesz, kiedy odniosłeś się do planów wydawniczych? Przecież na informacje o tym, że wydajemy Symulator Farmy 2009, zapytałeś się o nasze gry, sugerując, że zajmujemy się czymś zupełnie innym.
Dead Island ma wydawcę i roboty idą pełną parą. O innych tytułach nie możemy na razie nic mówić. Sam zresztą zwróciłeś uwagę na to, że CoJ: WK wziął się znikąd. Tyle tylko, że to nie było szast-prast i gra nagle wyskoczyła z kapelusza magika. Cały czas nad nim intensywnie pracowaliśmy, ale dopiero pół roku przed premierą wydawca postanowił ujawnić ten tytuł.
Wiedz, że stworzenie zupełnie nowej gry (a nie po prostu kolejnej, pojawiającej się co roku nowej odsłony jakiejś serii) zajmuje naprawdę dużo czasu, jeżeli chodzi o produkcje klasy AAA. A o Dead Island po raz pierwszy wspomnieliśmy nie parę dobrych lat temu, tylko dokładnie 2 lata temu.
Tworzymy i regularnie wydajemy gry. W przeciągu ostatnich 6 lat na rynku pojawiły się Chrome, Chrome: Spec Force, GTI Racing, Xpand Rally i Xpand Rally Extreme, dwie części Call of Juarez, cała seria gier żużlowych (seria FIM Speedway Grand Prix oraz ostatnio Speedway Liga). O grach dla dzieci (Nikita i Nikita Racing) oraz całej serii produktów Karaoke For Fun nawet nie wspominam. To chyba sporo, jak na 6 lat działalności jednego studia developerskiego, czyż nie? Może więc podarujesz sobie złośliwości, przytaczając przykład 3D Realms.