Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

SuperData - newsy i ciekawostki

Genshin Impact pokonał m.in. FIFA 21 i Watch Dogs: Legion - dystrybucja cyfrowa w październiku
Genshin Impact pokonał m.in. FIFA 21 i Watch Dogs: Legion - dystrybucja cyfrowa w październiku

Adrian Werner, 21 listopada 2020, 08:46

Dzięki raportowi SuperData wiemy, że najlepiej zarabiającą cyfrowo grą października było Genshin Impact. Poznaliśmy również wyniki sprzedaży takich tytułów jak FIFA 21, Watch Dogs: Legion, Crash Bandicoot 4 czy Star Wars: Squadrons.

Crusader Kings 3 z rekordową sprzedażą. Among Us prawie jak Pokemon GO
Crusader Kings 3 z rekordową sprzedażą. Among Us prawie jak Pokemon GO

Adrian Werner, 24 października 2020, 09:57

Analitycy z SuperData podsumowali wyniki cyfrowego rynku gier za wrzesień tego roku. Crusader Kings 3 sprzedawało się szybciej niż jakakolwiek inna pecetowa strategia. NBA 2K21 radzi sobie doskonale pomimo słabych recenzji, a Among Us ma prawie tyle samo użytkowników co Pokemon GO w okresie swojej największej popularności.

Fall Guys to największy cyfrowy debiut na PC od czasu Overwatch
Fall Guys to największy cyfrowy debiut na PC od czasu Overwatch

Entelarmer, 23 września 2020, 21:04

Grupa analityczna SuperData podsumowała światową dystrybucję cyfrową w sierpniu. Rynek ma za sobą bardzo udany miesiąc, ale największym zwycięzcą było debiutujące Fall Guys, które zdeklasowało konkurencję na PC.

Ghost of Tsushima pobiło rekord Horizon: Zero Dawn
Ghost of Tsushima pobiło rekord Horizon: Zero Dawn

Adrian Werner, 25 sierpnia 2020, 09:32

Ghost of Tsushima zaliczyło najlepszy cyfrowy debiut nowej marki w historii firmy Sony. Gra sprzedaje się znacznie szybciej niż Horizon: Zero Dawn oraz Days Gone.

Nie potrzebujemy E3 – analitycy o sukcesie konferencji wydawców
Nie potrzebujemy E3 – analitycy o sukcesie konferencji wydawców

Entelarmer, 30 lipca 2020, 16:34

Analitycy z firm SuperData oraz Fancensus przeanalizowali popularność tegorocznych prezentacji gier. Raporty nie pozostawiają wątpliwości: wielkie targi w stylu E3 są zbędne - przynajmniej dla dużych wydawców.

Premiery The Last of Us 2 i Valorant pobiły rekordy
Premiery The Last of Us 2 i Valorant pobiły rekordy

Adrian Werner, 23 lipca 2020, 12:33

Nowy raport SuperData zdradza, że czerwiec na rynku cyfrowym należał do gier The Last of Us 2 oraz Valorant. Pierwsza osiągnęła rekordowe wyniki dla exclusive’a na PS4, a druga zaliczyła najlepszy pecetowy debiut w kategorii free-to-play.

Minecraft Dungeons największym debiutem maja
Minecraft Dungeons największym debiutem maja

Adrian Werner, 23 czerwca 2020, 09:54

Minecraft Dungeons okazało się najlepszym cyfrowym debiutem maja. Ponadto wielkimi sukcesami okazały się promocje w Epic Games Store pozwalające za darmo zdobyć pełne wersje GTA 5 oraz Civilization 6. Obie gry zanotowały duży wzrost nie tylko liczby użytkowników, ale również przychodów.

Kwiecień był rekordowy dla dystrybucji cyfrowej i GTA Online
Kwiecień był rekordowy dla dystrybucji cyfrowej i GTA Online

Adrian Werner, 24 maja 2020, 08:36

Miniony miesiąc okazał się rekordowy dla mikropłatności w Grand Theft Auto Online oraz dla całego rynku cyfrowego. Poznaliśmy również wyniki sprzedaży takich gier jak Animal Crossing: New Horizons, Final Fantasy VII Remake, Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered czy Resident Evil 3 w dystrybucji elektronicznej.

Call of Duty pokonane - nowy rekord sprzedaży cyfrowej dla konsol
Call of Duty pokonane - nowy rekord sprzedaży cyfrowej dla konsol

Entelarmer, 23 kwietnia 2020, 10:30

Grupa analityczna SuperData opublikowała raport na temat światowej dystrybucji cyfrowej w marcu. Miniony miesiąc okazał się wyjątkowo dobry dla rynku, ze świetnymi wynikami gier Doom Eternal, Half-Life: Alyx oraz Animal Crossing. Ta ostatnia produkcja pobiła rekord sprzedaży cyfrowej w pierwszym miesiącu dla tytułów na konsole, ustanowiony przez Call of Duty: Black Ops IIII.

Dystrybucja cyfrowa w lutym - CS:GO z 24 mln graczy
Dystrybucja cyfrowa w lutym - CS:GO z 24 mln graczy

Adrian Werner, 24 marca 2020, 09:19

Firma SuperData udostępniła raport z wynikami dystrybucji cyfrowej za luty tego roku. Counter-Strike: Global Offensive ustanowiło nowy rekord miesięcznej aktywności, a The Sims 4 po raz pierwszy w historii cieszyło się większą popularnością na PlayStation 4 niż na PC.

Epic Games o spadkach przychodów Fortnite - to „niedokładne” dane
Epic Games o spadkach przychodów Fortnite - to „niedokładne” dane

Entelarmer, 28 lutego 2020, 12:51

Firma Epic Games skrytykowała grupę SuperData za doniesienia na temat przychodów Fortnite. Spółka kwestionuje dane podawane przez analityków, mimo że powoływała się na nie w poprzednim miesiącu.

Dystrybucja cyfrowa w styczniu – Fortnite z najgorszym wynikiem od 2017 roku
Dystrybucja cyfrowa w styczniu – Fortnite z najgorszym wynikiem od 2017 roku

Frozen, 22 lutego 2020, 12:58

Firma SuperData opublikowała raport podsumowujący wyniki cyfrowego rynku gier za styczeń tego roku. League of Legends wciąż radzi sobie świetnie. Tego samego nie można powiedzieć o Fortnite, które z miesiąca na miesiąc zarabia coraz mniej.

Half-Life: Alyx napędza sprzedaż Valve Index - są konkretne liczby
Half-Life: Alyx napędza sprzedaż Valve Index - są konkretne liczby

Jiker, 29 stycznia 2020, 10:35

Tego można było się spodziewać - Half-Life: Alyx okazało się motorem gogli VR Valve Index. Braki magazynowe spowodowały jednak, że pod koniec ubiegłego roku znacznie większą sprzedaż odnotował zestaw Oculus Quest. Wszystkich pogodziło PlayStation VR.

GTA 5 – ubiegły miesiąc był dla gry najlepszym od dwóch lat
GTA 5 – ubiegły miesiąc był dla gry najlepszym od dwóch lat

Adrian Werner, 24 stycznia 2020, 09:59

Grupa analityczna SuperData udostępniła sprawozdanie z wynikami cyfrowego rynku gier za grudzień ubiegłego roku. Doskonale poradziły sobie takie produkcje jak Grand Theft Auto V, Call of Duty: Modern Warfare, Clash of Clans oraz Red Dead Redemption 2.

Fortnite zarobiło 1,8 mld dolarów w 2019 roku
Fortnite zarobiło 1,8 mld dolarów w 2019 roku

Adrian Werner, 3 stycznia 2020, 09:45

Firma SuperData podsumowała wyniki cyfrowego rynku gier za 2019 rok. Najlepiej zarabiającą produkcją free-to-play było Fortnite, które wygenerowało 1,8 mld dolarów przychodu. League of Legends przyniosło 1,5 mld dol.

Star Wars Jedi: Fallen Order z rewelacyjną sprzedażą w dystrybucji cyfrowej
Star Wars Jedi: Fallen Order z rewelacyjną sprzedażą w dystrybucji cyfrowej

Michał Bobrowski, 21 grudnia 2019, 12:10

Star Wars Jedi: Fallen Order zaliczył najlepszy start na konsolach w historii marki Gwiezdne wojny, jeżeli chodzi o sprzedaż na platformach dystrybucji cyfrowej, ponad dwukrotnie wyprzedzając Star Wars: Battlefront II. Rozczarowaniem okazał się zaś Red Dead Redemption 2 przed premierą na Steamie. Takie informacje podaje w raporcie za listopad 2019 roku firma analityczna SuperData.

CoD: Modern Warfare z najlepszą cyfrową premierą w tym roku
CoD: Modern Warfare z najlepszą cyfrową premierą w tym roku

Froozyy, 23 listopada 2019, 16:09

Według danych z października zaprezentowanych przez serwis SuperData najnowsza odsłona Call of Duty okazała się najlepiej sprzedającym się tytułem w dystrybucji cyfrowej w okresie premierowym w 2019 roku. Październik okazał się także najlepszym miesiącem w historii dla Apex Legends.

Fortnite dostaje zadyszki. Przychody z mikropłatności spadają
Fortnite dostaje zadyszki. Przychody z mikropłatności spadają

Entelarmer, 6 listopada 2019, 22:24

Firma SuperData opublikowała raport na temat wydatków z poziomu gier w bieżącym roku. Fortnite pozostaje wśród najlepiej zarabiających produkcji, ale zarówno on, jak i inne tytuły radzą sobie gorzej niż w poprzednich latach.

Fortnite – wrzesień był katastrofalny dla przychodów gry
Fortnite – wrzesień był katastrofalny dla przychodów gry

Adrian Werner, 23 października 2019, 09:28

Dzięki firmie analitycznej SuperData dowiedzieliśmy się, że we wrześniu przychody z Fortnite spadły aż o 43%. Bardzo dobry debiut zaliczyło za to Borderlands 3, którego sprzedaż cyfrowa wyniosła 3,3 mln egzemplarzy.

Globalne przychody z dystrybucji cyfrowej; Pokemon GO z najlepszym miesiącem od premiery
Globalne przychody z dystrybucji cyfrowej; Pokemon GO z najlepszym miesiącem od premiery

Ender, 22 września 2019, 15:35

Najnowszy raport grupy SuperData przynosi informacje na temat globalnych przychodów wygenerowanych przez dystrybucję cyfrową w sierpniu tego roku na wszystkich platformach sprzętowych. Największy sukces odnotowała mobilna gra Pokemon GO, która miała najbardziej dochodowy miesiąc od czasu debiutu w 2016 roku.

Wielki sukces kasyna w GTA 5. Gry F2P na PC i konsolach łapią zadyszkę
Wielki sukces kasyna w GTA 5. Gry F2P na PC i konsolach łapią zadyszkę

Entelarmer, 21 sierpnia 2019, 17:00

Kolejny miesiąc to kolejny raport grupy SuperData na temat dystrybucji cyfrowej. W lipcu GTA V zaliczyło najlepszy miesiąc od debiutu, produkcje battle royale mają za sobą przyzwoity okres, a gry Nintendo sprzedawały się jak ciepłe bułeczki. Natomiast słabo wypadły tytuły F2P na platformach stacjonarnych.

Rośnie sprzedaż gier w cyfrowej dystrybucji; świetna forma Rainbow Six Siege
Rośnie sprzedaż gier w cyfrowej dystrybucji; świetna forma Rainbow Six Siege

Vergil, 23 lipca 2019, 22:07

Najnowszy raport grupy SuperData przynosi ciekawe informacje na temat kondycji dystrybucji cyfrowej. Wynika z niego, że pomimo blisko czterech lat na karku gra Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege wciąż trzyma się świetnie, a Crash Team Racing Nitro-Fueled zaliczyło doskonały start.

Popularność Fortnite spada
Popularność Fortnite spada

Adrian Werner, 22 czerwca 2019, 10:51

Dzięki raportowi SuperData dowiedzieliśmy się, że w maju Fortnite poradziło sobie znacznie gorzej niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku, choć i tak gra zarobiła krocie. Dużymi sukcesami pochwalić się mogą natomiast Total War: Three Kingdoms i Playerunknown's Battlegrounds.

Mortal Kombat 11 z najlepszym cyfrowym debiutem w historii marki
Mortal Kombat 11 z najlepszym cyfrowym debiutem w historii marki

Adrian Werner, 22 maja 2019, 12:45

Dzięki raportowi SuperData dowiedzieliśmy się, że do końca kwietnia gra Mortal Kombat 11 znalazła 1,8 mln nabywców w dystrybucji cyfrowej. To ponad czterokrotnie lepszy debiut niż w przypadku Mortal Kombat X. Coraz większe spadki przychodów notuje natomiast Apex Legends.

Sekiro - sprzedaż cyfrowa pobiła wynik Dark Souls 3
Sekiro - sprzedaż cyfrowa pobiła wynik Dark Souls 3

Adrian Werner, 24 kwietnia 2019, 13:55

Dzięki raportowi grupy SuperData poznaliśmy wyniki sprzedaży Sekiro: Shadows Die Twice w dystrybucji cyfrowej. Ze sprawozdania wynika również, że słabnie pozycja Apex Legends, a Fortnite powoli wyhamowuje ze swoją ekspansją.

Fortnite gromi PUBG - podsumowanie cyfrowego rynku gier w 2018 r.
Fortnite gromi PUBG - podsumowanie cyfrowego rynku gier w 2018 r.

Adrian Werner, 7 kwietnia 2019, 11:19

Ukazał się raport z wynikami dystrybucji cyfrowej za ubiegły rok. Dowiedzieliśmy się m.in., ile zarobiły takie gry jak Fortnite, PlayerUnknown's Battlegrounds czy League of Legends.

Apex Legends najlepszym debiutem free-to-play w historii
Apex Legends najlepszym debiutem free-to-play w historii

Adrian Werner, 22 marca 2019, 12:40

Dzięki firmie SuperData poznaliśmy wyniki cyfrowego rynku gier za ubiegły miesiąc. Apex Legends zaliczyło najlepszy debiut w historii produkcji free-to-play, a Anthem zgarnęło ponad 100 mln dolarów. Fatalnie radzi sobie za to Hearthstone.

Styczniowe SuperData - słabnące Fortnite i Red Dead Online
Styczniowe SuperData - słabnące Fortnite i Red Dead Online

Adrian Werner, 24 lutego 2019, 09:14

Firma SuperData opublikowała zestawienia najbardziej dochodowych gier w dystrybucji cyfrowej za styczeń tego roku. Nie był to dobry miesiąc dla Fortnite, Red Dead Online czy Grand Theft Auto Online.

Grudniowe SuperData - sukces Fortnite, słabe wyniki Battlefield 5
Grudniowe SuperData - sukces Fortnite, słabe wyniki Battlefield 5

Adrian Werner, 24 stycznia 2019, 12:29

Grupa SuperData opublikowała raport podsumowujący wyniki cyfrowego rynku gier za grudzień ubiegłego roku. Liderem na konsolach okazało się Fortnite: Battle Royale. Kiepsko radzi sobie za to Battlefield V.

W 2018 roku Fortnite zarobił 2,4 mld dolarów
W 2018 roku Fortnite zarobił 2,4 mld dolarów

Adrian Werner, 17 stycznia 2019, 12:55

Grupa SuperData opublikowała raport podsumowujący wyniki cyfrowego rynku gier za ubiegły rok. Liderem okazało się Fortnite, które wygenerowało 2,4 mld dolarów przychodu - to ponad dwa razy więcej niż PUBG i prawie pięć razy więcej niż Red Dead Redemption 2.

Październikowe SuperData - rekordowe Call of Duty: Black Ops 4
Październikowe SuperData - rekordowe Call of Duty: Black Ops 4

Adrian Werner, 22 listopada 2018, 13:15

Firma SuperData opublikowała zestawienia najbardziej dochodowych gier w dystrybucji cyfrowej za październik tego roku. Na konsolach był to rekordowy miesiąc, głównie dzięki premierom Call of Duty: Black Ops IIII oraz Red Dead Redemption II.

Wrześniowe SuperData - Destiny 2 i Spider-Man pokonały Fortnite
Wrześniowe SuperData - Destiny 2 i Spider-Man pokonały Fortnite

Adrian Werner, 30 października 2018, 09:49

Firma SuperData opublikowała zestawienia najbardziej dochodowych gier w dystrybucji cyfrowej za wrzesień tego roku. Na konsolach wygrało Destiny 2, głównie dzięki dodatkowi Forsaken. Z kolei Marvel’s Spider-Man zaliczył najlepszy debiut w historii produkcji wydanych przez firmę Sony.

Dystrybucja cyfrowa w sierpniu - League of Legends najsłabsze od 2014 r.
Dystrybucja cyfrowa w sierpniu - League of Legends najsłabsze od 2014 r.

Adrian Werner, 26 września 2018, 13:12

Firma SuperData opublikowała zestawienia najbardziej dochodowych gier cyfrowych za sierpień tego roku. Największe zmiany zaszły na rynku pecetowym. League of Legends radzi sobie najgorzej od kilku lat. Wielkimi sukcesami okazały się za to premiery World of Warcraft: Battle for Azeroth i Monster Hunter: World.

Dystrybucja cyfrowa w czerwcu - dominacja League of Legends i Fortnite
Dystrybucja cyfrowa w czerwcu - dominacja League of Legends i Fortnite

Adrian Werner, 26 lipca 2018, 13:45

Firma SuperData opublikowała obejmujące cały światowy rynek zestawienia najbardziej dochodowych gier cyfrowych za czerwiec tego roku. Na PC liderem tradycyjnie było League of Legends, na konsolach triumfowało Fortnite: Battle Royale, a na rynku mobilnym bezkonkurencyjne okazało się Honour of Kings / Arena of Valor.

Rosnąca popularność e-sportu, mocna pozycja Fortnite – kondycja rynku według SuperData
Rosnąca popularność e-sportu, mocna pozycja Fortnite – kondycja rynku według SuperData

Aquma, 27 czerwca 2018, 11:37

Dzięki kolejnej porcji statystyk z serwisu SuperData poznaliśmy sporo interesujących informacji na temat stanu branży, popularności poszczególnych gier i preferencji współczesnego gracza.

Dystrybucja cyfrowa w kwietniu – ogromny sukces God of War i Fortnite
Dystrybucja cyfrowa w kwietniu – ogromny sukces God of War i Fortnite

Entelarmer, 25 maja 2018, 12:24

Grupa analityczna SuperData opublikowała raport na temat dystrybucji cyfrowej w kwietniu. Miniony miesiąc okazał się wyjątkowo udany na konsolach, głównie za sprawą doskonałych wyników gier Fortnite: Battle Royale oraz God of War.

Fortnite miażdży PUBG-a na każdym froncie
Fortnite miażdży PUBG-a na każdym froncie

Movis, 22 marca 2018, 15:19

Firma SuperData zajęła się podliczeniem najważniejszych wskaźników, by ostatecznie stwierdzić, że sukces Fortnite: Battle Royale zdecydowanie przyćmił wyniki PlayerUnknown's Battlegrounds. Produkcja F2P od Epic Games nadal rośnie w siłę, interesuje nowych widzów i zachęca do siebie kolejne rzesze graczy.

Dystrybucja cyfrowa w styczniu - duży sukces Dragon Ball FighterZ
Dystrybucja cyfrowa w styczniu - duży sukces Dragon Ball FighterZ

Góral, 27 lutego 2018, 18:24

Firma analityczna SuperData opublikowała nowy raport, tym razem skupiający się na rynku cyfrowej dystrybucji w styczniu. Wśród największych wygranych znajduje się bijatyka Dragon Ball FighterZ.

W 2017 roku 2,5 miliarda ludzi zagrało w produkcje F2P
W 2017 roku 2,5 miliarda ludzi zagrało w produkcje F2P

Góral, 30 stycznia 2018, 19:59

W najnowszym raporcie firmy SuperData opisano rynek cyfrowej dystrybucji w grach wideo w 2017 roku. Można go podsumować krótko - produkcje free-to-play rządzą, a królem wśród nich jest League of Legends. Z kolei w segmencie płatnych produkcji (premium) prym wiedzie Playerunknown's Battlegrounds.

Dystrybucja cyfrowa w grudniu - PC i platformy mobilne na czele
Dystrybucja cyfrowa w grudniu - PC i platformy mobilne na czele

Entelarmer, 24 stycznia 2018, 20:30

Firma SuperData podzieliła się kolejnym raportem dotyczącym rynku dystrybucji cyfrowej na świecie, która w grudniu 2017 roku przyniosła prawie 10 miliardów dolarów przychodu. Analitycy przypisują to przede wszystkim dobrej kondycji gier na PC oraz urządzenia mobilne.

Dystrybucja cyfrowa w październiku - sukces gier singleplayer
Dystrybucja cyfrowa w październiku - sukces gier singleplayer

Góral, 2 grudnia 2017, 10:10

Analitycy z firmy SuperData udostępnili raport dotyczący rynku gier cyfrowej dystrybucji w październiku bieżącego roku. Wynika z niego, że gry singleplayer dalej cieszą się sporym zainteresowaniem. Do hitów sprzedaży zaliczają się Śródziemie: Cień wojny, Assassin's Creed Origins, a także Destiny 2.

Mikropłatności w grach przynoszą wydawcom miliardy dolarów
Mikropłatności w grach przynoszą wydawcom miliardy dolarów

Góral, 25 listopada 2017, 12:59

Firma analityczna SuperData opublikowała raport dotyczący gier free-to-play oraz płatnych produkcji traktowanych jako usługi. Wynika z niego, że oba rozwiązania są przyszłością branży.

Dystrybucja cyfrowa we wrześniu - duży sukces Divinity: Original Sin II i Destiny 2
Dystrybucja cyfrowa we wrześniu - duży sukces Divinity: Original Sin II i Destiny 2

Góral, 26 października 2017, 11:10

Poznaliśmy szczegóły dotyczące rynku cyfrowej dystrybucji we wrześniu bieżącego roku. Duży sukces zanotowały RPG Divinity: Original Sin II oraz strzelanka Destiny 2. Ponadto dalej świetnie radzi sobie Playerunknown's Battlegrounds.

Dystrybucja cyfrowa w sierpniu - znaczny wzrost rynku darmowych gier MMO
Dystrybucja cyfrowa w sierpniu - znaczny wzrost rynku darmowych gier MMO

Góral, 30 września 2017, 12:02

W najnowszym raporcie firmy analitycznej SuperData możemy wyczytać, że rynek darmowych gier MMO urósł w porównaniu do sierpnia 2016 roku aż o 28%. Natomiast przychody generowane w cyfrowej dystrybucji sięgnęły w zeszłym miesiącu blisko 8 miliardów dolarów. Pierwsze miejsca na listach hitów okupują League of Legends, GTA V i Arena of Valor.

Dystrybucja cyfrowa w lipcu - League of Legends, GTA V i Arena of Valor ponownie bezkonkurencyjne
Dystrybucja cyfrowa w lipcu - League of Legends, GTA V i Arena of Valor ponownie bezkonkurencyjne

Adrian Werner, 25 sierpnia 2017, 13:55

Firma SuperData opublikowała zestawienia najbardziej dochodowych gier cyfrowych za lipiec tego roku. Na PC wygrało League of Legends, na konsolach Grand Theft Auto V, a rynek mobilny zdominowało Arena of Valor (znane też jako Honour of Kings lub, do niedawna, Strike of Kings).

Dystrybucja cyfrowa w czerwcu - League of Legends, GTA V oraz Honour of Kings na szczycie
Dystrybucja cyfrowa w czerwcu - League of Legends, GTA V oraz Honour of Kings na szczycie

AlexB, 25 lipca 2017, 12:10

Grupa analityczna SuperData opublikowała raport dotyczący dystrybucji cyfrowej gier w czerwcu bieżącego roku. Według danych, tytułem przynoszącym największe zyski na PC kolejny miesiąc z rzędu zostało League of Legends. Na konsolach pozycję lidera zajęło GTA V. Na rynku mobilnym natomiast króluje Honor of Kings.

Pecetowe Destiny 2 - analitycy przewidują ponad 3 mln sprzedanych egzemplarzy w trzy miesiące
Pecetowe Destiny 2 - analitycy przewidują ponad 3 mln sprzedanych egzemplarzy w trzy miesiące

Adrian Werner, 13 lipca 2017, 09:55

Analitycy z grupy SuperData Research opublikowali raport, w którym przewidują, że sprzedaż cyfrowej wersji Destiny 2 na PC przekroczy 3 mln egzemplarzy w ciągu pierwszych trzech miesięcy od premiery. Z edycjami konsolowymi wynik w dystrybucji cyfrowej ma podskoczyć do 4-5 milionów.

Cyfrowa dystrybucja w maju - League of Legends, FIFA 17 i Clash Royale grami z największymi przychodami
Cyfrowa dystrybucja w maju - League of Legends, FIFA 17 i Clash Royale grami z największymi przychodami

Góral, 24 czerwca 2017, 11:05

Firma SuperData opublikowała raport za maj bieżącego roku, dotyczący rynku cyfrowej dystrybucji. Największe przychody generowały gry League of Legends na PC, FIFA 17 na konsolach i Clash Royale na urządzeniach mobilnych.

Nintendo Switch - w pierwszym tygodniu sprzedano 1,5 miliona sztuk konsoli
Nintendo Switch - w pierwszym tygodniu sprzedano 1,5 miliona sztuk konsoli

AlexB, 14 marca 2017, 12:37

Informacji na temat Nintendo Switch ciąg dalszy. Według danych firmy SuperData Research, w pierwszym tygodniu od premiery sprzedano 1,5 miliona sztuk najnowszej konsoli japońskiego giganta. Aż 9 na 10 kupujących zaopatrzyło się również w The Legend of Zelda: Breath of the Wild.

W 2016 r. urządzenia VR rozeszły się w 6,3 mln egzemplarzy
W 2016 r. urządzenia VR rozeszły się w 6,3 mln egzemplarzy

Adrian Werner, 2 lutego 2017, 12:10

Analitycy z firmy Super Data opublikowali raport z wynikami rynku urządzeń do wirtualnej rzeczywistości za zeszły rok. Wynika z niego, że największą popularnością cieszy się Samsung Gear VR. Na drugim miejscu znalazło się PlayStation VR.