WoW i Call of Duty: Cold War zdominowały listopad

Firma analityczna SuperData wypuściła raport dotyczący sprzedaży cyfrowej w listopadzie bieżącego roku. Najbardziej dochodowymi grami tego miesiąca były World of Warcraft: Shadowlands oraz Call of Duty: Black Ops - Cold War. Activision może otwierać szampana.

Paweł Musiolik

Komentarze

WoW i Call of Duty: Cold War zdominowały listopad.
WoW i Call of Duty: Cold War zdominowały listopad.
W SKRÓCIE:
  1. Lista najbardziej dochodowych gier w dystrybucji cyfrowej w listopadzie zdominowana została przez Activision-Blizzard.
  2. Numerem jeden na PC jest World of Warcraft: Shadowlands, a na konsolach - Call of Duty: Black Ops - Cold War.

World of Warcraft i Call of Duty: Black Ops - Cold War, to dwa tytuły, które przyniosły największy dochód swojemu wydawcy w listopadzie. Firma SuperData zajmująca się zbieraniem danych m.in. z rynku gier opracowała comiesięczny raport dotyczący sprzedaży tytułów na PC, konsolach i urządzeniach mobilnych, w dystrybucji cyfrowej.

Na pecetach dominowało nowe rozszerzenie do WoW-a o tytule Shadowlands. Debiut dodatku pozwolił serii osiągnąć najlepszy wynik w kategorii dochodu (od 2008 roku) oraz aktywnych użytkowników (od 2010 roku). World of Warcraft wyprzedził w listopadzie League of Legends i Dungeon Fighter Online.

W przypadku konsol zdecydowanym liderem jest Call of Duty: Black Ops - Cold War, które w cyfrowej dystrybucji sprzedało się w liczbie 5,7 miliona kopii, bijąc o 7% poprzedni najlepszy wynik należący do Call of Duty: Black Ops 4. Spora w tym zasługa darmowego Call of Duty: Warzone, które było w stanie przyciągnąć do marki Call of Duty nowych graczy.

WoW i Call of Duty: Cold War zdominowały listopad - ilustracja #1

Z ciekawostek warto wspomnieć o świetnym starcie Assassin’s Creed: Valhalla, które sprzedało się w 1,7 miliona kopii, bijąc wynik startowy Assassin’s Creed Odyssey o 50%. Co ciekawe, o ile dochód ze sprzedaży gry poszedł w górę o 23%, to transakcje wewnątrz gry spadły o 62%. W królestwie Sony Marvel’s Spider-Man: Miles Morales zanotował sprzedaż w cyfrowej dystrybucji na poziomie 663 tysięcy kopii.

Na rynku mobilnym stabilnie. Numerem jeden nadal jest Free Fire, za którego plecami czai się Pokemon GO, a podium zamyka Roblox. Among Us, które święci sukcesy, na smartfonach miało w listopadzie 500 milionów aktywnych graczy.

  1. Oficjalna strona firmy SuperData
7.9

GRYOnline

6.4

Gracze

8.0

Steam

OCEŃ
Oceny

15

Paweł Musiolik

Autor: Paweł Musiolik

Pisać o grach zaczynał na łamach serwisu SquareZone. Później pisał i szefował na nieistniejącym PSSite.com, zaś aktualnie prowadzi swojego bloga o grach. Nie napisał jeszcze tekstu, z którego byłby w 100% zadowolony. Przygodę z grami zaczął w wieku 3 lat, gdy udało mu się namówić ojca na kupno komputera C64. Rozbudzona przez Flimbo's Quest miłość do elektronicznej rozrywki rozkwitła podczas pierwszych przygód z Heroes of Might & Magic, osiągając apogeum po zakupie pierwszego PlayStation. Wraz z rosnącym wiekiem zaliczał kolejne kontakty z konsolami przenośnymi Nintendo, wrócił też na łono PC jako dodatkowej platformy do grania. Kolekcjonuje gry, jest fanem emulacji.

The Long Dark za darmo w Epic Games Store

Następny
The Long Dark za darmo w Epic Games Store

Finał 2. sezonu The Mandalorian - The Book of Boba Fett zapowiedziane

Poprzedni
Finał 2. sezonu The Mandalorian - The Book of Boba Fett zapowiedziane

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
26

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl