Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

SuperData Najnowsze wiadomości i informacje

Wielki sukces kasyna w GTA 5. Gry F2P na PC i konsolach łapią zadyszkę
Wielki sukces kasyna w GTA 5. Gry F2P na PC i konsolach łapią zadyszkę

Entelarmer, 21 sierpnia 2019, 17:00

Kolejny miesiąc to kolejny raport grupy SuperData na temat dystrybucji cyfrowej. W lipcu GTA V zaliczyło najlepszy miesiąc od debiutu, produkcje battle royale mają za sobą przyzwoity okres, a gry Nintendo sprzedawały się jak ciepłe bułeczki. Natomiast słabo wypadły tytuły F2P na platformach stacjonarnych.

Rośnie sprzedaż gier w cyfrowej dystrybucji; świetna forma Rainbow Six Siege
Rośnie sprzedaż gier w cyfrowej dystrybucji; świetna forma Rainbow Six Siege

Vergil, 23 lipca 2019, 22:07

Najnowszy raport grupy SuperData przynosi ciekawe informacje na temat kondycji dystrybucji cyfrowej. Wynika z niego, że pomimo blisko czterech lat na karku gra Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege wciąż trzyma się świetnie, a Crash Team Racing Nitro-Fueled zaliczyło doskonały start.

Popularność Fortnite spada
Popularność Fortnite spada

Adrian Werner, 22 czerwca 2019, 10:51

Dzięki raportowi SuperData dowiedzieliśmy się, że w maju Fortnite poradziło sobie znacznie gorzej niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku, choć i tak gra zarobiła krocie. Dużymi sukcesami pochwalić się mogą natomiast Total War: Three Kingdoms i Playerunknown's Battlegrounds.

Mortal Kombat 11 z najlepszym cyfrowym debiutem w historii marki
Mortal Kombat 11 z najlepszym cyfrowym debiutem w historii marki

Adrian Werner, 22 maja 2019, 12:45

Dzięki raportowi SuperData dowiedzieliśmy się, że do końca kwietnia gra Mortal Kombat 11 znalazła 1,8 mln nabywców w dystrybucji cyfrowej. To ponad czterokrotnie lepszy debiut niż w przypadku Mortal Kombat X. Coraz większe spadki przychodów notuje natomiast Apex Legends.

Sekiro - sprzedaż cyfrowa pobiła wynik Dark Souls 3
Sekiro - sprzedaż cyfrowa pobiła wynik Dark Souls 3

Adrian Werner, 24 kwietnia 2019, 13:55

Dzięki raportowi grupy SuperData poznaliśmy wyniki sprzedaży Sekiro: Shadows Die Twice w dystrybucji cyfrowej. Ze sprawozdania wynika również, że słabnie pozycja Apex Legends, a Fortnite powoli wyhamowuje ze swoją ekspansją.

Fortnite gromi PUBG - podsumowanie cyfrowego rynku gier w 2018 r.
Fortnite gromi PUBG - podsumowanie cyfrowego rynku gier w 2018 r.

Adrian Werner, 7 kwietnia 2019, 11:19

Ukazał się raport z wynikami dystrybucji cyfrowej za ubiegły rok. Dowiedzieliśmy się m.in., ile zarobiły takie gry jak Fortnite, PlayerUnknown's Battlegrounds czy League of Legends.

Apex Legends najlepszym debiutem free-to-play w historii
Apex Legends najlepszym debiutem free-to-play w historii

Adrian Werner, 22 marca 2019, 12:40

Dzięki firmie SuperData poznaliśmy wyniki cyfrowego rynku gier za ubiegły miesiąc. Apex Legends zaliczyło najlepszy debiut w historii produkcji free-to-play, a Anthem zgarnęło ponad 100 mln dolarów. Fatalnie radzi sobie za to Hearthstone.

Styczniowe SuperData - słabnące Fortnite i Red Dead Online
Styczniowe SuperData - słabnące Fortnite i Red Dead Online

Adrian Werner, 24 lutego 2019, 09:14

Firma SuperData opublikowała zestawienia najbardziej dochodowych gier w dystrybucji cyfrowej za styczeń tego roku. Nie był to dobry miesiąc dla Fortnite, Red Dead Online czy Grand Theft Auto Online.

Grudniowe SuperData - sukces Fortnite, słabe wyniki Battlefield 5
Grudniowe SuperData - sukces Fortnite, słabe wyniki Battlefield 5

Adrian Werner, 24 stycznia 2019, 12:29

Grupa SuperData opublikowała raport podsumowujący wyniki cyfrowego rynku gier za grudzień ubiegłego roku. Liderem na konsolach okazało się Fortnite: Battle Royale. Kiepsko radzi sobie za to Battlefield V.

W 2018 roku Fortnite zarobił 2,4 mld dolarów
W 2018 roku Fortnite zarobił 2,4 mld dolarów

Adrian Werner, 17 stycznia 2019, 12:55

Grupa SuperData opublikowała raport podsumowujący wyniki cyfrowego rynku gier za ubiegły rok. Liderem okazało się Fortnite, które wygenerowało 2,4 mld dolarów przychodu - to ponad dwa razy więcej niż PUBG i prawie pięć razy więcej niż Red Dead Redemption 2.

Październikowe SuperData - rekordowe Call of Duty: Black Ops 4
Październikowe SuperData - rekordowe Call of Duty: Black Ops 4

Adrian Werner, 22 listopada 2018, 13:15

Firma SuperData opublikowała zestawienia najbardziej dochodowych gier w dystrybucji cyfrowej za październik tego roku. Na konsolach był to rekordowy miesiąc, głównie dzięki premierom Call of Duty: Black Ops IIII oraz Red Dead Redemption II.

Wrześniowe SuperData - Destiny 2 i Spider-Man pokonały Fortnite
Wrześniowe SuperData - Destiny 2 i Spider-Man pokonały Fortnite

Adrian Werner, 30 października 2018, 09:49

Firma SuperData opublikowała zestawienia najbardziej dochodowych gier w dystrybucji cyfrowej za wrzesień tego roku. Na konsolach wygrało Destiny 2, głównie dzięki dodatkowi Forsaken. Z kolei Marvel’s Spider-Man zaliczył najlepszy debiut w historii produkcji wydanych przez firmę Sony.

Dystrybucja cyfrowa w sierpniu - League of Legends najsłabsze od 2014 r.
Dystrybucja cyfrowa w sierpniu - League of Legends najsłabsze od 2014 r.

Adrian Werner, 26 września 2018, 13:12

Firma SuperData opublikowała zestawienia najbardziej dochodowych gier cyfrowych za sierpień tego roku. Największe zmiany zaszły na rynku pecetowym. League of Legends radzi sobie najgorzej od kilku lat. Wielkimi sukcesami okazały się za to premiery World of Warcraft: Battle for Azeroth i Monster Hunter: World.

Dystrybucja cyfrowa w czerwcu - dominacja League of Legends i Fortnite
Dystrybucja cyfrowa w czerwcu - dominacja League of Legends i Fortnite

Adrian Werner, 26 lipca 2018, 13:45

Firma SuperData opublikowała obejmujące cały światowy rynek zestawienia najbardziej dochodowych gier cyfrowych za czerwiec tego roku. Na PC liderem tradycyjnie było League of Legends, na konsolach triumfowało Fortnite: Battle Royale, a na rynku mobilnym bezkonkurencyjne okazało się Honour of Kings / Arena of Valor.

Rosnąca popularność e-sportu, mocna pozycja Fortnite – kondycja rynku według SuperData
Rosnąca popularność e-sportu, mocna pozycja Fortnite – kondycja rynku według SuperData

Aquma, 27 czerwca 2018, 11:37

Dzięki kolejnej porcji statystyk z serwisu SuperData poznaliśmy sporo interesujących informacji na temat stanu branży, popularności poszczególnych gier i preferencji współczesnego gracza.

Dystrybucja cyfrowa w kwietniu – ogromny sukces God of War i Fortnite
Dystrybucja cyfrowa w kwietniu – ogromny sukces God of War i Fortnite

Entelarmer, 25 maja 2018, 12:24

Grupa analityczna SuperData opublikowała raport na temat dystrybucji cyfrowej w kwietniu. Miniony miesiąc okazał się wyjątkowo udany na konsolach, głównie za sprawą doskonałych wyników gier Fortnite: Battle Royale oraz God of War.

Fortnite miażdży PUBG-a na każdym froncie
Fortnite miażdży PUBG-a na każdym froncie

Movis, 22 marca 2018, 15:19

Firma SuperData zajęła się podliczeniem najważniejszych wskaźników, by ostatecznie stwierdzić, że sukces Fortnite: Battle Royale zdecydowanie przyćmił wyniki PlayerUnknown's Battlegrounds. Produkcja F2P od Epic Games nadal rośnie w siłę, interesuje nowych widzów i zachęca do siebie kolejne rzesze graczy.

Dystrybucja cyfrowa w styczniu - duży sukces Dragon Ball FighterZ
Dystrybucja cyfrowa w styczniu - duży sukces Dragon Ball FighterZ

Góral, 27 lutego 2018, 18:24

Firma analityczna SuperData opublikowała nowy raport, tym razem skupiający się na rynku cyfrowej dystrybucji w styczniu. Wśród największych wygranych znajduje się bijatyka Dragon Ball FighterZ.

W 2017 roku 2,5 miliarda ludzi zagrało w produkcje F2P
W 2017 roku 2,5 miliarda ludzi zagrało w produkcje F2P

Góral, 30 stycznia 2018, 19:59

W najnowszym raporcie firmy SuperData opisano rynek cyfrowej dystrybucji w grach wideo w 2017 roku. Można go podsumować krótko - produkcje free-to-play rządzą, a królem wśród nich jest League of Legends. Z kolei w segmencie płatnych produkcji (premium) prym wiedzie Playerunknown's Battlegrounds.

Dystrybucja cyfrowa w grudniu - PC i platformy mobilne na czele
Dystrybucja cyfrowa w grudniu - PC i platformy mobilne na czele

Entelarmer, 24 stycznia 2018, 20:30

Firma SuperData podzieliła się kolejnym raportem dotyczącym rynku dystrybucji cyfrowej na świecie, która w grudniu 2017 roku przyniosła prawie 10 miliardów dolarów przychodu. Analitycy przypisują to przede wszystkim dobrej kondycji gier na PC oraz urządzenia mobilne.

Dystrybucja cyfrowa w październiku - sukces gier singleplayer
Dystrybucja cyfrowa w październiku - sukces gier singleplayer

Góral, 2 grudnia 2017, 10:10

Analitycy z firmy SuperData udostępnili raport dotyczący rynku gier cyfrowej dystrybucji w październiku bieżącego roku. Wynika z niego, że gry singleplayer dalej cieszą się sporym zainteresowaniem. Do hitów sprzedaży zaliczają się Śródziemie: Cień wojny, Assassin's Creed Origins, a także Destiny 2.

Mikropłatności w grach przynoszą wydawcom miliardy dolarów
Mikropłatności w grach przynoszą wydawcom miliardy dolarów

Góral, 25 listopada 2017, 12:59

Firma analityczna SuperData opublikowała raport dotyczący gier free-to-play oraz płatnych produkcji traktowanych jako usługi. Wynika z niego, że oba rozwiązania są przyszłością branży.

Dystrybucja cyfrowa we wrześniu - duży sukces Divinity: Original Sin II i Destiny 2
Dystrybucja cyfrowa we wrześniu - duży sukces Divinity: Original Sin II i Destiny 2

Góral, 26 października 2017, 11:10

Poznaliśmy szczegóły dotyczące rynku cyfrowej dystrybucji we wrześniu bieżącego roku. Duży sukces zanotowały RPG Divinity: Original Sin II oraz strzelanka Destiny 2. Ponadto dalej świetnie radzi sobie Playerunknown's Battlegrounds.

Dystrybucja cyfrowa w sierpniu - znaczny wzrost rynku darmowych gier MMO
Dystrybucja cyfrowa w sierpniu - znaczny wzrost rynku darmowych gier MMO

Góral, 30 września 2017, 12:02

W najnowszym raporcie firmy analitycznej SuperData możemy wyczytać, że rynek darmowych gier MMO urósł w porównaniu do sierpnia 2016 roku aż o 28%. Natomiast przychody generowane w cyfrowej dystrybucji sięgnęły w zeszłym miesiącu blisko 8 miliardów dolarów. Pierwsze miejsca na listach hitów okupują League of Legends, GTA V i Arena of Valor.

Dystrybucja cyfrowa w lipcu - League of Legends, GTA V i Arena of Valor ponownie bezkonkurencyjne
Dystrybucja cyfrowa w lipcu - League of Legends, GTA V i Arena of Valor ponownie bezkonkurencyjne

Adrian Werner, 25 sierpnia 2017, 13:55

Firma SuperData opublikowała zestawienia najbardziej dochodowych gier cyfrowych za lipiec tego roku. Na PC wygrało League of Legends, na konsolach Grand Theft Auto V, a rynek mobilny zdominowało Arena of Valor (znane też jako Honour of Kings lub, do niedawna, Strike of Kings).

Dystrybucja cyfrowa w czerwcu - League of Legends, GTA V oraz Honour of Kings na szczycie
Dystrybucja cyfrowa w czerwcu - League of Legends, GTA V oraz Honour of Kings na szczycie

AlexB, 25 lipca 2017, 12:10

Grupa analityczna SuperData opublikowała raport dotyczący dystrybucji cyfrowej gier w czerwcu bieżącego roku. Według danych, tytułem przynoszącym największe zyski na PC kolejny miesiąc z rzędu zostało League of Legends. Na konsolach pozycję lidera zajęło GTA V. Na rynku mobilnym natomiast króluje Honor of Kings.

Pecetowe Destiny 2 - analitycy przewidują ponad 3 mln sprzedanych egzemplarzy w trzy miesiące
Pecetowe Destiny 2 - analitycy przewidują ponad 3 mln sprzedanych egzemplarzy w trzy miesiące

Adrian Werner, 13 lipca 2017, 09:55

Analitycy z grupy SuperData Research opublikowali raport, w którym przewidują, że sprzedaż cyfrowej wersji Destiny 2 na PC przekroczy 3 mln egzemplarzy w ciągu pierwszych trzech miesięcy od premiery. Z edycjami konsolowymi wynik w dystrybucji cyfrowej ma podskoczyć do 4-5 milionów.

Cyfrowa dystrybucja w maju - League of Legends, FIFA 17 i Clash Royale grami z największymi przychodami
Cyfrowa dystrybucja w maju - League of Legends, FIFA 17 i Clash Royale grami z największymi przychodami

Góral, 24 czerwca 2017, 11:05

Firma SuperData opublikowała raport za maj bieżącego roku, dotyczący rynku cyfrowej dystrybucji. Największe przychody generowały gry League of Legends na PC, FIFA 17 na konsolach i Clash Royale na urządzeniach mobilnych.

Nintendo Switch - w pierwszym tygodniu sprzedano 1,5 miliona sztuk konsoli
Nintendo Switch - w pierwszym tygodniu sprzedano 1,5 miliona sztuk konsoli

AlexB, 14 marca 2017, 12:37

Informacji na temat Nintendo Switch ciąg dalszy. Według danych firmy SuperData Research, w pierwszym tygodniu od premiery sprzedano 1,5 miliona sztuk najnowszej konsoli japońskiego giganta. Aż 9 na 10 kupujących zaopatrzyło się również w The Legend of Zelda: Breath of the Wild.

W 2016 r. urządzenia VR rozeszły się w 6,3 mln egzemplarzy
W 2016 r. urządzenia VR rozeszły się w 6,3 mln egzemplarzy

Adrian Werner, 2 lutego 2017, 12:10

Analitycy z firmy Super Data opublikowali raport z wynikami rynku urządzeń do wirtualnej rzeczywistości za zeszły rok. Wynika z niego, że największą popularnością cieszy się Samsung Gear VR. Na drugim miejscu znalazło się PlayStation VR.

PlayStation 4 i Xbox One najszybciej sprzedającymi się konsolami ze swoich rodzin
PlayStation 4 i Xbox One najszybciej sprzedającymi się konsolami ze swoich rodzin

Adrian Werner, 22 stycznia 2017, 11:46

Fani konsol mają powody do zadowolenia. Według danych firmy SuperData, PlayStation 4 jest najszybciej sprzedającą się platformą firmy Sony. Podobnie jest w przypadku Xboksa One.

Sprzedano 26 milionów konsol Xbox One i dwa razy więcej PlayStation 4
Sprzedano 26 milionów konsol Xbox One i dwa razy więcej PlayStation 4

Ender, 18 stycznia 2017, 19:50

Według raportu analitycznej firmy SuperData, od czasu premiery w 2013 roku Microsoft sprzedał na całym świecie 26 milionów konsol Xbox One. Ten sam tekst wskazuje na to, że PlayStation 4 trafiło do blisko 55 milionów konsumentów.

Wyniki cyfrowego rynku gier w 2016 r. - dominacja produkcji mobilnych i pecetowych
Wyniki cyfrowego rynku gier w 2016 r. - dominacja produkcji mobilnych i pecetowych

Adrian Werner, 22 grudnia 2016, 11:50

Firma SuperData Research opublikowała podsumowanie wyników cyfrowej części rynku gier za jedenaście pierwszych miesięcy tego roku. Największe przychody dały produkcje mobilne, a tuż za nimi znalazły się tytuły pecetowe. Poznaliśmy również dane o sprzedaży urządzeń do wirtualnej rzeczywistości.

Sprzedaż PlayStation VR poniżej oczekiwań - wstępny raport SuperData
Sprzedaż PlayStation VR poniżej oczekiwań - wstępny raport SuperData

Entelarmer, 30 listopada 2016, 12:30

Grupa analityczna SuperData podzieliła się wstępnymi informacjami na temat amerykańskiego rynku gier w okresie świątecznym. Rynek rzeczywistości wirtualnej miał okazać się największym przegranym, wskutek czego firma zdecydowała się na obniżenie przewidywanej sprzedaży gogli PlayStation VR w 2016 roku z 2,6 miliona do zaledwie 750 tysięcy egzemplarzy. Raport mówi też o sukcesie Nintendo.

Raport SuperData za wrzesień - League of Legends, Destiny oraz Pokemon GO rządzą i dzielą
Raport SuperData za wrzesień - League of Legends, Destiny oraz Pokemon GO rządzą i dzielą

Adrian Werner, 28 października 2016, 13:00

Firma SuperData opublikowała zestawienia najbardziej dochodowych gier cyfrowych za wrzesień tego roku. Na pecetach wygrało League of Legends, na konsolach Destiny, a rynek mobilny zdominowało Pokemon GO.

League of Legends ma przynieść w tym roku prawie 1,8 mld dolarów
League of Legends ma przynieść w tym roku prawie 1,8 mld dolarów

Adrian Werner, 20 października 2016, 11:20

Według analityków przychody z najpopularniejszej gry MOBA, czyli League of Legends, wyniosą w tym roku prawie 1,8 miliarda dolarów, czyli o ponad 125 milionów więcej niż w ubiegłym roku. Podzielono się też ciekawymi danymi na temat e-sportu.

Raport SuperData za lipiec - udany miesiąc dla Activision Blizzard oraz Pokemonów
Raport SuperData za lipiec - udany miesiąc dla Activision Blizzard oraz Pokemonów

Entelarmer, 25 sierpnia 2016, 15:35

Grupa analityczna SuperData opublikowała najnowszy raport dotyczący dystrybucji cyfrowej gier wideo. Wysokie pozycje ponownie zajęły Overwatch oraz Call of Duty: Black Ops III, jednak największym zwycięzcą okazało się Pokemon GO. Na tronach w poszczególnych kategoriach nie zabrakło także, jak zwykle, World of Warcraft i League of Legends.

Dystrybucja cyfrowa w maju - bardzo dobry wynik Overwatch
Dystrybucja cyfrowa w maju - bardzo dobry wynik Overwatch

Entelarmer, 24 czerwca 2016, 10:50

Grupa analityczna SuperData opublikowała raport dotyczący dystrybucji cyfrowej w maju. Największym zwycięzcą (na PC) okazało się Overwatch, które przyniosło 269 milionów dolarów przychodu. W innych kategoriach prym wiodły Uncharted 4 (konsole), World of Warcraft (płatne MMO), League of Legends (free-to-play) i Monster Strike (mobilne).

PC-towy rynek gier sieciowych osiągnie w tym roku wartość 19,8 mld dolarów
PC-towy rynek gier sieciowych osiągnie w tym roku wartość 19,8 mld dolarów

Góral, 10 czerwca 2016, 10:56

Firma SuperData poinformowała w najnowszym raporcie, że wartość PC-towego rynku gier sieciowych (płatnych i free-to-play) w tym roku zbliży się do 20 miliardów dolarów, z czego za 1,8 miliarda dolarów obrotu odpowiadać będzie tylko jedna produkcja - League of Legends.

Dystrybucja cyfrowa w marcu - doskonałe wyniki Tom Clancy's The Division
Dystrybucja cyfrowa w marcu - doskonałe wyniki Tom Clancy's The Division

Adrian Werner, 29 kwietnia 2016, 11:11

Firma SuperData opublikowała raport dotyczący popularności gier wideo w cyfrowej dystrybucji w marcu bieżącego roku. Dowiedzieliśmy się m.in., że bardzo dobry wynik na pecetach i konsolach zanotowało Tom Clancy’s The Division. Ponadto triumfy święciły League of Legends (free-to-play), World of Warcraft (MMO) oraz Clash of Clans (mobilne).

Dystrybucja cyfrowa w styczniu - dobre wyniki Rise of the Tomb Raider na PC
Dystrybucja cyfrowa w styczniu - dobre wyniki Rise of the Tomb Raider na PC

Góral, 26 lutego 2016, 10:31

Firma SuperData opublikowała raport dotyczący popularności gier wideo w cyfrowej dystrybucji w styczniu bieżącego roku. Dowiedzieliśmy się m.in., że bardzo dobry wynik zanotowało PC-towe Rise of the Tomb Raider, ponadto triumfy święcą StarCraft II (PC), League of Legends (free-to-play), World of Warcraft (MMO), Call of Duty: Black Ops III (konsole) i Clash of Clans (mobilne).

Cyfrowa dystrybucja w październiku - rynek wart 5,5 mld dolarów; Fallout 4 ze 100 mln dolarów przychodu
Cyfrowa dystrybucja w październiku - rynek wart 5,5 mld dolarów; Fallout 4 ze 100 mln dolarów przychodu

Góral, 25 listopada 2015, 12:09

Firma SuperData opublikowała kolejny raport dotyczący rynku cyfrowej dystrybucji. Okazało się, że w październiku wart był on 5,5 miliarda dolarów, a Fallout 4 wygenerował w pierwszych dniach sprzedaży 100 milionów dolarów, z czego większość na PC-tach.

Wartość cyfrowej sprzedaży gier wyniosła we wrześniu 5,4 mld USD
Wartość cyfrowej sprzedaży gier wyniosła we wrześniu 5,4 mld USD

Renox, 23 października 2015, 13:50

Serwis analityczny SuperData opublikował interesujące informacje dotyczące kondycji rynku cyfrowej dystrybucji gier na świecie we wrześniu tego roku. Okazuje się, że wartość sprzedanych gier za pośrednictwem sieci wyniosła w zeszłym miesiącu 5,4 miliarda dolarów, czyli o 11 procent więcej niż w analogicznym okresie w roku poprzednim.

Hearthstone: Heroes of Warcraft generuje 20 mln USD miesięcznie
Hearthstone: Heroes of Warcraft generuje 20 mln USD miesięcznie

Góral, 12 sierpnia 2015, 09:26

Karcianka Hearthstone: Heroes of Warcraft może i nie jest najbardziej dochodową grą wykorzystującą system free-to-play, ale w swoim gatunku obecnie nie ma sobie równych. Z najnowszych danych wynika, że tytuł generuje około 20 milionów dolarów przychodu miesięczne.

Fallout Shelter zarobiło 5,1 mln dolarów w dwa tygodnie
Fallout Shelter zarobiło 5,1 mln dolarów w dwa tygodnie

Renox, 17 lipca 2015, 10:32

Serwis SuperData opublikował interesujące informacje na temat rynku cyfrowej sprzedaży w Stanach Zjednoczonych w czerwcu tego roku. Okres ten okazał się niewątpliwie bardzo lukratywny dla Bethesdy Softworks, chociażby ze względu na mobilne Fallout Shelter, które zarobiło ponad 5 milionów dolarów w ciągu zaledwie dwóch tygodni.

GTA V tylko w styczniu przyniosło ponad 31 milionów dolarów w cyfrowej dystrybucji na konsolach
GTA V tylko w styczniu przyniosło ponad 31 milionów dolarów w cyfrowej dystrybucji na konsolach

Ender, 27 lutego 2015, 19:44

Firma badawcza SuperData przedstawiła informacje o przychodach osiąganych przez najpopularniejsze tytuły w dystrybucji cyfrowej na konsolach Xbox One oraz PlayStation 4. Gracze rzadko mają okazję dowiedzieć się jakie sumy przynoszą swoim producentom w tej formie sprzedaży gry, takie jak Grand Theft Auto V, które wedle przedstawionych danych tylko w styczniu tego roku zarobiło 31,8 milionów dolarów.

Popularność dystrybucji cyfrowej w Europie Wschodniej – Polska na trzecim miejscu
Popularność dystrybucji cyfrowej w Europie Wschodniej – Polska na trzecim miejscu

luckie, 6 listopada 2014, 11:51

Według raportu Eastern Europe Digital Games Market 2014 Polska jest trzecim największym rynkiem dystrybucji cyfrowej gier w Europie Wschodniej. Jak się okazuje, Polacy najczęściej grają na PC oraz urządzeniach mobilnych.

Raport na temat dystrybucji cyfrowej i gier MMO opartych na płatnej subskrypcji
Raport na temat dystrybucji cyfrowej i gier MMO opartych na płatnej subskrypcji

Draug, 18 lipca 2014, 13:09

Firma SuperData Research opublikowała raport na temat amerykańskiego rynku dystrybucji cyfrowej za czerwiec 2014 roku. Przy okazji podsumowała też globalną sytuację wśród gier MMO opartych na płatnej subskrypcji (ze szczególnym uwzględnieniem wydanych niedawno The Elder Scrolls Online i WildStar).

Gry free-to-play - użytkownicy World of Tanks wydają najwięcej pieniędzy na zabawę
Gry free-to-play - użytkownicy World of Tanks wydają najwięcej pieniędzy na zabawę

Góral, 10 kwietnia 2014, 13:08

Specjalizująca się w analizowaniu rynku gier MMO free-to-play firma SuperData opublikowała wyniki badań dotyczących ilości pieniędzy wydawanych średnio przez jednego gracza w najpopularniejszych tego typu produkcjach. Okazało się, że najbardziej hojnymi użytkownikami są "czołgiści" z World of Tanks, a najmniejsze sumy wydają miłośnicy gatunku MOBA.

W 2013 roku ponad 71 mln osób oglądało zmagania e-sportowe
W 2013 roku ponad 71 mln osób oglądało zmagania e-sportowe

Góral, 4 kwietnia 2014, 14:38

Firma SuperData, specjalizująca się w analizowaniu rynku cyfrowej dystrybucji i gier free-to-play, opublikowała raport za 2013 rok, dotyczący oglądalności rozgrywek e-sportowych. Dzięki temu dowiedzieliśmy się, że ta forma rozrywki cieszy się coraz większą popularnością, notując w zeszłym roku 71,5 mln widzów na całym świecie.