bankructwa / upadki / likwidacje Ostatnie wiadomości

„Pożyczyli” 500 000 dolarów, które miały iść na cele charytatywne. Teraz zamykają interes po odejściu swoich gwiazd

„Pożyczyli” 500 000 dolarów, które miały iść na cele charytatywne. Teraz zamykają interes po odejściu swoich gwiazd

Popularna vtuberka Ironmouse ujawniła, że agencja VShojo „pożyczyła” pieniądze, które zebrała na cel charytatywny. W odpowiedzi założyciel firmy przyznał się do błędów w zarządzania i ogłosił jej zamknięcie.

pozostałe

Marcin Bukowski

25 lipca 2025

„Pożyczyli” 500 000 dolarów, które miały iść na cele charytatywne. Teraz zamykają interes po odejściu swoich gwiazd
Zdesperowany deweloper-bankrut hurtowo sprzedaje prawa do swoich gier. Niektóre można kupić naprawdę tanio

Zdesperowany deweloper-bankrut hurtowo sprzedaje prawa do swoich gier. Niektóre można kupić naprawdę tanio

Autorzy Deadlight, Rime oraz Gylt wyprzedają prawa do swoich produkcji. To kolejny krok po tym, jak studio Tequila Works ogłosiło upadłość.

gry

Krzysztof Kałuziński

12 kwietnia 2025

Zdesperowany deweloper-bankrut hurtowo sprzedaje prawa do swoich gier. Niektóre można kupić naprawdę tanio
„Nie mam sentymentu do firm produkujących gry”. Twórca Kingdom Come 2, Daniel Vavra, nie przejął się za mocno likwidacją studia Monolith przez Warner Bros

„Nie mam sentymentu do firm produkujących gry”. Twórca Kingdom Come 2, Daniel Vavra, nie przejął się za mocno likwidacją studia Monolith przez Warner Bros

Szef studia Warhorse, Daniel Vávra, odniósł się do informacji o zamknięciu Monolith Productions. Deweloper nie wydaje się być tym faktem wstrząśnięty, ponieważ uważa, że to nie firma kreuje gry, tylko ludzie, którzy już dawno nie stanowią części oryginalnego składu.

gry

Kamil Kleszyk

26 lutego 2025

„Nie mam sentymentu do firm produkujących gry”. Twórca Kingdom Come 2, Daniel Vavra, nie przejął się za mocno likwidacją studia Monolith przez Warner Bros
„Cóż za smutny dzień”. Zamknięcie legendarnego studia Monolith wywołało emocjonalną reakcję branży

„Cóż za smutny dzień”. Zamknięcie legendarnego studia Monolith wywołało emocjonalną reakcję branży

Branża gier zareagowała na zamknięcie studia Monolith Productions. Wielu deweloperów wyraziło swój smutek i podzieliło się własnymi historiami z produkcjami tego zespołu.

gry

Adrian Werner

26 lutego 2025

„Cóż za smutny dzień”. Zamknięcie legendarnego studia Monolith wywołało emocjonalną reakcję branży
Twórcy Śródziemia: Cienia Mordoru i FEAR zostali zamknięci przez Warner Bros. Games. Anulowano też Wonder Woman, grę, która pochłonęła już 100 mln dolarów

Twórcy Śródziemia: Cienia Mordoru i FEAR zostali zamknięci przez Warner Bros. Games. Anulowano też Wonder Woman, grę, która pochłonęła już 100 mln dolarów

Firma Warner Bros. Games zamknęła trzy swoje studia. Anulowano także grę Wonder Woman, która była w produkcji od kilku lat.

gry

Maciej Gaffke

25 lutego 2025

Twórcy Śródziemia: Cienia Mordoru i FEAR zostali zamknięci przez Warner Bros. Games. Anulowano też Wonder Woman, grę, która pochłonęła już 100 mln dolarów
Twórcy gry rozdawanej w Epic Games Store zakończyli działalność. Trwają poszukiwania sposobów na utrzymanie Deceive Inc. przy życiu

Twórcy gry rozdawanej w Epic Games Store zakończyli działalność. Trwają poszukiwania sposobów na utrzymanie Deceive Inc. przy życiu

Studio odpowiedzialne za Deceive Inc. ogłosiło zakończenie działalności. Serwery gry nadal będą działać, a twórcy szukają sposobu, aby była ona dostępna długoterminowo.

gry

Marcin Bukowski

4 grudnia 2024

Twórcy gry rozdawanej w Epic Games Store zakończyli działalność. Trwają poszukiwania sposobów na utrzymanie Deceive Inc. przy życiu
Problemy weteranów BioWare. Studia reżysera trylogii Mass Effect i głównego scenarzysty serii nie przetrwały próby czasu

Problemy weteranów BioWare. Studia reżysera trylogii Mass Effect i głównego scenarzysty serii nie przetrwały próby czasu

Studia założone przez byłego dyrektora generalnego BioWare i głównego scenarzysty serii Mass Effect zostały zamknięte lub mierzą się z dużymi problemami.

gry

Marcin Bukowski

27 listopada 2024

Problemy weteranów BioWare. Studia reżysera trylogii Mass Effect i głównego scenarzysty serii nie przetrwały próby czasu
Studio Tequila Works złożyło wniosek o upadłość. „Nie mieliśmy innego wyjścia”

Studio Tequila Works złożyło wniosek o upadłość. „Nie mieliśmy innego wyjścia”

Tequila Works (Rime, Song of Nunu: A League of Legends Story) to kolejne studio dotknięte przez kryzys w branży gier.

gry

Jakub Błażewicz

13 listopada 2024

Studio Tequila Works złożyło wniosek o upadłość. „Nie mieliśmy innego wyjścia”
Sony ostatecznie postawiło krzyżyk na Concord. Wielka porażka strzelanki przyczyniła się do zamknięcia studia Firewalk

Sony ostatecznie postawiło krzyżyk na Concord. Wielka porażka strzelanki przyczyniła się do zamknięcia studia Firewalk

Sony poinformowało o zamknięciu swoich dwóch studiów deweloperskich. Firewalk Studios przestaje istnieć z powodu porażki gry Concord, do której przyznaje się sam japoński gigant.

gry

Zuzanna Domeradzka

29 października 2024

Sony ostatecznie postawiło krzyżyk na Concord. Wielka porażka strzelanki przyczyniła się do zamknięcia studia Firewalk
Zamknięcie studia, które pomogło przy wybitnym Bloodborne, było niczym „przycinanie drzewka bonsai”. Brak wielkich gier to problem japońskich twórców sięgający ery PS3

Zamknięcie studia, które pomogło przy wybitnym Bloodborne, było niczym „przycinanie drzewka bonsai”. Brak wielkich gier to problem japońskich twórców sięgający ery PS3

Zdaniem byłego szefa PlayStation zamknięcie Japan Studio nie powinno być zaskoczeniem. Zespół miał zapomnieć, jak tworzy się hity. Na ten sam problem cierpieć ma wiele japońskich studiów.

gry

Marcin Bukowski

24 października 2024

Zamknięcie studia, które pomogło przy wybitnym Bloodborne, było niczym „przycinanie drzewka bonsai”. Brak wielkich gier to problem japońskich twórców sięgający ery PS3
Po 33 latach Game Informer kończy działalność. Właściciel magazynu sabotuje działania członków byłej redakcji

Po 33 latach Game Informer kończy działalność. Właściciel magazynu sabotuje działania członków byłej redakcji

Legendarny magazyn poświęcony grom wideo – Game Informer – po 33 latach kończy swoją działalność. Otoczka tego wydarzenia nie spodobała się byłej już redakcji, co spotkało się z drastyczną reakcją właściciela GI, firmy GameStop.

gry

Marcin Przała

6 sierpnia 2024

Po 33 latach Game Informer kończy działalność. Właściciel magazynu sabotuje działania członków byłej redakcji
Twórcy Gothica i Elexa komentują plotki o zamknięciu Piranha Bytes i na razie stawiają na niezależność

Twórcy Gothica i Elexa komentują plotki o zamknięciu Piranha Bytes i na razie stawiają na niezależność

Björn i Jennifer Pankratzowie odnieśli się do pogłosek o zamknięciu studia Piranha Bytes oraz podjęli temat swoich planów na przyszłość.

gry

Jakub Błażewicz

15 lipca 2024

Twórcy Gothica i Elexa komentują plotki o zamknięciu Piranha Bytes i na razie stawiają na niezależność
Skasowanie Life by You oczami twórcy. „Możesz zrobić więcej, niż oczekiwano, a i tak możesz stracić grunt pod nogami 2 tygodnie przed premierą”

Skasowanie Life by You oczami twórcy. „Możesz zrobić więcej, niż oczekiwano, a i tak możesz stracić grunt pod nogami 2 tygodnie przed premierą”

Zamknięcie studia twórców Life by You nie zaskoczyło jednego z byłych pracowników, ale i tak nie był on zachwycony nagłą decyzją Paradoxu.

gry

Jakub Błażewicz

19 czerwca 2024

Skasowanie Life by You oczami twórcy. „Możesz zrobić więcej, niż oczekiwano, a i tak możesz stracić grunt pod nogami 2 tygodnie przed premierą”
Po klapie Alone in the Dark Embracer zdecydował o zamknięciu studia Pieces Interactive

Po klapie Alone in the Dark Embracer zdecydował o zamknięciu studia Pieces Interactive

Po rozczarowującej sprzedaży remake’u Alone in the Dark grupa Embracer zdecydowała się zamknąć odpowiedzialne za ten projekt studio Pieces Interactive.

gry

Adrian Werner

17 czerwca 2024

Po klapie Alone in the Dark Embracer zdecydował o zamknięciu studia Pieces Interactive
Wymijające komunikaty szefa Take-Two o twórcach Kerbal Space Program 2 znalazły przykry finał

Wymijające komunikaty szefa Take-Two o twórcach Kerbal Space Program 2 znalazły przykry finał

Strauss Zelnick z Take-Two Interactive zapewnia, że nie zamknięto twórców Kerbal Space Program 2 i OlliOlli. Gracze temu nie dowierzają.

gry

Jakub Błażewicz

29 maja 2024

Wymijające komunikaty szefa Take-Two o twórcach Kerbal Space Program 2 znalazły przykry finał
4532 etaty, 44 poszkodowane studia, 80 skasowanych gier. Oto efekt rocznych cięć w Embracer Group

4532 etaty, 44 poszkodowane studia, 80 skasowanych gier. Oto efekt rocznych cięć w Embracer Group

Grupa Embracer wreszcie zakończyła cięcia. Były one wyjątkowo głębokie. Pozbyto się ponad czterdziestu studiów deweloperskich, a zatrudnienie spadło o prawie pięć tysięcy osób.

gry

Adrian Werner

23 maja 2024

4532 etaty, 44 poszkodowane studia, 80 skasowanych gier. Oto efekt rocznych cięć w Embracer Group
„Nie mam siły, żeby cokolwiek robić”. Zrozpaczony polski twórca musiał porzucić pracę nad śliczną grą survivalową

„Nie mam siły, żeby cokolwiek robić”. Zrozpaczony polski twórca musiał porzucić pracę nad śliczną grą survivalową

Samotnemu polskiemu deweloperowi nie będzie dane dokończyć ślicznej gry survivalowej. Poszukiwana jest osoba, która przejmie With Last Breath.

gry

Zuzanna Domeradzka

13 maja 2024

„Nie mam siły, żeby cokolwiek robić”. Zrozpaczony polski twórca musiał porzucić pracę nad śliczną grą survivalową
Ostatnie słowa twórców Redfall i Hi-Fi Rush oraz Shinjiego Mikamiego. Gracze po 2559 dniach tracą nadzieję na zapowiedź Prey 2

Ostatnie słowa twórców Redfall i Hi-Fi Rush oraz Shinjiego Mikamiego. Gracze po 2559 dniach tracą nadzieję na zapowiedź Prey 2

Czołowi deweloperzy Arkane Austin i Tango Gameworks pożegnali się z tymi studiami po ich zamknięciu przez Microsoft. Z kolei fani zaczęli godzić się z tym, że Prey 2 nigdy nie powstanie.

gry

Adrian Werner

9 maja 2024

Ostatnie słowa twórców Redfall i Hi-Fi Rush oraz Shinjiego Mikamiego. Gracze po 2559 dniach tracą nadzieję na zapowiedź Prey 2
„To pie****ny cios w plecy”, szef Arkane Lyon wystosował dramatyczny apel po dużych zwolnieniach w Microsofcie. Branża opłakuje twórców Hi-Fi Rush

„To pie****ny cios w plecy”, szef Arkane Lyon wystosował dramatyczny apel po dużych zwolnieniach w Microsofcie. Branża opłakuje twórców Hi-Fi Rush

Informacja o zamknięciu przez Microsoft 4 kolejnych studiów deweloperskich została bardzo negatywnie przyjęta przez społeczność. Wściekły jest m.in. szef Arkane Lyon.

gry

Zuzanna Domeradzka

7 maja 2024

„To pie****ny cios w plecy”, szef Arkane Lyon wystosował dramatyczny apel po dużych zwolnieniach w Microsofcie. Branża opłakuje twórców Hi-Fi Rush
Ostre cięcia w Bethesdzie. Microsoft zamknął studia, które dały nam Hi-Fi Rush i Redfall

Ostre cięcia w Bethesdzie. Microsoft zamknął studia, które dały nam Hi-Fi Rush i Redfall

Microsoft przeprowadził zwolnienia w studiach należących do Bethesdy, przy okazji zamykając kilka z nich, w tym twórców Hi-Fi Rush oraz Redfalla.

gry

Marcin Bukowski

7 maja 2024

Ostre cięcia w Bethesdzie. Microsoft zamknął studia, które dały nam Hi-Fi Rush i Redfall
12345
...
7

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl