Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

wybory (gry) - newsy i ciekawostki

Lista wyborów dialogowych z Cyberpunk 2077 na jednym obrazku
Lista wyborów dialogowych z Cyberpunk 2077 na jednym obrazku

Przemysław Dygas, 4 stycznia 2022, 11:43

Wiemy już, która ścieżka w grze Cyberpunk 2077 prawdopodobnie obfituje w najwięcej unikalnych dialogów. Pod tym względem dominuje droga Korpo.

Nieliniowa rozgrywka w Cyberpunk 2077 - twórcy komentują, co poszło nie tak
Nieliniowa rozgrywka w Cyberpunk 2077 - twórcy komentują, co poszło nie tak

Przemysław Dygas, 23 listopada 2021, 10:02

Deweloperzy Cyberpunka 2077 wypowiedzieli się na temat nieliniowości w grze. Według nich poświęcenie tak dużej ilości czasu na tworzenie rozmaitych ścieżek mogło być błędem.

Wybory graczy w Mass Effect: Legendary Edition zaskoczą niejednego fana
Wybory graczy w Mass Effect: Legendary Edition zaskoczą niejednego fana

Przemysław Dygas, 8 listopada 2021, 13:25

BioWare podzieliło się statystykami dotyczącymi wyborów graczy w Mass Effect: Legendary Edition. Część z nich jest naprawdę zaskakująca.

W co gracie w weekend? #373: Air
W co gracie w weekend? #373: Air

squaresofter, 7 listopada 2021, 16:35

Witam wszystkich graczy. W tym tygodniu udało mi się ukończyć Devil May Cry 5 oraz Kingdom Hearts III, dlatego też cały obecny weekend szukam jakiegoś tytułu na dłużej, skacząc od jednej gry do drugiej.

Mass Effect: Legendary Edition w liczbach. Zobacz najciekawsze wybory graczy
Mass Effect: Legendary Edition w liczbach. Zobacz najciekawsze wybory graczy

Szarmancki, 27 lipca 2021, 21:46

Zobacz liczbowe zestawienie najpopularniejszych decyzji graczy Mass Effect: Legendary Edition udostępnione przez oficjalny profil na Facebooku serii.

STALKER 2 to gra na setki godzin. Nie zobaczymy wszystkiego, grając tylko raz
STALKER 2 to gra na setki godzin. Nie zobaczymy wszystkiego, grając tylko raz

Aquma, 7 maja 2021, 09:37

Zakhar Bocharov ze studia GSC Game World porozmawiał z redakcją serwisu GamingBolt na temat nadchodzącej postapokaliptycznej strzelanki – STALKER 2. W czasie konwersacji pojawiły się m.in. wątki długości i atmosfery gry.

Dying Light 2 - Techland opowiada o broni palnej i decyzjach
Dying Light 2 - Techland opowiada o broni palnej i decyzjach

Adrian Werner, 27 kwietnia 2021, 12:47

Główny projektant Dying Light 2 odpowiedział na pytania fanów. Dzięki temu dowiedzieliśmy się nowych rzeczy odnośnie m.in. funkcjonowania broni palnej w grze oraz rodzajach decyzji, które będziemy podejmowali w trakcie kampanii.

W Ghost of Tsushima niehonorowe czyny pogarszają pogodę
W Ghost of Tsushima niehonorowe czyny pogarszają pogodę

Adrian Werner, 3 sierpnia 2020, 09:40

Dyrektor kreatywny ze studia Sucker Punch zdradził, że świat Ghost of Tsushima w ciekawy sposób reaguje na poczynania gracza. Im mocniej polegamy na podejściu skradankowym, tym gorsze warunki pogodowe panują na wyspie.

Baldur's Gate 3 wprowadzi wybory i moralność na wyższy poziom
Baldur's Gate 3 wprowadzi wybory i moralność na wyższy poziom

Serek, 7 marca 2020, 10:30

Baldur's Gate III ma oferować zdecydowanie więcej w temacie moralności oraz wyborów gracza niż Divinity: Original Sin 2. Tak twierdzą twórcy, którzy podzielili się swoimi wrażeniami w najnowszym komunikacie na forum.

9 na 10 graczy Mass Effect wolało być idealistą, a nie renegatem
9 na 10 graczy Mass Effect wolało być idealistą, a nie renegatem

Serek, 23 lutego 2020, 11:20

Twórca trylogii Mass Effect napisał na Twitterze, że około 92% użytkowników grających w produkcje wybrało bycie idealistą, a nie renegatem. To natomiast rozpoczęło internetową dyskusję na temat systemów moralności w grach wideo.

The Outer Worlds możemy ukończyć zabijając wszystkich NPC-ów
The Outer Worlds możemy ukończyć zabijając wszystkich NPC-ów

Serek, 6 sierpnia 2019, 12:20

W The Outer Worlds będzie można zabić wszystkie postacie niezależne i ukończyć produkcję. Taką informację zdradził Brian Heins, twórca ze studia Obsidian Entertainment.

Moralność i romanse w Cyberpunku 2077
Moralność i romanse w Cyberpunku 2077

Serek, 25 czerwca 2019, 10:00

W grze Cyberpunk 2077 gracze dostaną wiele opcji romansowych, które będą podobne do tych z Wiedźmina. Będzie ich jednak zdecydowanie więcej, nie tylko heteroseksualnych. Dodatkowo gra nie będzie posiadać systemu moralności.

Days Gone zawierało wybory moralne, ale ostatecznie je wycięto
Days Gone zawierało wybory moralne, ale ostatecznie je wycięto

Aquma, 30 kwietnia 2019, 13:50

Deweloperzy z Bend Studio postanowili wyciąć pewną mechanikę z Days Gone – gry akcji z otwartym światem wydanej niedawno na PS4. W oryginalnej wersji tej produkcji istniała możliwość podejmowania wyborów moralnych. Twórcy zdecydowali, że bez tego rozwiązania gra będzie lepsza.

Znaczenie wyborów na nowym zwiastunie Assassin's Creed Odyssey
Znaczenie wyborów na nowym zwiastunie Assassin's Creed Odyssey

AlexB, 11 września 2018, 10:25

W sieci pojawił się nowy zwiastun Assassin's Creed: Odyssey. Skupia się on na wyborach moralnych, jakie pojawią się w trakcie zabawy. Kolejna odsłona popularnej serii od firmy Ubisoft ukaże się na PC, PlayStation 4 oraz Xboksie One 5 października.

Zbuduj swoją historię w The Walking Dead od Telltale Games
Zbuduj swoją historię w The Walking Dead od Telltale Games

AlexB, 3 sierpnia 2018, 14:00

Studio Telltale Games uruchomiło internetowe narzędzie, za pomocą którego każdy może przeprowadzić symulacje najważniejszych wyborów ze wszystkich gier z serii The Walking Dead. Tak przygotowany zapis można później zaimportować do The Walking Dead: The Final Season.

Assassin's Creed Odyssey otrzyma kilka zakończeń
Assassin's Creed Odyssey otrzyma kilka zakończeń

Entelarmer, 12 czerwca 2018, 20:48

Kolejne informacje na temat Assassin's Creed Odyssey. Przedstawiciele Ubisoftu wypowiedzieli się o wpływie wyborów gracza na fabułę gry. Okazuje się, że w zależności od naszych poczynań historia będzie mogła zakończyć się na kilka różnych sposobów.

Detroit: Become Human pozwoli na łatwe sprawdzenie alternatywnych wersji opowieści
Detroit: Become Human pozwoli na łatwe sprawdzenie alternatywnych wersji opowieści

Aquma, 14 grudnia 2017, 10:48

Quantic Dream zawrze w Detroit: Become Human mechanikę, która pozwoli na szybkie i łatwe sprawdzenie, jak potoczyłaby się opowieść, gdybyśmy w danym momencie podjęli inną decyzję. Rozwiązanie ma ułatwić przejście gry osobom, które chcą odkryć wszystko i sprawdzić każdą ewentualność.

Detroit: Become Human będzie miało trzy razy więcej wyborów niż Heavy Rain
Detroit: Become Human będzie miało trzy razy więcej wyborów niż Heavy Rain

Movis, 27 czerwca 2017, 09:29

W wywiadzie z serwisem Games Radar reżyser David Cage wypowiedział się na temat decyzji w swoim najnowszym projekcie – Detroit: Become Human. Ma ich być znacznie więcej i zapomnieć można o wyborach między czernią a bielą.

The Banner Saga, czyli coś więcej niż gra
The Banner Saga, czyli coś więcej niż gra

Innuendo, 14 sierpnia 2015, 20:39

Gra, która wyrasta ponad miano rzemiosła i aspiruje do tego, by być nazywana sztuką. Piękna opowieść o trudach podróży, wojnie, ale przede wszystkim o ludziach.

Postacie, dialogi, wybory - dywagacje o grach cRPG.
Postacie, dialogi, wybory - dywagacje o grach cRPG.

DrSlaughter, 19 grudnia 2014, 18:05

Współczesne gry RPG znacząco odbiegają od tego, co prezentowały sobą starsze przedstawicielki gatunku. Większość tych zmian mocno przekręca cechy, którymi kiedyś charakteryzowały się erpegi, jednak niektóre mogą im też wyjśc na dobre. Przedstawiam moje przemyślenia wokół tego gatunku i tego, co jest w nim - według mnie - najważniejsze.

Moralność gry a moralność gracza – próba porozumienia
Moralność gry a moralność gracza – próba porozumienia

Osk, 19 października 2013, 18:04

Moralność w grach potrafi być naprawdę wdzięcznym obiektem obserwacji. Sądzę, że najlepszym sposobem wprowadzenia w rozgrywkę dylematów moralnych jest pozostawić ich ocenianie samemu graczowi.

Heavy Rain wygrał z The Walking Dead, czyli czego Telltale powinno się nauczyć
Heavy Rain wygrał z The Walking Dead, czyli czego Telltale powinno się nauczyć

Prometheus, 16 stycznia 2013, 16:12

The Walking Dead jakkolwiek świetny, nie podołał na jednym polu - nieliniowości. Heavy Rain spisał się na tym polu wzorowo i - choć trudno w to uwierzyć - budżet nie miał tu wielkiego znaczenia.

Telegraf i preria, czyli o moralności w RDR
Telegraf i preria, czyli o moralności w RDR

Gawełko, 6 sierpnia 2012, 23:16

Ciężko jest odgrywać bandytę w Red Dead Redemption, może nie tylko z tych oczywistych powodów.

Kontrowersyjne wybory w grach, cz. II
Kontrowersyjne wybory w grach, cz. II

Kamilos, 13 kwietnia 2012, 09:04

O wyborach moralnych w grach wideo z innej perspektywy, czyli o historiach, w których albo świadomie postępujemy okrutnie wobec świata i ludzi, albo nawet nie wiemy o tym, że gra prowadzi nas za rękę do celu - niemniej jednak, słusznie, ku prawdzie.

Kontrowersyjne wybory w grach, cz. I
Kontrowersyjne wybory w grach, cz. I

Kamilos, 6 kwietnia 2012, 09:57

O wyborach moralnych w grach wideo z innej perspektywy, czyli o historiach, w których albo świadomie postępujemy okrutnie wobec świata i ludzi, albo nawet nie wiemy o tym, że gra prowadzi nas za rękę do celu - niemniej jednak, słusznie, ku prawdzie.

Szybka rozkmina #19 Dobry, zły, brzydki
Szybka rozkmina #19 Dobry, zły, brzydki

ROJO, 1 czerwca 2011, 16:54

Zabić czy nie zabić? Pomóc czy olać? Ocalić czy poświęcić? Okraść, zażądać zapłaty, pogrozić czy przekonać? Uratować zaatakowaną rodzinę/kupców czy dogadać się z napastnikami? Dać grosza żebrakowi czy kopnąć go w dupę?