motion capture Ostatnie wiadomości

Trailer Wiedźmina 4 od kulis. Polskie Platige Image pokazuje, jak naprawdę odbyła się walka Ciri z przerażającym potworem

Trailer Wiedźmina 4 od kulis. Polskie Platige Image pokazuje, jak naprawdę odbyła się walka Ciri z przerażającym potworem

Polska firma Platige Image opublikowała materiał przedstawiający kulisy nagrań motion capture do kinowego zwiastuna Wiedźmina 4.

gry

Kamil Kleszyk

16 kwietnia 2025 16:17

Trailer Wiedźmina 4 od kulis. Polskie Platige Image pokazuje, jak naprawdę odbyła się walka Ciri z przerażającym potworem
Twórcy Kingdom Come: Deliverance 2 ujawnili zaskakującą i zabawną prawdę kryjącą się za scenami z psem Orzechem. „Odwaga przybiera różne formy”

Twórcy Kingdom Come: Deliverance 2 ujawnili zaskakującą i zabawną prawdę kryjącą się za scenami z psem Orzechem. „Odwaga przybiera różne formy”

Twórcy Kingdom Come: Deliverance 2, studio Warhorse, udostępnili materiał przedstawiający pracę nad scenami motion capture. Zabawne wideo prezentuje mężczyznę… wcielającego się w psa Orzecha.

gry

Kamil Kleszyk

5 marca 2025 16:32

Twórcy Kingdom Come: Deliverance 2 ujawnili zaskakującą i zabawną prawdę kryjącą się za scenami z psem Orzechem. „Odwaga przybiera różne formy”
Oto sekret doskonałych dialogów w Baldur's Gate 3

Oto sekret doskonałych dialogów w Baldur's Gate 3

Jeśli zastanawialiście się, dlaczego dialogi w Baldur’s Gate 3 prezentują się tak autentycznie, to odpowiedź można podsumować w trzech słowach: dbałość o szczegóły.

gry

Michał Ciężadlik

28 sierpnia 2023 16:29

Oto sekret doskonałych dialogów w Baldur's Gate 3
Callisto Protocol postraszy nas bardziej dzięki Sony

Callisto Protocol postraszy nas bardziej dzięki Sony

Dowiedzieliśmy się, że w pracach nad animacjami w The Callisto Protocol pomagali eksperci z należącej do firmy Sony grupy Visual Arts Services.

gry

Adrian Werner

17 listopada 2022 11:44

Callisto Protocol postraszy nas bardziej dzięki Sony
Odtwórca Franklina z GTA 5 był bliski rezygnacji z roli

Odtwórca Franklina z GTA 5 był bliski rezygnacji z roli

Shawn Fonteno, odtwórca Franklina w GTA V, opisał w swojej książce sytuację, przez którą niemal zrezygnował z roli. Reżyser gry znalazł jednak niecodzienny sposób, by odwieść go od tej decyzji.

gry

Michał Zegar

13 kwietnia 2022 15:35

Odtwórca Franklina z GTA 5 był bliski rezygnacji z roli
Pamiętacie twarze z RDR 2? W GTA 6 będą lepsze; T2 przejmuje Dynamixyz

Pamiętacie twarze z RDR 2? W GTA 6 będą lepsze; T2 przejmuje Dynamixyz

Take-Two Interactive ogłosiło przejęcie firmy Dynamixyz, która specjalizuje się w tworzeniu animacji twarzy. Efekty jej prac widzieliśmy w Red Dead Redemption 2 i NBA 2K21, a teraz niemal na pewno zobaczymy także w GTA 6.

gry

Hubert Śledziewski

1 lipca 2021 18:35

Pamiętacie twarze z RDR 2? W GTA 6 będą lepsze; T2 przejmuje Dynamixyz
Wariat z Apex Legends; zobacz, jak nagrywano jego śmieszne animacje

Wariat z Apex Legends; zobacz, jak nagrywano jego śmieszne animacje

W sieci pojawiło się zakulisowe nagranie przedstawiające proces motion capture Octane’a - postaci z Apex Legends. Jak sami możecie zobaczyć, nagrywanie animacji tego bohatera było niesamowicie zabawne.

gry

Michał Ciężadlik

28 maja 2021 15:34

Wariat z Apex Legends; zobacz, jak nagrywano jego śmieszne animacje
Sony użyje AI, by stworzyć realistyczne twarze w grach na PS5

Sony użyje AI, by stworzyć realistyczne twarze w grach na PS5

Sony pracuje nad nowym samodzielnie uczącym się AI. Ma ono pomóc w tworzeniu realistycznej mimiki.

gry

Przemysław Dygas

26 kwietnia 2021 15:59

Sony użyje AI, by stworzyć realistyczne twarze w grach na PS5
Nowa jakość w grach - twórca Last of Us 2 o systemie animacji twarzy

Nowa jakość w grach - twórca Last of Us 2 o systemie animacji twarzy

Roger Clark – aktor znany z Red Dead Redemption 2 – skomplementował animacje twarzy w The Last of Us: Part II. Dzięki odpowiedzi dewelopera ze studia Naughty Dog dowiedzieliśmy się, że ważną rolę w tej kwestii odgrywa system opracowany przez animatora Keitha Paciello. Pozwala on automatycznie dopasowywać animacje do emocji odczuwanych przez postacie.

gry

Bartosz Świątek

22 czerwca 2020 10:48

Nowa jakość w grach - twórca Last of Us 2 o systemie animacji twarzy
Twórcy Kingdom Come: Deliverance pokazują zdjęcia z mocapu kolejnej gry

Twórcy Kingdom Come: Deliverance pokazują zdjęcia z mocapu kolejnej gry

Studio Warhorse, znane z popularnego RPG-a Kingdom Come: Deliverance, opublikowało na Twitterze post, w którym prezentuje nowe miecze do sesji motion capture. Widać na nich również osobę, która w nich uczestniczyła, co może oznaczać, że przechwytywanie ruchów do nowej gry Czechów już trwa.

gry

Miłosz Szubert

7 kwietnia 2020 09:50

Twórcy Kingdom Come: Deliverance pokazują zdjęcia z mocapu kolejnej gry
Nakręcono ostatnią scenę The Last of Us Part 2

Nakręcono ostatnią scenę The Last of Us Part 2

Ostatnia scena The Last of Us: Part II została nakręcona – taką informację podał na Twitterze Neil Druckmann, czyli wiceprezes i dyrektor kreatywny w studiu Naughty Dog. Data premiery tytułu wciąż jednak nie jest znana.

gry

Miłosz Szubert

17 kwietnia 2019 10:50

Nakręcono ostatnią scenę The Last of Us Part 2

Star Citizen z „rewolucyjnym” systemem animacji twarzy postaci

Deweloperzy sandboksowego kosmicznego symulatora Star Citizen przedstawili swój „rewolucyjny” system animacji. Korzystając z głosu gracza i materiału wideo, dostarczonego przez kamerę internetową, będzie on mógł w czasie rzeczywistym zapewnić realistyczną mimikę twarzy i ust naszych postaci.

gry

Michał Kułakowski

26 sierpnia 2017 18:25

Star Citizen z „rewolucyjnym” systemem animacji twarzy postaci

Wieści ze świata (Shenmue III, White Heaven, Sorcery! 3, Code of Princess, Tabletopia) 29/3/2016

Dziś piszemy o nowych screenach i sesji motion-capture do Shenmue III, horrorze FPP White Heaven, terminie premiery paragrafówki Sorcery! 3 na PC, możliwym wydaniu na Steamie beat ‘em upa Code of Princess z 3DS-a i o debiucie w Early Access gry Tabletopia. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

gry

Krzysztof Mysiak

29 marca 2016 14:45

Wieści ze świata (Shenmue III, White Heaven, Sorcery! 3, Code of Princess, Tabletopia) 29/3/2016
Wiedźmin 3: Dziki Gon - poświęcono 16 godzin na nagranie scen seksu

Wiedźmin 3: Dziki Gon - poświęcono 16 godzin na nagranie scen seksu

Twórcy gry Wiedźmin 3: Dziki Gon poświęcili szesnaście godzin sesji mo-cap na nagranie scen seksu. Naturalnie nie przełoży się to na taki sam czas scen miłosnych podczas zabawy, ale pierwsze tego typu fragmenty ujrzymy już po kilkunastu sekundach po rozpoczęciu rozgrywki.

gry

Kamil Zwijacz

29 stycznia 2015 10:38

Wiedźmin 3: Dziki Gon - poświęcono 16 godzin na nagranie scen seksu

Half-Life 3 nie jest tworzony przez problemy z motion capture?

Jeden z aktorów dubbingowych donosi, że firma Valve ma pewne problemy z technologią motion capture, przez co długo oczekiwana gra Half-Life 3 nie może powstać. Twórcy nie skomentowali tych informacji.

gry

Marcin Skierski

16 sierpnia 2013 13:45

Half-Life 3 nie jest tworzony przez problemy z motion capture?

Zaprezentowano Facial Motion Capture System - technikę odwzorowującą mimikę twarzy

Egipska firma Motion Capture Systems Developers zaprezentowała swoje rozwiązanie dotyczące odwzorowywania mimiki twarzy - Facial Motion Capture System.

gry

Kamil Zwijacz

10 maja 2013 14:58

Zaprezentowano Facial Motion Capture System - technikę odwzorowującą mimikę twarzy

Zobacz pokaz wirtualnej rzeczywistości na bazie Unreal Engine

W sieci pojawiło się nagranie ukazujące możliwości pełnego odwzorowania ruchów postaci z wykorzystaniem silnika Unreal Engine, a także oprzyrządowania VR. Zostało ono pokazane na konferencji dla specjalistów od nawigacji satelitarnej, która odbyła się w amerykańskim mieście Nashville w dniach 17-21 września.

Tech

Grzegorz Ferenc

8 października 2012 14:00

Zobacz pokaz wirtualnej rzeczywistości na bazie Unreal Engine

Metal Gear Solid 5 ukaże się latem przyszłego roku?

Aktor biorący udział w sesjach motion-capture zdradził, że Metal Gear Solid 5 najprawdopodobniej ukaże się w przyszłym roku. Studio Kojima Productions nie podało oficjalnych informacji na temat daty premiery nowego tytułu.

gry

Michał Kowalski

22 sierpnia 2012 10:50

Metal Gear Solid 5 ukaże się latem przyszłego roku?

Scenariusz Beyond: Two Souls zajmuje 2000 stron

Na temat Beyond: Two Souls wypowiedział się David Cage, szef pracującego nad grą studia Quantic Dream, które wcześniej stworzyło m.in. Heavy Rain. Oprócz imponującej długości scenariusza Cage pochwalił się wykorzystaniem w grze technologii performance capture rejestrującej jednocześnie ruch, mimikę i głos aktorów.

gry

Łukasz Szliselman

16 sierpnia 2012 14:49

Scenariusz Beyond: Two Souls zajmuje 2000 stron

Zdjęcie z sesji mocap do nowej gry twórców serii Call of Duty: Modern Warfare

Założone przez byłych szefów Infinity Ward studio Respawn Entertainment od jakiegoś czasu pracuje już nad nowym, niezapowiedzianym dotąd projektem. Produkcja owiana jest tajemnicą, ale uważnym internautom udało się dostrzec na stronie dewelopera zdjęcie, które najprawdopodobniej pochodzi z sesji motion capture do powstającej gry.

gry

Aleksander Kaczmarek

5 stycznia 2012 15:15

Zdjęcie z sesji mocap do nowej gry twórców serii Call of Duty: Modern Warfare

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl