Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

wybory - newsy i ciekawostki

W Ghost of Tsushima niehonorowe czyny pogarszają pogodę
W Ghost of Tsushima niehonorowe czyny pogarszają pogodę

Adrian Werner, 3 sierpnia 2020, 09:40

Dyrektor kreatywny ze studia Sucker Punch zdradził, że świat Ghost of Tsushima w ciekawy sposób reaguje na poczynania gracza. Im mocniej polegamy na podejściu skradankowym, tym gorsze warunki pogodowe panują na wyspie.

Baldur's Gate 3 wprowadzi wybory i moralność na wyższy poziom
Baldur's Gate 3 wprowadzi wybory i moralność na wyższy poziom

Serek, 7 marca 2020, 10:30

Baldur's Gate III ma oferować zdecydowanie więcej w temacie moralności oraz wyborów gracza niż Divinity: Original Sin 2. Tak twierdzą twórcy, którzy podzielili się swoimi wrażeniami w najnowszym komunikacie na forum.

9 na 10 graczy Mass Effect wolało być idealistą, a nie renegatem
9 na 10 graczy Mass Effect wolało być idealistą, a nie renegatem

Serek, 23 lutego 2020, 11:20

Twórca trylogii Mass Effect napisał na Twitterze, że około 92% użytkowników grających w produkcje wybrało bycie idealistą, a nie renegatem. To natomiast rozpoczęło internetową dyskusję na temat systemów moralności w grach wideo.

The Outer Worlds możemy ukończyć zabijając wszystkich NPC-ów
The Outer Worlds możemy ukończyć zabijając wszystkich NPC-ów

Serek, 6 sierpnia 2019, 12:20

W The Outer Worlds będzie można zabić wszystkie postacie niezależne i ukończyć produkcję. Taką informację zdradził Brian Heins, twórca ze studia Obsidian Entertainment.

Moralność i romanse w Cyberpunku 2077
Moralność i romanse w Cyberpunku 2077

Serek, 25 czerwca 2019, 10:00

W grze Cyberpunk 2077 gracze dostaną wiele opcji romansowych, które będą podobne do tych z Wiedźmina. Będzie ich jednak zdecydowanie więcej, nie tylko heteroseksualnych. Dodatkowo gra nie będzie posiadać systemu moralności.

Days Gone zawierało wybory moralne, ale ostatecznie je wycięto
Days Gone zawierało wybory moralne, ale ostatecznie je wycięto

Aquma, 30 kwietnia 2019, 13:50

Deweloperzy z Bend Studio postanowili wyciąć pewną mechanikę z Days Gone – gry akcji z otwartym światem wydanej niedawno na PS4. W oryginalnej wersji tej produkcji istniała możliwość podejmowania wyborów moralnych. Twórcy zdecydowali, że bez tego rozwiązania gra będzie lepsza.

Znaczenie wyborów na nowym zwiastunie Assassin's Creed Odyssey
Znaczenie wyborów na nowym zwiastunie Assassin's Creed Odyssey

AlexB, 11 września 2018, 10:25

W sieci pojawił się nowy zwiastun Assassin's Creed: Odyssey. Skupia się on na wyborach moralnych, jakie pojawią się w trakcie zabawy. Kolejna odsłona popularnej serii od firmy Ubisoft ukaże się na PC, PlayStation 4 oraz Xboksie One 5 października.

Zbuduj swoją historię w The Walking Dead od Telltale Games
Zbuduj swoją historię w The Walking Dead od Telltale Games

AlexB, 3 sierpnia 2018, 14:00

Studio Telltale Games uruchomiło internetowe narzędzie, za pomocą którego każdy może przeprowadzić symulacje najważniejszych wyborów ze wszystkich gier z serii The Walking Dead. Tak przygotowany zapis można później zaimportować do The Walking Dead: The Final Season.

Assassin's Creed Odyssey otrzyma kilka zakończeń
Assassin's Creed Odyssey otrzyma kilka zakończeń

Entelarmer, 12 czerwca 2018, 20:48

Kolejne informacje na temat Assassin's Creed Odyssey. Przedstawiciele Ubisoftu wypowiedzieli się o wpływie wyborów gracza na fabułę gry. Okazuje się, że w zależności od naszych poczynań historia będzie mogła zakończyć się na kilka różnych sposobów.

Detroit: Become Human pozwoli na łatwe sprawdzenie alternatywnych wersji opowieści
Detroit: Become Human pozwoli na łatwe sprawdzenie alternatywnych wersji opowieści

Aquma, 14 grudnia 2017, 10:48

Quantic Dream zawrze w Detroit: Become Human mechanikę, która pozwoli na szybkie i łatwe sprawdzenie, jak potoczyłaby się opowieść, gdybyśmy w danym momencie podjęli inną decyzję. Rozwiązanie ma ułatwić przejście gry osobom, które chcą odkryć wszystko i sprawdzić każdą ewentualność.

Detroit: Become Human będzie miało trzy razy więcej wyborów niż Heavy Rain
Detroit: Become Human będzie miało trzy razy więcej wyborów niż Heavy Rain

Movis, 27 czerwca 2017, 09:29

W wywiadzie z serwisem Games Radar reżyser David Cage wypowiedział się na temat decyzji w swoim najnowszym projekcie – Detroit: Become Human. Ma ich być znacznie więcej i zapomnieć można o wyborach między czernią a bielą.

RPGi są głupie
RPGi są głupie

Dziki, 26 sierpnia 2013, 12:31

O naturze wyborów, fizyce kwantowej i innych ciekawych rzeczach.